Djervekvinnen Skrevet 8. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2014 Skikkelige flotte bilder! Skulle ønske jeg fikk Mynte til å stå rolig ett sekund til å ta slike bilder Flotte hunder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 8. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2014 Så fluffy pels da Og gjett om den er god å sniffe på - og kose med . Denne saken kan man jo faktisk kose litt med også uten å risikere liv og helse pga skarpe valpetenner . Ja, nesten da *tenke tilbake på noen rifter med blod ved øyet og i nesa og haka* Hei! Ørene begynner passe jo! Tror den der blir ganske pen jeg Hhahaha, de ørene lever litt sitt eget liv fortsatt, men de er kanskje ikke så markant digre lengre *ler*. Og ja - jeg har en liten mistanke om at hun kan bli riktig vakker etterhvert . Skikkelige flotte bilder! Skulle ønske jeg fikk Mynte til å stå rolig ett sekund til å ta slike bilder Flotte hunder! Takker takker . Jeg bør kanskje ikke fortelle om alle de bildene jeg tok der hun IKKE stod stille *ler*. Du kan vel si det sånn at hun var ute av fokus rett etter at bildene ble tatt - hver gang . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Hun er så FLUFFY at jeg døøør litt! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 4. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. April 2014 På mandag var Frøken Fryd akkurat 4 mnd gammel, men det glemte vi litt, så da fikk det bli nye bilder av henne i dag i stedet. Hun fikk seg et bad og så var det ut og ta bilder . Jeg synes hun har utviklet seg mye i løpet av bare de siste dagene, faktisk. Hun har fått mer pels, den begynner å bli striere oppe på ryggen, hodet har utviklet seg og nå synes jeg faktisk at hun begynner å bli søt også . Hun er velbygd og lovende - enn så lenge . En ting er nå at hun er en vakker liten pike, men jeg elsker mentaliteten hennes også. Hun er så glad og positiv og hun er veldig lett å få i lek. I tillegg elsker hun mat - og da har jeg i hvert fall alle muligheter for å trene henne slik jeg vil . Hun er oppmerksom og fin å trene med så langt . Hun er tilsynelatende en veldig myk valp, men hun har sterke meninger også. Så lenge alt skjer på hennes premisser og sånt - så er hun verdens mest elskelige og søte lille valp, men straks hun må gjøre noe hun ikke hadde planer om å gjøre, så blir hun en mark og orm som bare vrikker og vrir seg unna, og er skikkelig kålorm . Noen ganger i det siste har jeg tenkt at hun minner meg litt om Sofia til @ :lol: Jeg digger henne, rett og slett . 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 4. April 2014 Rapporter Share Skrevet 4. April 2014 Hun ser kjempelekker ut! Så harmonisk og velbygd. Herlig! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 4. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. April 2014 Hun ser kjempelekker ut! Så harmonisk og velbygd. Herlig! Ja, jeg må innrømme at jeg liker det jeg ser altså . Og bare som en liten kuriositet - her er et bilde av min tispe Lotta (Torilsin Lois Lane) fra da hun var 7 mnd og ble 3. BIS på valpeshow: Yasmine har vel nesten like mye pels nå som det Lotta hadde som 3 mnd eldre valp :lol: 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 4. April 2014 Rapporter Share Skrevet 4. April 2014 Begynner å bli Briard nå ja, ikke bare Riesenwannabe. Hun er nydelig Blir veldig spennende å følge den der altså! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 4. April 2014 Rapporter Share Skrevet 4. April 2014 Nydelig liten Dame Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 9. April 2014 Rapporter Share Skrevet 9. April 2014 På mandag var Frøken Fryd akkurat 4 mnd gammel, men det glemte vi litt, så da fikk det bli nye bilder av henne i dag i stedet. Hun fikk seg et bad og så var det ut og ta bilder . Jeg synes hun har utviklet seg mye i løpet av bare de siste dagene, faktisk. Hun har fått mer pels, den begynner å bli striere oppe på ryggen, hodet har utviklet seg og nå synes jeg faktisk at hun begynner å bli søt også . Hun er velbygd og lovende - enn så lenge . En ting er nå at hun er en vakker liten pike, men jeg elsker mentaliteten hennes også. Hun er så glad og positiv og hun er veldig lett å få i lek. I tillegg elsker hun mat - og da har jeg i hvert fall alle muligheter for å trene henne slik jeg vil . Hun er oppmerksom og fin å trene med så langt . Hun er tilsynelatende en veldig myk valp, men hun har sterke meninger også. Så lenge alt skjer på hennes premisser og sånt - så er hun verdens mest elskelige og søte lille valp, men straks hun må gjøre noe hun ikke hadde planer om å gjøre, så blir hun en mark og orm som bare vrikker og vrir seg unna, og er skikkelig kålorm . Noen ganger i det siste har jeg tenkt at hun minner meg litt om Sofia til @ :lol: Jeg digger henne, rett og slett . Den beskrivelsen kunne passet Lykke også! Vakker liten frøken! Hun skal vel tilfeldigvis ikke på AGN sitt valpeshow i mai? