Gå til innhold
Hundesonen.no

Yasmine Dalido - en bepelset blomst...


Siri
 Share

Recommended Posts

Jeg har jo tenkt på Yeti, men det er jo ikke så sukkersøtt og sjarmerende liksom :aww:.

Nå skal du høre en ting, Siri... :icon_redface: Den hunden som du skal kjøpe er av samme rase som Willy, ikke sant? Og har samme farge. Og vokser opp til å bli bare llllliiiiitt mindre enn Willy.

Når jeg tenker på alle ute-bildene jeg har av Willy så er jeg jomen ikke sikker på at en "Willy-light" i tispeinnpakning absolutt krever et sukkersøtt navn azz. :teehe::ustol:

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 636
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja, da var det liksom klart da - jeg blir tohundseier i starten av neste år om Mattilsynet ikke krøller det til med andre importregler igjen. Allerede i sommer så jeg denne annonsen og tenkte at s

Har vokst litt til...

Det skjer jo ikke stort hos oss liksom, jeg er lat og gidder ikke å finne på så mye annet enn å dra på turer i området rundt her. MEN - på fredag tikket det inn albueresultater på den lille blomsten,

Posted Images

Yasmine Dalido:

Mina&Willy

Mie/a&Willy

Jazz&Willy

Dali&Willy

Ally&Willy

... og i all beskjedenhet ... Aya&Willy :P

Men egentlig liker jo jeg best rare navn, så hos meg ville hun nok hett Swix, Krokus, My, Ifa eller noe annet fjollete noe :P

:D. Ally kunne gått, da - egentlig burde hun vel hete Swix (med tanke på eierens interesse for ski...) :).

Nå skal du høre en ting, Siri... :icon_redface: Den hunden som du skal kjøpe er av samme rase som Willy, ikke sant? Og har samme farge. Og vokser opp til å bli bare llllliiiiitt mindre enn Willy.

Når jeg tenker på alle ute-bildene jeg har av Willy så er jeg jomen ikke sikker på at en "Willy-light" i tispeinnpakning absolutt krever et sukkersøtt navn azz. :teehe::ustol:

:lol: :lol: Jeg ser liksom for meg at hun blir litt mindre Willy enn Willy, liksom *ler*, og innbiller meg at hun blir en sånn søt og yndig frøken som bare er der uten å gjøre så mye av seg :aww:.... det er mulig jeg tar feil...

Willy & Silly?

Bare for å gjøre innkallingstreningen superpresis :D

Silly :lol: :lol: :lol:. DET kunne gått, azz :D. På den annen side - det høres jo bare ut som om jeg har talefeil og roper på meg selv :aww:.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må DU skifte navn. Til Lilly.

:lol:

Yasmine - Jazz! Selvsagt: Willy og Jazz!

Og innenfor kennelnavnet ditt også!

Jeg tenker bare på mallen som heter Yazz, jeg da... :aww:.. Men det hadde jo passet bra liksom...

Jazzy. Sassy Jazzy.

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke løpe rundt og gaule Pottit da vøtt.... Da blir jeg vel innlagt før sommeren :lol:

:lol:

Wonka!

Willy&Wonka!

Spørs om ikke naboene kommer til å få henne langt inn om hun flyr rundt i skogen og gauler Willy Wonka! Wiiiiillyyy! Wooooonkaaa! også altså :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Willy - wild - crazy, wild, nutty - (fransk) dingue = Dings!

Willy og Dings. Kan ikke bli bedre. :P

Du VIL ha meg bura inne, du :lol: :lol:

Willy, and all that Jazz :D

Noe sier meg at det ER et passende navn... særlig siden jeg også LIKER jazz *ler*. Hmmmmmmm....

Stemmer for Jazz, da kan du i misfornøyde øyeblikk si at "Jazz er dass" :sleep:

:lol: :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: :lol: Jeg ser liksom for meg at hun blir litt mindre Willy enn Willy, liksom *ler*, og innbiller meg at hun blir en sånn søt og yndig frøken som bare er der uten å gjøre så mye av seg :aww:... det er mulig jeg tar feil...

Neida Siri, selvfølgelig blir hun en sånn søt og yndig frøken som bare er der uten å gjøre så mye av seg. :teehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...