Gå til innhold
Hundesonen.no

OL 2014 skravletråd


Ingvild
 Share

Recommended Posts

  • Svar 712
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kikker litt på chatten på sumo samtidig og noen kan man le seg skakk av! Spr: Hvorfor er Marit Bjørgen vraket til stafetten?? Bjørgen er bedre enn Flatland!! Svar: Ja, men Bjørgen kan ikke s

"If you're watching cross-country skiing for the first time..." En uttalelse man neppe hadde hørt på norsk TV.

Det var mye fin musikk i OL-åpningen, da. Og den var ikke så langtekkelig som jeg mener å huske at OL-åpninger pleier å være. Men jeg synes ikke noe særlig om kommentatorene. De var liksom ikke så gode som de på NRK pleier å være. Og så har jeg ingen ting til overs for reklamepauser midt i sendingene. Det var utrolig irriterende. Håper de har noen bedre kommentatorer på langrenn. Det er det jeg synes er mest spennende, iallefall. Håper ikke de setter Blipp eller Skappel til det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt irritert jeg :P Altså, favorittgrenen min ved OL- som forsåvidt er en øvelse som ikke har vært med før, er slopestyle.. Det er liksom det stooore og spennende for meg. Ellers er hopp litt interessant liksom.
Når starter de da, jo halv 7 i morgen. 06.30 lørdags morgen liksom. Jeg må jo se det, er jo kjentfolk der til og med… Skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg opp jeg :P Ja, jeg er litt snurt :huh:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk at TV skifter til reklame før plasseringa til Ståle Sandbech ble bestemt! Muligens min feil, da jeg er for lat til å skifte til TV2 Zebra :P

Uansett, første medalje! Gratulerer Norge og Ståle :D

Nå gleder jeg meg til Bjørgen dominanse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe morro med sølv :) veldig bra gjort og. Mye knall og fall da, men det er ikke så rart med tanke på nivået. Det jeg synes er litt kjedelig er jo at de må gjøre nesten det samme, veldig lite variasjon. Det er jo nesten ikke vanskeligere triks igjen som er mulig å gjøre. Da blir det fort litt sånn. Jeg likte vinneren da :D Han var det gøy å se på! Kjipt at Horgmo skada seg, han kunne nok fort ha kommet med en overraskelse eller to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...