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 9. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. April 2014 Den beskrivelsen kunne passet Lykke også! Vakker liten frøken! Hun skal vel tilfeldigvis ikke på AGN sitt valpeshow i mai? Hun er visst tilfeldigvis meldt på til AGN sitt valpeshow i mai, ja . 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 9. April 2014 Rapporter Share Skrevet 9. April 2014 Hun er visst tilfeldigvis meldt på til AGN sitt valpeshow i mai, ja . Herlig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 9. April 2014 Rapporter Share Skrevet 9. April 2014 Hun er så vakker at jeg nesten tenker at sambo kan få Briard-ønsket sitt oppfylt når vi vinner i lotto, kjøper småbruk og jobber redusert. Hun ser så harmonisk ut i kroppen og har et nydelig utrykk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 9. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. April 2014 Herlig! Hun er så vakker at jeg nesten tenker at sambo kan få Briard-ønsket sitt oppfylt når vi vinner i lotto, kjøper småbruk og jobber redusert. Hun ser så harmonisk ut i kroppen og har et nydelig utrykk Hahahahahaa, akkurat nå ser jeg bare masse lange bein og en lang hale - og tenner som sitter fast i leggen min . ... og akkurat nå ligger hun rett foran Willy som gnager på en svær knoke og stikker snuten sin omtrent inn i kjeften hans - igjen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 10. Mai 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2014 Omtrent akkurat en måned siden siste oppdatering her jo... Jeg er ikke god på sånt, men nå har det da omsider skjedd bittelitt. Yasmine debuterte på valpeshow i dag, drøyt 5 mnd gammel, og greide å hanke inn et BIR (i knallhard konkurranse med seg selv) og ble 1. BIG i litt større konkurranse . Hun kunne jo ikke være dårligere enn onkel Willy som dro hjem gruppeseieren på NKK i Ålesund, må vite . Veldig fornøyd med hvordan det lille frøet oppførte seg, selv om jeg innser at vi må trene mer på tannvisning. Hun er litt "prinsesse Vilikke" når man skal se på tenner (hun er det med meg også)... Unger altså . Sånn ser hun ut nå for tida: 17 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 10. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2014 Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 10. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2014 Grattis!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100020 Skrevet 11. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2014 Fine blomsten! Gratulerer 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 11. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2014 Vakre 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 11. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2014 Nydelig hun er Og grattis 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 11. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2014 Briard ass... Vokser på meg!! Nydelig er hun Grattis med fin utstillingsdebut! Viktig å være rampete. Må ha noe å gå på! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 11. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2014 Åååh, nå har hun perfekt pelsmengde for meg jo :-D tjohei, sannsynligheten for at den ikke blir lengre? *host* Jeg får se hun på agn valpeshowet :-D wee! nydelig frøken vilikke! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 11. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2014 Hun vokser seg farlig vakker hun der 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 12. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2014 Hun er penest henne Også er hun så nydelig og blank i pelsen. Får lyst til å kosemose via bildene. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 12. Mai 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2014 Tusen takk for "alle dem vakkkre orda" altså . Jeg må vel bare innrømme at jeg liker henne bare mer og mer - og det sier ikke rent lite, for jeg har jo digga henne fra første stund . Og du skulle bare KJENT den deilige, myke pelsen, @Mud . Nå håper jeg jo at den ikke forblir så myk da, den skal helst bli sånn geiteragg-stri - DET blir den neppe, men hun får nok bedre pelskvalitet enn onkel Willy tror jeg . Også har hun fått sin helt egne stein i skogen hvor hun alltid må opp og posere... her løp hun i forveien og hoppet opp og stod og ventet på Willy og meg 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 12. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2014 Noen ganger sier man at en hund er fin for å være hyggelig, men hun der får jeg hjerteklapp av! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts