Toril Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Jeg simpelthen elsker slike løsningsorienterte venner altså . Det hadde vært aldeles supert om lille blomst fikk tilbringe dagen sammen med Jäger'n, tror jeg - og jammen hadde du sett - gruppe 1 går på lørdag og gruppe 2 på søndag!! Du kan bare overse Mona,Siri det blir laaang omvei så tidlig på morran det . Dessuten har jeg alt lovet Jäger at han skal få en dag med en Blomst . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Du kan bare overse Mona,Siri det blir laaang omvei så tidlig på morran det . Dessuten har jeg alt lovet Jäger at han skal få en dag med en Blomst . Hahahhahaha, jeg elsker dere . 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbobensen Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Jeg skal stille sheltietrolla og Bliss på Lørdag. Skummelt å stille Bliss igjen, for etter debuten med CK og CACIB på Bjerke, så kan det bare gå nedover for en liten skranglete BC:Ppå søndag blir det agility med Ben, Maja og Bliss, samt jobbing i de klassene jeg ikke går i selv. Travelt, med andre ord!Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 En av mine absolutt favorittdommere på beardiser, så der stiller jeg bombesikkert. Vedr boston terrier så blir jo min lille Harley 9 mnd bare 5 dager før - så det blir vel en debut i juniorklassen for han der, da. Tenkte for en gangs skyld kjøre til/fra på dagen, så man får jo da bare håpe på go-vær.. Susanne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 11. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2014 Vi skal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 12. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2014 Da er Geo påmeldt! Siste gang i unghundklassen... Enn at hunden min straks er to år gammel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 12. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2014 Skal avgårde. Er fremdeles i tankeboksen om hvem jeg skal melde på. Blir ett par gårdshunder, så er det store spørsmålet om Fresco skal debutere i Juniorklassen eller om jeg skal drøye litt med ham.... hmm.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 12. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2014 Vi har mest sannsynelig fått skyss frem og tilbake, så da kommer vi Sikkert ikke noe å hente, men det er så gøy å stille ut, at vi ikke kan si nei når tilbudet er der @RTL Hadde vært kjempe gøy å se flotte Fresco live ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2014 Har meldt på 3 bikkjer. 2 gårdshunder, også får Fresco prøve seg i junior, det får bare briste eller bære 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2014 Jeg planlegger å stille Grumpy på lørdagen ( ) og starte LP på søndagen Åh, da må vi jo ta turen! Ympa gammel nok til å starte også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 18. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2014 Jävlar også! Hun har begynt å slippe små dotter fra skuldrene! Eller slippe og slippe - jeg kan nappe de ut, som kjerna på en vissen løvetann... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pingo Skrevet 18. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2014 Jävlar også! Hun har begynt å slippe små dotter fra skuldrene! Eller slippe og slippe - jeg kan nappe de ut, som kjerna på en vissen løvetann... Å det er jo helt typisk at sånt skjer når man har meldt på noe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 18. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2014 Å det er jo helt typisk at sånt skjer når man har meldt på noe... Ja, og jeg bryr meg vanligvis ikke, men bikkja ser helt rå ut om dagen og har SÅ fin pels, og jeg føler at vi aldri har vært nærmere det certet. Men en liten nuppedott her og der fra skuldra går forholdsvis bra, så lenge hun ikke begynner å bli hullete på låra... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MollyC Skrevet 18. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2014 Jeg har meldt på 2, Cora og Nike. Håper det ikke blir kræsj. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pingo Skrevet 19. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2014 Ja, og jeg bryr meg vanligvis ikke, men bikkja ser helt rå ut om dagen og har SÅ fin pels, og jeg føler at vi aldri har vært nærmere det certet. Men en liten nuppedott her og der fra skuldra går forholdsvis bra, så lenge hun ikke begynner å bli hullete på låra... Da krysser vi fingrene for at pelsen holder en mnd til 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 19. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2014 Jeg tenkte meg en tur til Bø i år gitt Mulig jeg melder på Leja i siste liten, men må se an pengene hun er ikke akkurat nydelig om dagen. Uten pels og i det hele tatt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 19. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2014 Da krysser vi fingrene for at pelsen holder en mnd til Haha, jeg har test-gredd henne i dag. Særdeles lite røyting! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 19. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2014 Mitt reisefølge hadde ikke så lyst til å stå opp "midt på natten" for å kjøre dit på morgenen, så da blir det hytte på Lifjelltunet fra fredag til søndag. Koselig å "gjøre en tur" av det, da. Og da slipper man i alle fall å kjøre i mørket - vær og føre kan være ille nok.. Susanne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 19. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2014 Guriland, @SusanneL, jeg har ikke et øyeblikk bekymra meg for oppmøtetider og det å stå opp tidlig. Snakk om realitetsorientering. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 20. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2014 Guriland, @SusanneL, jeg har ikke et øyeblikk bekymra meg for oppmøtetider og det å stå opp tidlig. Snakk om realitetsorientering. Jeg har kanskje ikke nevnt at jeg bruker å stå opp midt på natta for å kjøre dit? :lol:. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 20. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2014 Jeg har kanskje ikke nevnt at jeg bruker å stå opp midt på natta for å kjøre dit? :lol:. Jeg bor heldigvis "på veien". Marianne og jeg har god rutine på sinnssyke tider å stå opp på, så det går nok uansett bra! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 20. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2014 Hadde jeg hatt vinterdekk på bilen så skulle jeg nok meldt på, men det har jeg ikke så da blir det ikke noen tur til Bø for vår del i år, men kanskje like greit. Kan jo ikke ødelegge moroa med å stille hunden plutselig . Det er liksom det kjipe med å ha stor hund, det er ikke bare bare å få plass hos noen heller he he he he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 20. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2014 Hadde jeg hatt vinterdekk Har du ikke vinterdekk??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 20. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2014 Har du ikke vinterdekk??? Nope - må ha nye og det har ikke kontoen min lyst til, så da står sitronen der og blomstrer og har det bra med seg selv eller noe. Låner bil av opphavet når jeg må, men ellers er det svært lite kjøring på oss om dagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 20. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2014 Nope - må ha nye og det har ikke kontoen min lyst til, så da står sitronen der og blomstrer og har det bra med seg selv eller noe. Låner bil av opphavet når jeg må, men ellers er det svært lite kjøring på oss om dagen. Oi - jeg hadde ikke overlevd lenge om jeg ikke hadde bil nei . Men du bor vel muuuuligens noe mer sentralt enn meg *ler*. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts