Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonens store nyttårsforsett-challenge! (Endomondo)


Hermes
 Share

Recommended Posts

  • Svar 495
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Takket være denne utfordringen har jeg endelig klart å komme meg i joggeskoene og ta en løpetur etter en lang orker-ikke-pause! Herlig! Og min firbeinte venn ble minst like glad

Altså, jeg syns ikke det skal tas så høytidelig, og min idé var en utfordring om flest km med "tur", uansett om man laffer rundt, går raskt, løper, rir, sykler, går på ski, eller hva.

Italienere er kicket, og utfordringen er gjort privat igjen

Posted Images

DU kan vel egentlig bare ta det litt med ro noen dager til, du... :aww:.

:lol:

:lol: Tror ikke Felix, Blaze og mallefrøken Varga er så enige med deg :P Nå ser det ut til at vi får beholde skiføret vårt også, siden Ole kom med snø og ikke regn som i går :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde på både runkeeper og endomondo tidligere i dag. Begge viser akkurat samme rute, men endomondo sier jeg har gått lengere enn runkeeper? Merkelig, hvilken er riktig da? http://runkeeper.com/user/LolaPagola/activity/509354209?&activityList=true

https://www.endomondo.com/workouts/469466711/20138301

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde på både runkeeper og endomondo tidligere i dag. Begge viser akkurat samme rute, men endomondo sier jeg har gått lengere enn runkeeper? Merkelig, hvilken er riktig da? http://runkeeper.com/user/LolaPagola/activity/509354209?&activityList=true

https://www.endomondo.com/workouts/469466711/20138301

Ingen av disse appene er helt nøyaktige, og dessuten er det forskjell på gps i mobilene, noen mer nøyaktige enn andre. Du må ta det som veiledende. Selv om du har gått en rute, har Endomondo og Runkeeper mest sannsynlig forskjellige kart de sammenligner denne ruten med. Avstand er stort sett ganske likt, men begynner du å se på for eksempel høydemeter i tillegg, så kan det fort bli store forskjeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Jeg droppa runkeeper fordi den gav meg veldig mye ekstra km, og når du så på kartet var det masse ekstra hakk. Så lenge ingen av dem tuller med sånt, så tenker jeg at det ikke er så viktig? Om turen er 5,5 km eller 5,7 km spiller vel egentlig ingen rolle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av disse appene er helt nøyaktige, og dessuten er det forskjell på gps i mobilene, noen mer nøyaktige enn andre. Du må ta det som veiledende. Selv om du har gått en rute, har Endomondo og Runkeeper mest sannsynlig forskjellige kart de sammenligner denne ruten med. Avstand er stort sett ganske likt, men begynner du å se på for eksempel høydemeter i tillegg, så kan det fort bli store forskjeller.

Men jeg brukte jo samme mobilen, kjørte appene samtidig på samme. Mye streker utenfor veier og sånn og på kveldsturen i går (endomondo), så nå vet jeg ikke hva jeg skal velge. Runkeeper gir mindre km enn endomondo, mens endomondo fjaser utenfor løypa :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Jeg tenker jo at denne Challeng'en burde være kun for folk som er aktive her på sonen, OG at all aktivitet som logges må være inkludert hund. Det er liksom en HUNDESONE-utfordring, og da bør jo hund være inkludert i aktiviteten.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå mente jeg ikke sånn type sykkelfolk. Men de man ser er sånne ekstremsyklere som ikke engang er fra Norge og man nesten kan garantere ikke er soniser ;)

Ja de to fra Polen er ikke helt på sonen tror jeg.

At man sykler er jo greit det altså.

Er forskjell på sykling. Hihi

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de to fra Polen er ikke helt på sonen tror jeg.

At man sykler er jo greit det altså.

Er forskjell på sykling. Hihi

Jeg synes fortsatt det er forskjell på å sykle med hund og å sykle uten hund, jeg, for man sykler verken like fort eller like langt når man sykkeltrener hund :).

Trening uten hund, er trening uten mening... :aww:.

:D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang forskjeller mellom Endomondo og RunKeeper, så har jeg også opplevd det. Jeg endte opp med Endomondo, men av andre årsaker enn noe slikt. Har også sammenlignet når jeg og typen har tracket samme tur i samme app; han har ofte mye lengre tur enn jeg, og vi snakker altså om kanskje en km! Dette var da begge hadde Samsung, men jeg har en kjip mobil da, og tror at gps'en er rævva; det tar ofte laaang tid før den finner meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...