marjea Skrevet 21. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2014 Gratulerer! Når er hun ventet til Norge? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 21. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2014 Gratulerer! Når er hun ventet til Norge? starten av April Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 21. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2014 HUn er så søt!! Og tidenes halsbånd, dritkult:D Så fin jakke du hadde på utst. Bildene:) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 21. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2014 oooh :-D hund fra australia må være drømmen!!! er det planer om norsk kull på henne?? *plystre* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 21. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2014 oooh :-D hund fra australia må være drømmen!!! er det planer om norsk kull på henne?? *plystre* Det får tiden vise Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 21. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2014 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 21. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2014 Så spennende dette er altså! Skikkelig herlig blikk på henne 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 21. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2014 Advarsel om spam... Også seeee Lani som bebbisss 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 21. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2014 Gratulerer så masse, håper hun blir alt du drømmer om og at hun blir hos dere til hun er gammel og grå i ansiktet! Men hvorfor selges hun helt til Norge om hun er så bra? Skal du og Anette sameie eller skal du slå deg opp som konkurrerende kelpie-mafiosa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 21. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2014 Gratulere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 21. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2014 Gratulerer så masse, håper hun blir alt du drømmer om og at hun blir hos dere til hun er gammel og grå i ansiktet! Men hvorfor selges hun helt til Norge om hun er så bra? Skal du og Anette sameie eller skal du slå deg opp som konkurrerende kelpie-mafiosa? Tja det fins oppdrettere som har mer enn en tanke i hode og ikke bare sender "møkke" ut av landet Men hun skal også avvikle oppdrettet og tispen har sitt første og siste kull hos henne nå. Selv skal hun bare ha hannhunder pga det er det hun liker best. Jeg har kjent damen i noen år, og kontakter hjelper på det meste Jeg bare regner med at "du og Anette" var meg. Men nei, dette er Anette sin hund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 21. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2014 Fine Pi! Jeg leser forresten alltid Domena Dummies-Pi 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 21. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2014 Tja det fins oppdrettere som har mer enn en tanke i hode og ikke bare sender "møkke" ut av landet Men hun skal også avvikle oppdrettet og tispen har sitt første og siste kull hos henne nå. Selv skal hun bare ha hannhunder pga det er det hun liker best. Jeg har kjent damen i noen år, og kontakter hjelper på det meste Jeg bare regner med at "du og Anette" var meg. Men nei, dette er Anette sin hund. Ja, mente selvsagt "du og Jeanette". Er fullt klar over at oppdrettere kan ha mange tanker i hodet, i mitt rasemiljø liker vi feks at japanere gjerne selger fine shibaer til utlandet. Det var et ærlig spørsmål, så ingen grunn til å bli snippy. Takk for svar, og igjen, grattis Anette! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 21. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2014 Snippy? "Men hvorfor selges hun helt til Norge om hun er så bra?" Syns det var en ganske dårlig formulering på spørsmål fra deg jeg, der det egentlig insinueres at hunden er dårlig siden den selges. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 22. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2014 Elsker hodet hennes! Det har jeg kanskje sagt før, men da sier jeg det igjen. Absolutt ikke noe miniatyr eller grisepreg, det liker jeg. Spent på å se henne live! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 22. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2014 Åh det er en av de nydeligste kelpiene jeg har sett! Lekker! Sent from my C6903 using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 22. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2014 Herlig uttrykk på henne! Gratulerer, dette blir spennende! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 22. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2014 Fine Pi! Jeg leser forresten alltid Domena Dummies-Pi Haha. Dummies. Ja det passer litt :-P Domena er polsk for domene så hun passer it nerdene i huset :-P @kaja takk :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 22. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2014 Hun er bare utrolig lekker Anette! Vanligvis syns jeg kelpietisper ser litt snipete ut, men hun var virkelig flott! Gleder meg veldig til hun kommmer på deres vegne 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 22. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2014 Gratulerer! Hun var søt. Spennende! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 22. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2014 Så spennende. Litt av en reise hun skal ut på! Det blir vel god å få henne til Norge 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 22. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2014 Fine bilder av Pi! Og så likte jeg den jakka di veldig godt. Den kledde du Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 22. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2014 Gratulerer det blir spennende og gøy 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 22. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2014 Åh, så spennende! Hvor i Australia kommer hun fra? Sendes hun Cargo eller drar du personlig og henter? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 22. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2014 Snippy? "Men hvorfor selges hun helt til Norge om hun er så bra?" Syns det var en ganske dårlig formulering på spørsmål fra deg jeg, der det egentlig insinueres at hunden er dårlig siden den selges. Det var ikke sånn ment overhodet, var bare nysgjerrig på hvorfor hun selger ei avlstispe som bare har hatt et kull og vunnet så mye, jeg. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts