Lica Skrevet 12. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2013 Kan man svare med bare tekst, eller må man svare med bilde? Eller vent Aya svarte med bare tekst hun hadde laget selv.. Hvordan gjør man det? @Aya Du trykker på blyanten i høyre hjørne, så skriver du med fingen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 12. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2013 Det velger man selv Jeg pleier å svare Sent from my iPhone using Tapatalk Hvordan svarer man? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lica Skrevet 12. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2013 Hvordan svarer man? Jeg dobbeltklikker bare på avsenderen, tar nytt bilde og svarer 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 12. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2013 Lite snap fra meg fordi jeg ikke har noe interessant å ta bilde av... Ingen dyr, og dagene mine går stort sett bare med til eksamenslesing og eksamen for tiden Får ta det igjen i jula, da skal jeg snappe masse bilder av bikkje og puser! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 12. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2013 @Krilo - jeg pleier bare å ta bilde av noe ensfarget noe og skrive oppå Buksebeinet mitt f.eks. Så egentlig fikk du et nærbilde av låret mitt, haha! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 12. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2013 Hvem er tineso? Finner ikke på lista... *sitter og oppdaterer alle navna med sonenick eller virkelignavn* Blir jo rent forvirret for en enkel sjel her. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 12. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2013 I kveld er det ikke mye å ta bilde av her, svart sovende hund i svart sofa er ikke direkte fotogent... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 12. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2013 Hvordan legger man bilder i den der story-greia? Lista ble jo plutselig så lang når man skulle sende til alle 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 12. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2013 My story står øverst på siden hvor kontaktene du kan sende til står Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 12. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2013 Sendte puppebilde! Ingen som sa noen om at det måtte være min pupp, vel? Was not disappointed. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 12. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2013 Når det raser inn 16 snapper på morgenkvisten som jeg blar meg gjennom på t-banen sammen med en elev som syntes hunder som rørte på seg var veldig spennende , blir det ikke noe svar, altså! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 12. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2013 My story står øverst på siden hvor kontaktene du kan sende til står Sent from my iPhone using Tapatalk Meg ikke forstå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 12. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2013 Meg ikke forstå? Etter du har tatt ett bilde så trykker du deg jo videre for å komme til vennelisten, øverst står det "My story" Der trykker du for å lage en sånn "lang snap" som alle kan se i 24 timer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 12. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2013 Gjør du? Det er så kult! En på jobben som driver på å leser i tarotkort. Er så kult hva hun kan se bare med å vite fødselsdato og klokkeslett! Ane da! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raya Skrevet 12. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2013 Dustefilmene mine på snap. Skylder på telefonen at de er så teite.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 12. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2013 Hehe, dere er artige! Nå har jeg sett på mange artige snaps på senga. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet 12. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2013 Sendte puppebilde! Ingen som sa noen om at det måtte være min pupp, vel? Was not disappointed. Mann av mine ord, men burde tydeligvis velge de mer med omhu! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 12. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2013 Dustefilmene mine på snap. Skylder på telefonen at de er så teite.. What what? Fekte pus var jo morsom! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raya Skrevet 12. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2013 What what? Fekte pus var jo morsom! Haha, han er rå noen av filmene hakker og blir grønne og sånn 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 12. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2013 Haha, han er rå noen av filmene hakker og blir grønne og sånn Imponert bare over at du får til å filme jeg, har ikke funnet den funksjonen enda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raya Skrevet 12. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2013 Imponert bare over at du får til å filme jeg, har ikke funnet den funksjonen enda Hold den syore runde "knappen", så filmer du ^^ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lica Skrevet 12. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2013 Herre så mange snapper! Så utrolig koselig å finne så mange etter timer i en kald busk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 12. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2013 Ane da! Upsss... Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 12. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2013 Hvem er kathrine.hana? Tør ikke sende snap til noen jeg ikke engang veit bittelitt hvem er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raya Skrevet 13. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2013 Hvem er kathrine.hana? Tør ikke sende snap til noen jeg ikke engang veit bittelitt hvem er Jeg aner ikke, men skulle til å spørre om det samme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts