Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bergen


Benedicte
 Share

Recommended Posts

  • Svar 134
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Skal stille 5 prikkedyr Så da får jeg med meg oppdretterklasse og avlsklasse også

Jeg kommer, men bare for å titte på, hilse på folk og ta bilder. Tar med begge hundene, men valpen er for ung til at den kan brukes til noe der, og Ems er for ung til sinns og for naken

Og da var Sting påmeldt også Alle tre på lørdag *krysser fingrene for at det ikke kræsjer*

Har du plass til meg og Ida opp lørdag? Vi tar buss om ikke, men hadde vært litt enklere :) :)

Eller du er gjerne syk? :(

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja, det skal nok gå bra :) Er nok syk, men det driter jeg i :P Kjører herfra litt over 8 tror jeg

Edit: Kan Ida sitte på fanget ditt (eller helst på gulvet)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja, det skal nok gå bra :) Er nok syk, men det driter jeg i :P Kjører herfra litt over 8 tror jeg

 

Edit: Kan Ida sitte på fanget ditt (eller helst på gulvet)?

:D :D Ida sitter fint på gulv hun :) mellom beina mine.

Gir deg en lyd på messenger før jeg legger meg! :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det muligens noen soniser som kunne være stand-in dersom jeg skulle trenge en ekstra handler i morgen? Vi holder til i ring 6 med oppmøte kl 12.

Jeg er mest sansynlig ferdig til det, og i såfall kan jeg hjelpe til. Men jeg har ingen erfaring med rasen da :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det muligens noen soniser som kunne være stand-in dersom jeg skulle trenge en ekstra handler i morgen? Vi holder til i ring 6 med oppmøte kl 12.

Om du ikke får ordnet noe så kan jeg være stand-in :) Stiller vorstehhund i samme ring rett etter dere (og aussie like før :P )

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mest sansynlig ferdig til det, og i såfall kan jeg hjelpe til. Men jeg har ingen erfaring med rasen da :)

Om du ikke får ordnet noe så kan jeg være stand-in :) Stiller vorstehhund i samme ring rett etter dere (og aussie like før :P )

Tusen takk jenter - dere er bare toppen!!!!

Skulle begge guttene mot formodning gå videre (Storm ser ut som en nakenhund for tiden....) så er det Storm jeg trenger handlerhjelp til.

Han løper kjempefint og står sånn passe men er en enkel gutt å forholde seg til :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...