Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

YAY! Jeg vant fotovideo sin i går! Vlgfri gave fra Think Tank (bæreutstyr) og det var det som stod øverst på min ønskeliste i år! Maksverdi 4995 kr.

Wohoo!

Fotovideo :wub:

Eneste bakdelen er at dette er og var yndlingskalenderen min. Kan jeg fortsette å sende inn? De lar ikke samme person vinne to ganger kanskje? :innocent:

Grattis!

• Like 1
  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Herregud, jeg spammer denne tråden jeg xD MEN!! Jeg har vunnet for første gang!! :Grin: Mini cruise til danmark! xD

YAY! Jeg vant fotovideo sin i går! Vlgfri gave fra Think Tank (bæreutstyr) og det var det som stod øverst på min ønskeliste i år! Maksverdi 4995 kr. Wohoo! Fotovideo Eneste bakdelen er at dette e

Årets første gevinst innkassert Sentergavekort på 200,-

Posted Images

Skrevet

Enda ikke vunnet noe :( Deltar jeg på for få? Jeg har aldri vunnet noe heller da, uten om Sonens julekalender i fjor :lol:

Grattis til de som har vunnet så langt :D

Skrevet

Jeg venter fortsatt på min første "seier". :P Jeg har så lite vinnerlykke at det ikke morsomt en gang :P

Jeg venter fortsatt på min første "seier". :P Jeg har så lite vinnerlykke at det ikke morsomt en gang :P

Tell me about it. Har deltatt på kalendre i 4 år. Ikke så mye som en sjokoladebit har jeg vunnet. I år har jeg gitt opp, orker ikke :P Tar alt for mye tid for å aldri vinne en dritt! :P

Skrevet

Tell me about it. Har deltatt på kalendre i 4 år. Ikke så mye som en sjokoladebit har jeg vunnet. I år har jeg gitt opp, orker ikke :P Tar alt for mye tid for å aldri vinne en dritt! :P

Haha, jeg klarer ikke heelt å gi opp enda, men usikker på hvor lenge jeg gidder å prøve :P

Skrevet

Haha, jeg klarer ikke heelt å gi opp enda, men usikker på hvor lenge jeg gidder å prøve :P

Skal ærlig innrømme jeg deltar på apotek 1's julekalender, for der trenger man ikke annet enn å trøkke på "spinn" også ser du om du har vunnet eller ikke :P Hehe. Det tar ikke mer enn 3 tastetrykk. Helt OK :P

Skrevet

Skal ærlig innrømme jeg deltar på apotek 1's julekalender, for der trenger man ikke annet enn å trøkke på "spinn" også ser du om du har vunnet eller ikke :P Hehe. Det tar ikke mer enn 3 tastetrykk. Helt OK :P

Samsung har også sånn! De har 4 tastetrykk, da. :D Inn på siden, spinne to ganger og så ut igjen. :D

Skrevet

Eg er med på haugevis kvart år, aldri vunne noko. :P Lykke til i år!

Aldri vinni noe selv, så takk! :P Lykke til du og, hvis du er med på noen i år :D

Skrevet

Noen som veit om noen dyrekalendere? Nettdyr har en, buddy har en elendig en. Oslo hundeskole har også en, men den gidder jeg heller ikke :P Ingen BRA hundekalendre? :)

Skrevet

Noen bra kalendere som ikke krever at man må like facebooken deres? Jeg gidder virkelig ikke spamme ned veggen til folk med "stina likte ditten og datten" :thumbsdown2:
I blant misliker jeg facebook :P

• Like 3
Skrevet

Er jeg litt furten på fotovideo.. Først sier det at man bare trenger å se på de 10 første, og er det ikke der er det noe annet man må søke på, så viser det seg at, hey, det var ikke sånn likevel.. Og i går søkte både jeg og samboer på det som i dag ble avslørt som svar og vi fikk opp 0 ting vi.. *snurt*