Gå til innhold
Hundesonen.no

Vet du hvor jeg kan kjøpe spennende smykker på nett?


Renate A
 Share

Recommended Posts

Mamma blir 60 år nå i februar, jeg har en gave til hun, men har også lyst til å gi hun et smykke på denne store dagen.

Hun liker veldig godt armbånd, ikke sånne vanlige slette i enten gull eller sølv, men noe med litt mer "liv" i, men ikke kun sånne med bare "trekuler" i.

Vet du om butikker på nett hvor jeg kan få kjøpt smykker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden vi er inne på det, så lurer jeg på hvor man kan få kjøpt pene "jente-ringer" i mannestørrelse, uten at det koster skjorta og litt til..

- og nei, jeg tuller ikke. Mannestørrelse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, de er kjempefine, men passer de til ei dame på 60 år? Jeg ville ikke tatt sjansen. :)

Sant nok - avhenger hvilket armbånd man ser på kanskje, hehe. Noen av de er konservative, noen er veldig ungdommelige :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de har mye fint på arts and cafts og pilgrim.

På de sidene var det mye fint :)

Enig, de er kjempefine, men passer de til ei dame på 60 år? Jeg ville ikke tatt sjansen. :)

Nei, akkurat de var ikke helt mamma... ;) men hun har ikke helt "60år dame stil" heller ;)

Vet du hvordan farger hun liker og hvordan typer smykker hun liker? Hva har hun fra før? Liker hun røffe ting, bling, hjerter, klassisk stil?

Hun liker forskjellige farger, litt sterke, men også sort, sølv og hvitt.

Hun går mest med armbånd med noen perler, stener osv, som det er linket til over, noen ganger når hun skal være fin kan hun gå med mer klassisk fine armbånd, men det har hun liksom endel av, arvet etter både mormor og oldemor ;)

Så jeg tror jeg skal gå for noen fine armbånd som har litt spreke perler og stener, men samtidig ikke alt for ungdommelig.

Har mye å velge i mellom i linkene over her :)

Tusen takk alle sammen :)

Huldresolv.no

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.facebook.com/kvalvik.gaard/photos/a.10151523141582620.1073741828.273882872619/10151967545807620/?type=1&theater

Hva med disse? Jeg syntes iallefall de var mer kreative enn vanlige treperle-smykker. Dette er jo ikke akkurat en nettbutikk, men de sender nok hvis du spør om det :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...