Benedicte Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Skrevet 4. Februar 2014 Hvem skal? Jeg skal stille Tia og Sting i championklassen. Jeg melder også på Pim (så får jeg heller bare trekke henne om hun er sliten i formen), ettersom hun står for championatet. Hun tok storcertet der i fjor, så håper på ny suksess Jeg vet ikke om jeg har kjøpt ny bil innen den tid, men jeg våger ikke å kjøre bilen vi har i dag over fjellet. Om vi ikke har kjøpt ny bil så trenger jeg noen å kjøre med Deler selvfølgelig på bensin og kjøring. 2 Siter
tm100021 Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Skrevet 4. Februar 2014 Jeg skal over. Reiser fredagsettermiddag/kveld, og har både collie spesial og nkk utstilling. Hvis du trenger kjøre over si ifra Hadde vært greit å slippe å kjøre over alene. 1 Siter
Arielle Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Skrevet 4. Februar 2014 Vi skal. Jeg reiser oppover med min gode veninne, min tante og kanskje min samboer. Reiser vell fredags morgen eller torsdags ettermiddag. Skal ta stand hele helgen og stille ut min kjære Ivo som er inne i sitt siste år før veteran. Siter
laikamor Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Skrevet 4. Februar 2014 Kanskje ta turen da! Tror ikke jeg stiller Gira, null trening på oss Siter
Gronnis Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Skrevet 4. Februar 2014 Lurer på om jeg skal prøve meg på å stille ut Zana Tenker å ta henne med på en annen utstilling først for miljøtrening og se hvordan hun takler det. Siter
Ingidano Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Skrevet 4. Februar 2014 Stiller Tahlly i åpen, han står for championatet. Belgerklubben har også utstilling den helgen i Fjellangerhallen, så vi får oss en dobbel Siter
Synnikken Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Skrevet 4. Februar 2014 Jeg skal!!! kiri og hector tenker jeg. Valpene er 2-3 uker for ung dessverre Siter
MegaMarie Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Skrevet 4. Februar 2014 Her er valpen for ung, og Blondie har ingenting å hente. Men kanskje Blondie stilles i Veteran for moro skyld Siter
Anette Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Skrevet 4. Februar 2014 Jeg skal ikke da jeg skal andre ting, men kanskje jeg sender Pi 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Skrevet 4. Februar 2014 Dropper denne, da knertisen med stor sannsynlighet er naken og deilig, pluss at vi tar sikte på Ålesund i den regionen i stedet. Siter
Ane Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Skrevet 4. Februar 2014 Jeg kommer å ser på Jeg og Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Siter
Fjollebolle Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Skrevet 4. Februar 2014 Ser an pelsen litt, alle tre røyter litt i hytt og pine for tiden så det er litt vanskelig å planlegge. Vanligvis er NKK Hordaland Lunos årlige forsøk på storcertet, men etter å ha sett litt resultater og lest litt kritikker har jeg en mistanke om at det i år blir å kaste penger ut vinduet. Så blir det noen blir det Jolie. Siter
Monica123 Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Skrevet 4. Februar 2014 Noen som vil ha med seg Tindra og stille henne`? 1 Siter
Artemis Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Skrevet 4. Februar 2014 Jeg tror ikke at jeg kommer. 1. Jeg er sannsynligvis ikke i Norge på det tidspunktet. 2. Har faktisk stilt for dommeren før, og selv om hun likte hunden min så er det jo ikke så spennende å stille for samme dommer to ganger (var samme dommer på utstillingen vi var på i fjor). 3. Hvis jeg drar så kommer jeg hjem et par dager før, og det er ikke nok tid til å trene hunden til at man ikke skal hoppe som en kenguru mens man har drakamp med båndet... Sukk. Siter
Enits Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Skrevet 4. Februar 2014 Jeg skal opp å se! Så da får jeg hilst på mange soniser ser jeg! Har med med @Wachita også 1 Siter
Gjest Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Skrevet 4. Februar 2014 Skal hvertfall se på. Klarer ikke å regne i hodet om Meesha er gammel nok til å delta siden man ikke kan stille valp (såvidt jeg har skjønt?)Sent from my GT-I9506 using Tapatalk Siter
Ingidano Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Skrevet 4. Februar 2014 Ser an pelsen litt, alle tre røyter litt i hytt og pine for tiden så det er litt vanskelig å planlegge. Vanligvis er NKK Hordaland Lunos årlige forsøk på storcertet, men etter å ha sett litt resultater og lest litt kritikker har jeg en mistanke om at det i år blir å kaste penger ut vinduet. Så blir det noen blir det Jolie. Hva liker hun da? Siter
Evelzz Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Skrevet 4. Februar 2014 Jeg kommer, men bare for å titte på, hilse på folk og ta bilder. Tar med begge hundene, men valpen er for ung til at den kan brukes til noe der, og Ems er for ung til sinns og for naken 4 Siter
SaraSL Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Skrevet 4. Februar 2014 vi skal,Freja skal i unghund klassen, og jeg skal også i juniorhandling første gang Siter
Fjollebolle Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Skrevet 4. Februar 2014 Hva liker hun da? Jeg tipper hun vil ha litt mer mer elegante hoder enn det Luno har (Mindre ører og). Googler du navnet + nbfk kommer det både opp resultat på klubbens sider, samt en del lenker til oppdrettere med noen kritikker ute, syns alltid sånt er kjekt å se på Siter
Ingidano Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Skrevet 4. Februar 2014 Jeg tipper hun vil ha litt mer mer elegante hoder enn det Luno har (Mindre ører og). Googler du navnet + nbfk kommer det både opp resultat på klubbens sider, samt en del lenker til oppdrettere med noen kritikker ute, syns alltid sånt er kjekt å se på Hørte hun liker godt gemytt og gode bevegelser T har i vert fall godt gemytt Er vel ikke annet å gjøre enn å stille, og se hvordan det går 1 Siter
Recommended Posts