Gå til innhold
Hundesonen.no

OL 2014 skravletråd


Ingvild
 Share

Recommended Posts

Det er bra at kommentatorene i snowboard var bra. Kasper Wikestad er til vanlig komentator i fotball, så han vet jo hva han driver med sånn sett. Verre er det jo at de setter inn folk som Dorthe Skappel som verken har komentatorerfaring eller kunstløperfaring. Dette er jo en dårlig vurdering av TV2. Rart at de ikke har brukt mer tid på å få inn folk som er gode på de idrettene de skal kommentere. Nå har de jo fått inn en ekstra kommentator, en utøver som selv konkurrerer i kunstløp.

Sterkt å se hvor preget de norske jentene er av dødsfallet i familien til Jacobsen og likevel klarer å gjøre det så bra! Heia Norge! :)

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 712
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kikker litt på chatten på sumo samtidig og noen kan man le seg skakk av! Spr: Hvorfor er Marit Bjørgen vraket til stafetten?? Bjørgen er bedre enn Flatland!! Svar: Ja, men Bjørgen kan ikke s

"If you're watching cross-country skiing for the first time..." En uttalelse man neppe hadde hørt på norsk TV.

Men altså, det er jo ikke første gang de setter inn folk som har lite erfaring med idretten som kommentatorer i for eksempel kunstløp. Jeg vet jammen ikke hva som er "verst", en fagidiot som ikke kan formidle, eller en erfaren tv-person som har måttet sette seg inn i sporten. Jeg synes alt fungerer bra, mye bedre enn jeg fryktet, og hittil har reklamepausene vært puttet inn på ok steder. Forøvrig har de jo også med ekspertkommentatorer i alle sendingene (selv om jeg er bittelitt usikker på Christer Tornell i kunstløp, hehe) - Stian Blipp har jo f.eks. med seg Andreas Ygre Wiig.

Kom igjen Håvard!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christer Torell visste hva han snakket om i kunstløp, men han var såå treig. Og ble helt overskygget av Dorthe sine kommentarer. Håper det hjelper at det kommer en til som kan kunstløp og hjelper til. De andre kommentatorene er så langt veldig bra, synes jeg.

Men nå er det skiskyting!! Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt på skøyter på NRK Sport på radio nå. Jeg syns skøyter er GØRRkjedelig å se på, men det var jo riktig så hyggelig å høre på, faktisk. Tror radioen får stå på når skiskytingen begynner også, NRKs skiskyterkommentatorer er så koselige. :ahappy:

Jeg vurderer å skru av tv'en og la P1 surre i bakgrunn :lol:

Jeg har sovet meg gjennom de 3 første medaljene, men nå er jeg klar for skiskyting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Egil Gjelland gjort comeback som utøver? :D:teehe::rofl:

Rotet med navnet når jeg skulle være kjapp :D Skulle være Emil, men var tydeligvis ikke kjapp nok til å redigere :lol: Guttungen min heter Egil da, men han går ikke på ski :aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...