Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonens store nyttårsforsett-challenge! (Endomondo)


Hermes
 Share

Recommended Posts

  • Svar 495
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Takket være denne utfordringen har jeg endelig klart å komme meg i joggeskoene og ta en løpetur etter en lang orker-ikke-pause! Herlig! Og min firbeinte venn ble minst like glad

Altså, jeg syns ikke det skal tas så høytidelig, og min idé var en utfordring om flest km med "tur", uansett om man laffer rundt, går raskt, løper, rir, sykler, går på ski, eller hva.

Italienere er kicket, og utfordringen er gjort privat igjen

Posted Images

Guest Belgerpia

Jeg hadde jo ikke tenkt å ta med turen til og fra stasjonen, men dette er en utfordring sant *ler* - og tur retur stasjonen blir jo noen mil på fire og en halv måned faktisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde jo ikke tenkt å ta med turen til og fra stasjonen, men dette er en utfordring sant *ler* - og tur retur stasjonen blir jo noen mil på fire og en halv måned faktisk :)

Jeg har samme erfaring som Malamuten, RK fungerer veldig mye bedre på min telefon enn E. Med E får jeg masse hakkete streker og tydelig dårlige signaler, mens på RK er den overraskende nøyaktig (ned til hvilken side av veien jeg jogget på f. eks :P ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innser at jeg får vel i grunnen ikke blitt med på dette... "Hverdagskilometrene" mine (som det er ganske mange av) glemmer jeg å registrere, og når jeg går ut på tur legger jeg stort sett alltid igjen telefonen hjemme - det er mitt lille pusterom og slik vil jeg fortsette å ha det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm... Jeg gikk til universitetet nå i sted. Både klokka mi, erfaring, sunn fornuft og endomondo på telefonen sier at jeg brukte rundt en time. Internettversjonen derimot, den påstår at jeg brukte 19 minutter, og holdt et gjennomsnittlig tempo på 11 km/t (jeg gikk sakte)... Hæ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme erfaring som Malamuten, RK fungerer veldig mye bedre på min telefon enn E. Med E får jeg masse hakkete streker og tydelig dårlige signaler, mens på RK er den overraskende nøyaktig (ned til hvilken side av veien jeg jogget på f. eks :P ).

Jeg gikk tur sammen med Malamuten i dag og begge hadde på endomondo. Jeg gikk visst 3km lengre enn henne jeg :P Blir nok å bruke RK og heller importere til E. Blir jo ikke noe gøy når det ikke stemmer. Jeg vil vite hvor mye jeg går i løpet av de neste månedene jeg, ikke bare få mest mulig km liksom.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan nok stemme med min erfaring også - Runkeeper er litt kjipere med kilometrene *ler*

God tur og kos deg :)

Glemte å logge to turer (fra parkering til hytten, og en liten tur fredag), men fått inn noen km nå. Ble ikke lange turer, med temperatur ned mot 15-20 minus. Fikk en langtur med Calle på lørdag :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiv meg med, for det var moro å få kart over hvor man har gått :P Men så mye folk går her så kommer jeg nok aldri til å være på topp 10, villdamer! :lol:
Bruker brukernavnet mitt her (~~~ish) for ågjøre det enklere. kjenner igjen en del folk på avatar, men nr1 aner jeg ikke hvem er :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Heiv meg med, for det var moro å få kart over hvor man har gått :P Men så mye folk går her så kommer jeg nok aldri til å være på topp 10, villdamer! :lol:

Bruker brukernavnet mitt her (~~~ish) for ågjøre det enklere. kjenner igjen en del folk på avatar, men nr1 aner jeg ikke hvem er :P

Det er Pim :)

Jeg har vært på instruktørkurs hele helga og har ødelagt kne. Antagelig en ganske god kombinasjon om kneet først skulle bli vondt :lol: Men i morra før jobb må jeg få gått en skikkelig tur igjen. Bikkjene syns ihvertfall dette var en fryktelig kjedelig helg. I dag har de ikke fått annet enn tisseturer stakkars misshandlede hunder :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Pim :)

Jeg har vært på instruktørkurs hele helga og har ødelagt kne. Antagelig en ganske god kombinasjon om kneet først skulle bli vondt :lol: Men i morra før jobb må jeg få gått en skikkelig tur igjen. Bikkjene syns ihvertfall dette var en fryktelig kjedelig helg. I dag har de ikke fått annet enn tisseturer stakkars misshandlede hunder :lol:

Det er meg, ja :) Prøver å få shortsen til å passe igjen :lol:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...