Gå til innhold
Hundesonen.no

Yasmine Dalido - en bepelset blomst...

Recommended Posts

• Svar 621
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja, da var det liksom klart da - jeg blir tohundseier i starten av neste år om Mattilsynet ikke krøller det til med andre importregler igjen. Allerede i sommer så jeg denne annonsen og tenkte at s

Har vokst litt til...

Den kan snart fly!!!!

Posted Images

Skrevet

smiley-greet013.gifSuperduper gratulerer med verdens vakreste blomst smiley-laughing006.gif

:lol: Tusen takk :D.

Er det sånn prydplante hun er?

Prydplante med palme på toppen, tror jeg :D. Jeg har dog hørt at det kan være vanskelig å holde slike prydplanter i blomst så lenge av gangen... :)

Skrevet

Den der kommer til å ta verden med storm! Gratulerer så utrolig mye! :jump: :jump:

Hadde det vært så vel, så :D. Tusen takk :)

Grattis, så utrolig morro.

Takker takker :). Man blir litt høy når det går så bra :).

Gratulerer, Siri!!

Takk :D.

• Like 1
Skrevet

Wow, så flott hun har blitt! Voksen snart jo! Og gratulerer med supre resultater!! :D

Gleder meg til video der du snøkjører med begge :D he he he

• Like 1
Skrevet

Wow, så flott hun har blitt! Voksen snart jo! Og gratulerer med supre resultater! :D

Gleder meg til video der du snøkjører med begge :D he he he

Tusen takk :).

Hahahahhahaa... jeg har også sett for meg det scenariet noen ganger - og har vel dermed kommet til at det neppe kommer til å skje :lol: :lol:. Og med tanke på et aldri så lite kaos vi forårsaket utenfor ringen i går, der jeg skulle ta ut BEGGE hundene samtidig og Willy vrengte seg ut av båndet da Yasmine "tok litt av" *host*, så tror jeg muligens at slike stunts legges på hylla allerede før de er testet ut :lol:.

• Like 2
Skrevet

:lol::aww: Skuffa.... :P

Ditto! Jeg skulle ta bilder!

Dere er bare ondskapsfulle, dere :P.

Gratulerer, så morsomt at hun gjør det så bra :D

Takker takker :D.

Gratulerer så mye :)

• Like 1
Skrevet

Med sine to fine resultat i Danmark greide hun jammen meg å klatre opp på tredjeplass som årets rasevinner der nede. DET var liksom ikke helt forventet da *ler*. Men morsomt å ha med seg :).

• Like 4
Skrevet

På Kongsberg i går greide Yasmine å få med seg sitt 4. cert og 3. BIR på sine nå 5 utstillinger så langt :). I tillegg ble hun 3. BIG :). Fine lille rampungen :).

10623748_980813928612483_189031043077796

• Like 9
  • 2 weeks later...
Skrevet

Oi, har visst glemt å oppdatere fra Dogs4All, men den ungen frøkenen greide i hard konkurranse med ei dritlekker finsk tispe i juniorklassen, å hanke inn NJV-14-tittel også :). Hun kan dermed, i en alder av 11,5 mnd, titulere seg DKV14 DKJV14 NJV14 :). Ikke verst, egentlig :).

10704237_989529474407595_560270885472454

• Like 11
Skrevet

Oi, har visst glemt å oppdatere fra Dogs4All, men den ungen frøkenen greide i hard konkurranse med ei dritlekker finsk tispe i juniorklassen, å hanke inn NJV-14-tittel også :). Hun kan dermed, i en alder av 11,5 mnd, titulere seg DKV14 DKJV14 NJV14 :). Ikke verst, egentlig :).

10704237_989529474407595_560270885472454

Djeeeses! Helt greit :aww::lol: :lol:

Hun er så søøøt!

• Like 1