buddy13 Skrevet 19. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2013 Jeg har fått et ufrivillig avbrekk i en aktiv hverdag pga skadet kne, og har i den forbindelse fått enden dautid.. Noen tips til tv-serier jeg kan se??? Elsker Big Bang Theory, så følger allerede med på den. Prøvde Game of Thrones, men synes den ble litt voldsom og komplisert liksom. Er ikke så glad i typisk jenteserier (hehe), men gir det meste et forsøk. Noen som har sett Once Upon A Time? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 19. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2013 Har du sett House? Nord og Sør fra 80-tallet er jo enestående. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 19. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2013 Både meg og typen synes Once upon a Time er gøy, så anbefaler den! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 19. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2013 No ramsar eg berre ned dei eg følger med på, og fulgte med på tidlegare. Mulig du finn noko spennande her? White Collar Covert Affair The tomorrow people Arrow The vampire diaries Grey's Anatomy Once upon a time Once upon a time in wonderland Revenge Heartland New Girl Hart of Dixie Hawaii five-0 2 broke girls Legend of the seeker Make it or break it Merlin The secret circle Beauty and the beast Veronica Mars Da Vinci's Demons Under the dome The client list Vikings House Revolution (enda ikkje sett, men verkar som ein spennande serie) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buddy13 Skrevet 19. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2013 Takker for tips Once upon a time Once upon a time in wonderland Har disse noen sammenheng? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buddy13 Skrevet 19. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2013 Oi, nå ble jeg sittende med en episode av Supernatural. Den virker bra!! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 19. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2013 Takker for tips Har disse noen sammenheng? Har akkurat begynt på Once upon a time in Wonderland, men meinar eg såg litt av området og enkelte av dei samme personane frå Once upon a time der. Samanheng eller ikkje, trur ikkje det spelar ei rolle her 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 19. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2013 Ble ganske fort hekta på weeds Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 19. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2013 Doctor Who! Og Sherlock (BBC-serien) er virkelig fantastisk. Har sett alle episodene i sesong 1 og 2 ni ganger. (hekta? neida, ) 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M&M Skrevet 19. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2013 Serier jeg ELSKER og kan se om og om og om og om igjen! Prison Break The Big Bang Theory Supernatural Dexter Samboer ser også House, The Walking Dead, Scrubs og Game of Thrones. Men disse har ikke jeg sett så har ikke peil på hvordan de er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 19. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2013 Doctor Who ja, herregud! Jeg har begynt å se på Homeland, syntes den virket så kjedelig før, og tenkte den måtte være oppskrytt, men den er ganske spennende egentlig. Er bare 5 episoder uti da. De jeg har fulgt med i år er: Doctor Who (best) American Horror Story: Coven (dritbra) Walking dead (bra) Once Upon A Time (bra) Hannibal (bra) Bates Motel (bra, gleder meg til sesong 2!) Girls Revolution (helt ok tidsfordriv, litt spennende, litt teit). Begynte på the tomorrow people og almost human, men nah... synes ikke det var så veldig bra. Almost human kan nok bli bra, hvis man bare gir det en sjanse, for den er velspilt osv, så om man liker robo cop og litt manne-mann serier så er den sikkert bra den. Once upon a time in wonderland var helt forferdelig dårlig synes jeg, en billig spin-of! Animasjonen og effektene og alt er så utrolig slurvete laget, ser ikke pittelitt ekte ut engang. Virker som de bare har skrapt noe tynt noe sammen for å melke konseptet. Orginalen er veldig bra synes jeg, men kommer ikke til å kaste bort tiden på wonderland. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 19. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2013 Once upon a time ble på et punkt litt dårlig synes jeg, og effektene så dårlig at jeg sluttet å se. litt synd for jeg gledet meg til hver episode Ellers var faktisk Awkward bra, new girl, mash,friends, west wing ( :Wub: ), scrubs, top gear, the oc, the big c, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JailyTina Skrevet 19. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2013 (endret) Supernatural er vel min all time favoritt serie! Kan anbefale den på det sterkeste! Andre serier jeg kan anbefale: Bones The Walking Dead Dexter How I met your mother Castle True Blood Californication CSI: Las Vegas Dollhouse Buffy Angel Dead like me My name is Earl Jericho The Tudors Weeds Gilmore Girls Endret 19. Desember 2013 av JailyTina Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 19. