Gå til innhold
Hundesonen.no

Vis meg ditt juletre!


Guest Sunspring
 Share

Recommended Posts

Guest Sunspring

Ble inspirert av tråden, "Vis meg dit dekkede bord" og fant ingen lignende tråder for juletrær. Så da starter jeg like gjerne en :juletre:

Det er ingen ting jeg kommer mer i julestemning av enn et ferdigpyntet juletre. Sitter her og bare stirrer på juletreet vårt og kjenner på julefølelsen, og fikk lyst til å se hvordan sonisenes juletrær ser ut! :Reindear:

Sånn ser nå vårt ut post-12782-0-35881200-1387817760_thumb.j

God jul! :ChristmasTree:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første år vi ikke hugger selv hos onkel, første året med et så lite pent tre. Men med litt pynt ble det levelig ;)

1511911_490645234389046_962156355_n.jpg

(Mangler en firbent foran treet, for den ankom fra vest noen timer etter bildet ble tatt)

(Og nå har a' begynt å løpe - god jul a' :lol: )

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOD JUL!!!

Merkelig det der med å fange treet med kamera. Jeg er dødsfornøyd med juletreet og pynten i år. Masse hvit, sølv og rød julepynt med sølv englehår. Treet er edelgran. Tett og fint hele veien. Men på bilde blir det så mye mer stusslig enn det faktisk er.

1474573_10151786728522105_809319903_n.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt jeg ikke betalte for treet, største de hadde og kosta tusen kroner :P De ansatte jubla når vi kjøpte det, de lå bare på siden fordi de regna med at ingen hadde plass. Mått beskjæres "litt" da, var enda større.

Koster å ha tre meter til taket.

1504045_10152070803621355_462129633_n.jp

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...