Raksha Skrevet 7. Januar 2014 Rapporter Skrevet 7. Januar 2014 @AnnChristin en liten fugl forteller meg at Siri Eveline er ikke din hemmelige venn. Keep on guessing Siter
Gjest Skrevet 7. Januar 2014 Rapporter Skrevet 7. Januar 2014 Skal jeg gå ut fra at @Elisabeth00 ikke er min hemmelige venn? Kan jeg få ett hint til?o Siter
Elisabeth00 Skrevet 7. Januar 2014 Rapporter Skrevet 7. Januar 2014 Skal jeg gå ut fra at @Elisabeth00 ikke er min hemmelige venn? Kan jeg få ett hint til?o Jeg er ikke med denne runden, så jeg er ikke din hemmelige venn Siter
Gjest Skrevet 7. Januar 2014 Rapporter Skrevet 7. Januar 2014 Da gjetter jeg @ siden hun bor i England? Siter
Nirm Skrevet 7. Januar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Januar 2014 @Nemi Det har kommet meg for øret at Dronninga har flere raser! Siter
Gjest Skrevet 7. Januar 2014 Rapporter Skrevet 7. Januar 2014 Hmm. Ser hun har cocker spaniel også. @Malinka? Malinka har cocker-blanding, sant? Siter
Malinka Skrevet 7. Januar 2014 Rapporter Skrevet 7. Januar 2014 Hmm. Ser hun har cocker spaniel også. @Malinka? Malinka har cocker-blanding, sant? Ikke meg heller Siter
Gjest Skrevet 7. Januar 2014 Rapporter Skrevet 7. Januar 2014 Hun har visst labrador også. @Poter? Siter
Artemis Skrevet 7. Januar 2014 Rapporter Skrevet 7. Januar 2014 Da gjetter jeg @ siden hun bor i England? Ikke meg. Siter
Poter Skrevet 7. Januar 2014 Rapporter Skrevet 7. Januar 2014 Hun har visst labrador også. @Poter? Jess! Hun har jaktlabbisser Siter
Gjest Skrevet 7. Januar 2014 Rapporter Skrevet 7. Januar 2014 Tuuusen takk for gaven, @Poter! Alt var helt supert! Siter
Poter Skrevet 7. Januar 2014 Rapporter Skrevet 7. Januar 2014 Tuuusen takk for gaven, @Poter! Alt var helt supert! Så braaa Siter
Kaja Skrevet 23. Januar 2014 Rapporter Skrevet 23. Januar 2014 jeg har fått to pakker i retur, den ene skulle til @laikamor og den andre? Pakkene ligger på posten, mamma skal få hentet dem, for de måtte pakkes om og sendes på nytt. Dette får jeg ikke gjort før 10 feb (reiser på ferie). Men skulle jo gjerne fått gitt beskjed Siter
SiriEveline Skrevet 23. Januar 2014 Rapporter Skrevet 23. Januar 2014 Hum, av en eller annen grunn dukker @SiriEveline opp i hodet mitt, kan det stemme? Jeg brukte jo det :-P Får prøve igjen! Er @SiriEveline min hemmelige venn? :-) Nå ser jeg disse, jeg har ikke fått noe varsel på dette... men du har jo allerede fått beskjed, heldigvis! Siter
Raksha Skrevet 12. Februar 2014 Rapporter Skrevet 12. Februar 2014 Siste delen av hemmeligvenn gaven min dumpet ned i postkassa i dag: Ida ønsker seg de finitivt @Pippin&Symra som reservetante Den er helt perfekt! 7 Siter
Symra&Pippin Skrevet 12. Februar 2014 Rapporter Skrevet 12. Februar 2014 Siste delen av hemmeligvenn gaven min dumpet ned i postkassa i dag: Ida ønsker seg de finitivt @Pippin&Symra som reservetante Den er helt perfekt! Så herlig at den falt i smak! Og så gøy det er å lage noe til en så søt lita dukke! 1 Siter
Ozzy Skrevet 13. Februar 2014 Rapporter Skrevet 13. Februar 2014 Siste delen av hemmeligvenn gaven min dumpet ned i postkassa i dag: Ida ønsker seg de finitivt @Pippin&Symra som reservetante Den er helt perfekt! Ååå, jeg vil også ha en så søt baby! @Pippin&Symra kan du være min hemmelige venn neste gang så jeg også får en? 3 Siter
Kaja Skrevet 6. Mai 2014 Rapporter Skrevet 6. Mai 2014 Jeg fikk to pakker i retur som ble sendt videre (etter en stund). Jeg har ikke hørt fra mottakerne og fikk nå sms fra mamma om at en av de har kommet i retur, igjen. Siter
laikamor Skrevet 6. Mai 2014 Rapporter Skrevet 6. Mai 2014 Jeg fikk to pakker i retur som ble sendt videre (etter en stund). Jeg har ikke hørt fra mottakerne og fikk nå sms fra mamma om at en av de har kommet i retur, igjen. Har helt glemt dette, men ble min sendt videre? Den er isåfall ikke kommet frem.. (og jeg har nå endret adresse) Siter
Kaja Skrevet 6. Mai 2014 Rapporter Skrevet 6. Mai 2014 Har helt glemt dette, men ble min sendt videre? Den er isåfall ikke kommet frem.. (og jeg har nå endret adresse) Vet ikke hvem det var sin for den er på posten hos mamma, skal se når hun får henta den Siter
Guest 2ne Skrevet 5. Juni 2014 Rapporter Skrevet 5. Juni 2014 Er alt fra forrige runde i orden da? Siter
Kaja Skrevet 5. Juni 2014 Rapporter Skrevet 5. Juni 2014 Jeg har ikke fått svar på om de siste har fått sine. Men noen andre må gjerne dra igang ny runde! Siter
Martine_Teddy Skrevet 9. Juni 2014 Rapporter Skrevet 9. Juni 2014 Min kom såååå sent at jeg glemte å gjette og sende bilde (syntes også det var en smuuuule flaut å gjette så sent ) hvertfall, min kom til rette bedre sent enn aldri 1 Siter
Fillerya Skrevet 9. Juni 2014 Rapporter Skrevet 9. Juni 2014 Den jeg var hemmelig venn for har ikke gjettet riktig enda Men det er nå så lenge siden at hintene ikke stemmer lenger og nicket mitt er endret. Siter
Recommended Posts