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2013 Jeg så på supernatural i begynnelsen, men jeg klarte ikke mer av det steinansiktet til han ene broren jeg, han er så påtatt morsk liksom... har det endret seg? Isåfall skal jeg gi det en sjanse til. Har jo gått i mange år nå og har mange fans så kan ikke være sååå dårlig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 19. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2013 Breaking bad! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 19. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2013 Doctor whoooooo! Og sherlock Og elementary Oooog Torchwood Og Firefly! :elskepå: Eg berre ramsar opp mine favorittar utan å ta hensyn til HI egentlig, men eg likar ikkje sånne typiske "jenteseriar" heller. (Så lenge jenteserie = sex in the city og slikt. ) Eg ser mest på sci-fi, fantasy og krim. Lost Firefly Heroes X-files Twin peaks Bones Castle Ncis Stargate Firefly Revolution (men charlie er så teeeeeeeeeeit! ) Walking dead (men det er feil folk som dør, litt irriterande) Star trek Nevnte eg Firefly? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 19. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2013 Har bare skumma tråden, de fleste seriene jeg liker er ramsa opp, men vet ikke om jeg så disse i lista, så slenger de med Suits - artii Franklin and Bash - kjempe artig serie Orange is the New black White collar er drit bra! i alle fall de første sesongene HOMELAND!! - dødsspennende Graceland (dødsbra synes j) Under the dome (litt spennende, mest teit. ok tidsfordriv!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buddy13 Skrevet 19. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2013 Noe sier meg at jeg blir lenket til pc og serier hele jula :Grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 19. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2013 Six Feet Under. Også syns jeg alle bør benytte anledningen til å se miniserien "Tørk aldri tårer uten hansker" mens den ennå er tilgjengelig på NRK nett-tv: http://tv.nrk.no/serie/toerk-aldri-taarer-uten-hansker/mkds69000111/sesong-1/episode-1 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 19. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2013 Doctor whoooooo! Og sherlock Og elementary Oooog Torchwood Og Firefly! :elskepå: Eg berre ramsar opp mine favorittar utan å ta hensyn til HI egentlig, men eg likar ikkje sånne typiske "jenteseriar" heller. (Så lenge jenteserie = sex in the city og slikt. ) Eg ser mest på sci-fi, fantasy og krim. Lost Firefly Heroes X-files Twin peaks Bones Castle Ncis Stargate Firefly Revolution (men charlie er så teeeeeeeeeeit! ) Walking dead (men det er feil folk som dør, litt irriterande) Star trek Nevnte eg Firefly? SIGNERER!!! Å, du nevner sånn alle som er BEST! Men Elementary likte jeg ikke, den ble for amerikansk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 19. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2013 Orange is the new black glemte jegSent from my LG-P880 using Tapatalk 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mentha Skrevet 19. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2013 Nå ser ikke jeg på så voldsomt mye serier, men syntes disse er bra! Smallville (er snart ferdig med min andre runde.. Den er så bra!) Supernatural Once upon a time Sherlock (RED) glemte Gilmore Girls og My name is Earl.. Jeg ler meg dau av sistnevnte! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alvira Skrevet 19. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2013 Scandal er kjempebra og bør sees! Grimm er også gøy Criminal minds er fantastisk Dexter er en må-se serie, samme med Homeland og Orange is the new black New Girl og How I met your mother er kjempemorsom! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bernertryne Skrevet 19. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2013 Supernatural, Firefly, The Walking Dead, American Horror Story, Elementary, Oz, Misfits Også skal visstnok Sleepy Hollow or Spartacus være bra 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Sunspring Skrevet 19. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2013 No ramsar eg berre ned dei eg følger med på, og fulgte med på tidlegare. Mulig du finn noko spennande her? White Collar Covert Affair The tomorrow people Arrow The vampire diaries Grey's Anatomy Once upon a time Once upon a time in wonderland Revenge Heartland New Girl Hart of Dixie Hawaii five-0 2 broke girls Legend of the seeker Make it or break it Merlin The secret circle Beauty and the beast Veronica Mars Da Vinci's Demons Under the dome The client list Vikings House Revolution (enda ikkje sett, men verkar som ein spennande serie) Revolution syns jeg er veldig bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts