Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bergen


Benedicte
 Share

Recommended Posts

Hørte hun liker godt gemytt og gode bevegelser :) T har i vert fall godt gemytt :P Er vel ikke annet å gjøre enn å stille, og se hvordan det går :)

Er jo oftest sånn egentlig, still og prøv :) Men når Luno stort sett får blått så blir jeg litt mer selektiv med hvem jeg melder ham på for kontra Jollen. Ingenting i veien med gemyttet hans da... Kanskje litt *for* sosial :lol:.

Ser ut som om hun har likt både mor og halvsøster av lykketrollet ditt da. Blir spennende!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 134
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Skal stille 5 prikkedyr Så da får jeg med meg oppdretterklasse og avlsklasse også

Jeg kommer, men bare for å titte på, hilse på folk og ta bilder. Tar med begge hundene, men valpen er for ung til at den kan brukes til noe der, og Ems er for ung til sinns og for naken

Og da var Sting påmeldt også Alle tre på lørdag *krysser fingrene for at det ikke kræsjer*

Er jo oftest sånn egentlig, still og prøv :) Men når Luno stort sett får blått så blir jeg litt mer selektiv med hvem jeg melder ham på for kontra Jollen. Ingenting i veien med gemyttet hans da... Kanskje litt *for* sosial :lol:.

Ser ut som om hun har likt både mor og halvsøster av lykketrollet ditt da. Blir spennende!

Det skjønner eg :) Synes selv det holder med T sine tre blå :P Krysser fingrene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner eg :) Synes selv det holder med T sine tre blå :P Krysser fingrene :)

Lov med noen blåsløyfer som ung belgergutt, det tar gjerne litt tid før de er ferdige ;) Og han har vel fått exc. hver gang han er stilt for spesialdommere, med cert for Bente Harlem. Jeg ville definitivt ikke vært selektiv med ham, og skal krysse fingrene for dere og! :ahappy: (Så sniker jeg meg ut herfra før jeg blir tatt i å bli fullstendig OT lol).
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal hvertfall se på. Klarer ikke å regne i hodet om Meesha er gammel nok til å delta siden man ikke kan stille valp (såvidt jeg har skjønt?)

Sent from my GT-I9506 using Tapatalk

Siden jeg ble sittende og kverne og dermed nødt til å regne det i hodet : Han er gammel nok til å stilles offisielt fra 21. April :) Og det er ikke valpeshow på noen av NKKs innendørsutstillinger ettersom jeg har forstått :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal hvertfall se på. Klarer ikke å regne i hodet om Meesha er gammel nok til å delta siden man ikke kan stille valp (såvidt jeg har skjønt?)

Sent from my GT-I9506 using Tapatalk

Han er en dag yngre enn Tidi, så han er for ung. Riktig, det er kun på uteustillingene til NKK at valper er tillat, og da fra 6-9 måneder :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Fristende å stille for den dommeren igjen! Hun dømte guttene for et år siden og da var Storm i valpeklassen og hun likte ham meget godt. Nå kommer han til å stille i unghundklassen og jeg kunne tenke meg å høre hva hun synes om han nå.

Så det er ganske sannsynlig at jeg melder guttene på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg endte opp med å melde på, så får jeg se om jeg rekker det.

Har ikke fått byttet vakt på jobb enda (folk er ikke noe syke :aww: ), men jeg har sendt mail til NKK og de skulle prøve å sette oppmøte for rasen tidligst kl 10 sånn at jeg rekker det :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får se, noen trengte en dusj i går (lykken er nysgjerrige fjolledyr som også er nysgjerrige når Lunoer tisser... *grøss*), og nå står pelstustene ut alle veier og hun har fått landingsstripe på ryggen og stjert bakerst på krysset *grøsser litt til*. Som det er nå er jeg spent bare på utstillingen til helgen :lol:

Tenke på om jeg skal være håpløs optimist (AKA litt dum) og melde på NKKen og spesialen likevel. Hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh, vi har to gode dommere den helga, og jeg regnet på om jeg kanskje kunne ha råd til å dra, for det blir neppe utstillinger i sommer med nakne bernere i hus. Men så har koret øvingshelg da, som jeg ikke kan sno meg ut av! Tror dere NKK vil flytte Bergen for meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh, vi har to gode dommere den helga, og jeg regnet på om jeg kanskje kunne ha råd til å dra, for det blir neppe utstillinger i sommer med nakne bernere i hus. Men så har koret øvingshelg da, som jeg ikke kan sno meg ut av! Tror dere NKK vil flytte Bergen for meg?

Hoppe til sengs med dommeren så løser det meste seg har jeg hørt ;)

Men der sa du noe jeg ikke er vant til å tenke på. Dany er i sin fulleste pels noen sinne nå, så jeg må faktisk benytte anledningen til å dra rundt nå når hun faktisk er flott i pelsen. Rundt juletider så det ut som om jeg hadde en skinnet giraff, og jeg hadde jo meldt på uten å tenke at hunden min kom til å se ut som et pelsvrak i ringen sammenlignet med de andre. Med disse hannhundene trenger man ikke å tenke på sånt, da er det sesong hele året :P

Dvs at her må vi bare komme oss til Ålesund også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppe til sengs med dommeren så løser det meste seg har jeg hørt ;)

Men der sa du noe jeg ikke er vant til å tenke på. Dany er i sin fulleste pels noen sinne nå, så jeg må faktisk benytte anledningen til å dra rundt nå når hun faktisk er flott i pelsen. Rundt juletider så det ut som om jeg hadde en skinnet giraff, og jeg hadde jo meldt på uten å tenke at hunden min kom til å se ut som et pelsvrak i ringen sammenlignet med de andre. Med disse hannhundene trenger man ikke å tenke på sånt, da er det sesong hele året :P

Dvs at her må vi bare komme oss til Ålesund også.

Men jeg har enda ikke hørt at det hjelper om en ikke er på utstillingen... :D

Pels gjør at en sparer litt penger innimellom. Jo mindre pels, jo mer penger - og motsatt.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...