Justisia Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Hest er ikke godkjent Måtte blitt hingst! Pax, Link, Zero, Zeven/Seven, Solo, Mio, Frank ( :-P ), Tex, Texas, Phoenix, Stream :-) Grattis med valp :-D Hvorfor havnet du på den rasen forresten? *nysgjerrig* Mio kan han ikke hete. Jeg likte Smaug jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 10. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Mio kan han ikke hete. Jeg likte Smaug jeg. Nei, Mio går ikke Smaug var kult. Og en hel haug andre forslag. Må lage liste! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 *vifter febrilsk med hendene! Fuuus på å få stille han om du ikke vil gå i ringen selv* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 10. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 *vifter febrilsk med hendene! Fuuus på å få stille han om du ikke vil gå i ringen selv* Det skal du med glede få lov til! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 10. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Så spennende! Har siklet på heeler selv, så denne håper jeg du jevnlig oppdaterer forumet om Navn ja.. hm. Så vsst forbi denne. Dere skal nok få oppdateringer så det holder ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Det er jo helt klart, det må jo bli Python! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 10. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Det er jo helt klart, det må jo bli Python! Haha. Det hadde definitvt vært morsomt! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Haha. Det hadde definitvt vært morsomt! Jeg hadde gjort det Så kan han bare kalles Pyton til vanlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Kjapp, Kvikk, Festus. Eller Shorty. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Shorty var genialt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsy Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 "Her" eller "Hit" som man ofte roper i agility uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Komma! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Bagder! Siden vi var inne på dyr. Sneipen. Smule. Krutt/Futt. Texas. Speedo. Bullet. Cowboy/Howdy. Micro, Minimum, Minimal. Disneynavn som kan være passende: Donkey (Shrek). Mushu (Lille dragen i Mulan). Minsten, Lystig, eller Grumpy eller Bashful (Snøhvit og de 7 dvergene). Red: La til noen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Nei, Mio går ikke Smaug var kult. Og en hel haug andre forslag. Må lage liste! Smaug! Smaug! Smaug! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 11. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2014 Disneynavn som kan være passende: Donkey (Shrek). Og da MÅ du rope på den slik som Shrek gjør på engelsk! Gratulerer med valpis forresten ♡ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 11. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2014 Hulken Mr Big Pluggen Whisky PS! Gratulerer med rasevalget, det er utrolig fine hunder. Har en Heeler i nabolaget, og han er en liten tøffing altså! Har ofte hatt han på besøk her i hagen for å leke med mine hunder, og han er virkelig en stor hund i liten forpakning (derav mine navneforslag som f.eks. Hulken, hehe) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 11. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2014 Esel! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 11. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2014 Takk for maaange gode forslag! Liste skrives på harde livet PS! Gratulerer med rasevalget, det er utrolig fine hunder. Har en Heeler i nabolaget, og han er en liten tøffing altså! Har ofte hatt han på besøk her i hagen for å leke med mine hunder, og han er virkelig en stor hund i liten forpakning (derav mine navneforslag som f.eks. Hulken, hehe) Takk så mye! Høres ut som de heelerne jeg har møtt også. Så kanskje "store" navn burde være et must Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 11. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2014 Så koselig med heeler! Herlige hunder. Synes Smaug var et kjempebra forslag!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 11. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2014 Walley (Monti og Walley, liksom) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 11. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2014 Du mååååå jo ha en Monty og Python Monty Python..... Ellers enig i et "stort" navn 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 11. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2014 Hvorfor ikke Mio? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 11. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2014 Hvorfor ikke Mio? Fordi hunden er på for fra Justisia og Justisia har allerede en Mio 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 11. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2014 Nydelig valpen. Jeg synes han så ut som en Hermann men det er ikke veldig morsomt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 11. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2014 Du mååååå jo ha en Monty og Python Monty Python.... Ellers enig i et "stort" navn Ja, altså, mange gode forslag, men vi har stoppet litt ved Pyhton. Men det er jo ikke voldsomt fint alene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts