Ingvild Skrevet 21. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2014 Grønnsåpe er bedre enn hundeshampo når du bader han så nært utstillingen, pelsen blir mer korrekt og ikke fullt så myk og fluffy Har alltid badet ham dagen før utstilling jeg. Han er fløff samme dag, men så fort pelsen har tørket helt legger den seg og ser bra ut. Din hund er jo brun, du kan sveipe over han med et fuktig håndkle etter å ha gått til toget, så ser han like fin ut! (Please, sveip over inne på toget, som en skikkelig kreisi utstillingsdame! ) Jeg er litt lei meg for at Gunde ikke kommer likevel fordi eier er sjuk. Ikke SÅ lei meg for at jeg ikke får stille, mest lei meg for at jeg ikke får ta på han eller tatt bilder av Imouto og han sammen. Godt poeng! Fordel med brun, korthåret hund altså. Haha! Åh, skulle gjerne gjort det. Men vi skal jo gå litt i Oslo også, så det er vel mer fornuftig å gjøre det når jeg har kommet hjem til søsteren min. (Har jeg forresten nevnt at hun passer en katt for tiden og at den katten og Geo skal være i samme femti kvadratmeter store leilighet i kveld og natt? Er litt spent. ) Æsj, leit da. :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 21. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2014 Ingen som skal nordover etter utstillingen som har plass til en stk langbeint herremann? Lupin vil hjem nemlig (ok, ikke sikkert han vil hjem, men vi vil ha han hjem ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 21. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2014 Åh, skulle gjerne gjort det. Men vi skal jo gå litt i Oslo også, så det er vel mer fornuftig å gjøre det når jeg har kommet hjem til søsteren min. (Har jeg forresten nevnt at hun passer en katt for tiden og at den katten og Geo skal være i samme femti kvadratmeter store leilighet i kveld og natt? Er litt spent. ) Vi skal jo knapt sove i natt noen av oss (full av sympati for kapteinen nå, altså), så at Geo har litt kattefest gjør kanskje bare at han er mer sindig i ringen, eller? Nå har jeg aldri sett han på utstilling, så jeg veit jo ikke om han føler han trenger det, men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 21. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2014 Vi skal jo knapt sove i natt noen av oss (full av sympati for kapteinen nå, altså), så at Geo har litt kattefest gjør kanskje bare at han er mer sindig i ringen, eller? Nå har jeg aldri sett han på utstilling, så jeg veit jo ikke om han føler han trenger det, men. Optimist............ Ny lærdom om gjeterhunder, spesielt hannhunder med litt mye energi og litt kontrollbehov - jo mer sliten man er, dess mer hyper blir man............ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 21. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2014 Optimist...... Ny lærdom om gjeterhunder, spesielt hannhunder med litt mye energi og litt kontrollbehov - jo mer sliten man er, dess mer hyper blir man......Ja, når jeg tenker meg om, så er jeg helt med på den. Jeg prøvde bare å trøste Ingvild. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 21. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2014 Lykke så masse til alle sammen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 21. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2014 Vi skal jo knapt sove i natt noen av oss (full av sympati for kapteinen nå, altså), så at Geo har litt kattefest gjør kanskje bare at han er mer sindig i ringen, eller? Nå har jeg aldri sett han på utstilling, så jeg veit jo ikke om han føler han trenger det, men. Kapteinen er i alle fall mentalt forberedt på tidlig oppstandelse, har RedBull og lefser, bikkjedyret har fått barte- og snoppevask, bilen er rydda (men IKKE vaska - verken utapå eller inne, så vær forberedt på støv og ymse i bilen - og deilig hundelukt ), prinsessen har fått diger dyne i buret sitt... Da er det bare å vente på at Willersen skal tørke, så skal han få siste finish med børsten før vi legger oss . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 21. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2014 Lykke til i helga! Lille troll ble ti måneder i går, feirer med kennelhoste, så blir ingen tur på oss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 21. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2014 Lykke til i morgen til dere alle sammen! Må si jeg er litt ekstra spent på vegne av knertis da. Hun ER faktisk utrolig nydelig, så hun hadde fortjent det siste CERTet altså!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 21. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2014 Lykke til i morgen til dere alle sammen! Må si jeg er litt ekstra spent på vegne av knertis da. Hun ER faktisk utrolig nydelig, så hun hadde fortjent det siste CERTet altså!Åå! Vi har tatt siste treningsøkt på jordet i dag. Nå skal den nydelige få vaska magen og føttene sine, så skal vi legge oss. Lykke til, vi sees i morgen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 21. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2014 Jäger med våteksem flekken sin slipper å reise han. Ikke bryr han seg heller,men jeg synes det var litt synd . Lykke til alle sammen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 21. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2014 Har ikke fått med meg at det er utstilling før i dag jeg. Treig Lykke til alle sammen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 21. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2014 Lykke til folkens! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 21. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2014 Masse lykke til alle sammen..Ikke glem og holde oss oppdatert da 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 22. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2014 Lykke til!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 22. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2014 Lykke til Noen som har lyst til å sjekke hvem de 5 Breton'ne er for meg? Bare litt nysgjerrige Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 23. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2014 Noen som har en ekstra stol? Edit: Ag, LP1-2? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts