tm100021 Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Jeg er også helt grønn på dette, men godtar etterhvert nå og har fått en masse små snutter. Men det går litt fort for meg, så nå er jeg sikker på at Lill har en sjokoladelabbis og en collievalp, eller blander jeg kelpie og noe annet, kanskje? Martine, har Collievalp fra meg og Rottisen akita som er litt slank 3 Siter
ida Skrevet 11. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Martine, har Collievalp fra meg og Rottisen akita som er litt slank Hahaha, sånn var det ja! Siter
Poter Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Går allerede surr i hvem som er hvem av dere 1 Siter
Tommy Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Jeg har nå fått flere snaps enn jeg har gjort siden jeg fikk snapchat for tre måneder siden. Livet mitt kommer aldri til å bli det samme igjen! 13 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Går allerede surr i hvem som er hvem av dere Jeg skal legge deg til. Vi er ganske tydelige. Siter
Poter Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Jeg skal legge deg til. Vi er ganske tydelige. Ja, "noen" av oss har jo fornuftige navn 2 Siter
Raksha Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Liten app du kan ta bilde og video med og dele med andre. Så vises det bare i så og så mange sekunder, og er "borte for alltid" (lagres ikke på telefonen). Veldig koselig egentlig. Blir som en liten MMS egentlig med en liten snutt fra folks hverdag. Hva sendes det via? internet? Eller teller det som mms/sms? Vurderer å teste, men jeg har begrensninger på sms og mms (og data - men man har da wifi). Siter
Ingvild Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Hva sendes det via? internet? Eller teller det som mms/sms? Vurderer å teste, men jeg har begrensninger på sms og mms (og data - men man har da wifi). Går over nett (mobildata hvis wifi ikke er koblet til). 1 Siter
Synnikken Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Synnikken Jeg fikk akkurat en deilig snap fra SandyEyeCandy med Aiko Haha! Hun minner om en herlig teddybjørn den hunden der altså 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Synnikken Jeg fikk akkurat en deilig snap fra SandyEyeCandy med Aiko Haha! Hun minner om en herlig teddybjørn den hunden der altså Hun lukter sånn også! Ånei! Hadde fått lurt henne ut på stua, men nå snudde hun og gikk inn på rommet igjen! Siter
Raksha Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Går over nett (mobildata hvis wifi ikke er koblet til). Ah kult - prøve da kanskje. 1 Siter
SiriEveline Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Morro og koselig dette Og hva menes med å legge på storyen? Edit: Skjønte det Siter
Raksha Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Daa ordnet det seg Lunilupin er meg. Legg meg til noen? 1 Siter
Tavi Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Det går an å endre navn på folk, jeg driver og endrer folk til forumnavn og gjerne med forkortelsen for forumet foran, som EF for equiforum, FH, forumhest og HS, hundesonen Lettere å huske hvem folk er 1 Siter
ida Skrevet 11. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Legg meg til,da!!! Jeg prøvde å legge til Nirm, men tror jeg la til et spill Dette er morsomt. Jeg har allerede forstått at det vi sender på snapchat forblir på snapchat Til i kveld har jeg htt to venner. Min datter og min nevø. Nå har jeg en haug og dere er så morsomme! 4 Siter
Guest Michellus Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Michellus heter jeg Siter
Raksha Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 hvordan får dere sånn fin tekst på? Siter
ida Skrevet 11. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Får ikke til hverken tekst eller video, jeg. Siter
SiriEveline Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Bare å trykke en gang på bildet så kan man skrive Siter
Tommy Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Får ikke til hverken tekst eller video, jeg. Du holder bare inne den knappen for video 1 Siter
Recommended Posts