TonjeM Skrevet 21. Mai 2014 Rapporter Skrevet 21. Mai 2014 Ja damen bør ha med hunden ja! Tvi tvi! Siter
SFX Skrevet 21. Mai 2014 Rapporter Skrevet 21. Mai 2014 Phuh, dette blir spennende, men det ser jo ut til å gå på skinner så langt! Siter
Guest Jonna Skrevet 21. Mai 2014 Rapporter Skrevet 21. Mai 2014 Vi tok stein-saks-papir og satset på at Bahyr er i Norge fra dag 12 i løpetiden. Og blir i Norge i 1,5 uke, men beregner at det skal være gjort på dag 12-16 ett sted. Förverten er like manisk som oppdretteren og brukte q-tips for å finne blod Men hun blør veldig lite i starten. Siter
Guest LXT Skrevet 22. Mai 2014 Rapporter Skrevet 22. Mai 2014 Vi tok stein-saks-papir og satset på at Bahyr er i Norge fra dag 12 i løpetiden. Og blir i Norge i 1,5 uke, men beregner at det skal være gjort på dag 12-16 ett sted. Förverten er like manisk som oppdretteren og brukte q-tips for å finne blod Men hun blør veldig lite i starten. Det gjør Dany også. Må trippelsjekke litt første dagen Krysser det vi kan herfra! Siter
Arkan Skrevet 22. Mai 2014 Rapporter Skrevet 22. Mai 2014 Vi tok stein-saks-papir og satset på at Bahyr er i Norge fra dag 12 i løpetiden. Og blir i Norge i 1,5 uke, men beregner at det skal være gjort på dag 12-16 ett sted. Förverten er like manisk som oppdretteren og brukte q-tips for å finne blod Men hun blør veldig lite i starten. Manisk skjønner jeg ingen ting! Alt er så mye lettere på buller med en blinkende dott 1 Siter
Renate A Skrevet 22. Mai 2014 Rapporter Skrevet 22. Mai 2014 Manisk skjønner jeg ingen ting! Alt er så mye lettere på buller med en blinkende dott Ha ha, det var dagens Er så morro å høre deg planlegge, Jeanette, vet at det er stressete tid for deg, men du skriver det på en så morsom måte Blir gøy å følge med helt frem til valpene kommer Siter
Guest Jonna Skrevet 23. Mai 2014 Rapporter Skrevet 23. Mai 2014 Mens vi venter... Bashyr har 5 kull etter seg fra før i danmark, sverige, tsjekkia, tyskland og Australia. Det eldste kullet 7 år og det yngste er vel rundt 3 mnd nå. En representant fra hvert av kullene hans: Danmark Sverige Tsjekkia https://www.youtube.com/watch?v=I3GmTPWZXWU#t=12 Tyskland Og sist Australia Siter
Siri Skrevet 24. Mai 2014 Rapporter Skrevet 24. Mai 2014 Tyskern var mest lekker synes jeg Enig Siter
Guest Jonna Skrevet 27. Mai 2014 Rapporter Skrevet 27. Mai 2014 Mens vi venter... Arya har kommet hjem og Bashyr kommer til Norge 02.juni. Så første møte blir kvelden da. Hun er ca en uke og en dag ut i løpetiden i dag, og for dere som ikke liker intime detaljer: ikke les videre. Man vurderer jo alltid vulva til tispen og foreløpig blør hun for mye med for blodfarget blod. Dette pleier normalt endre seg og bli mer "gammelt" blod som blir mer "utvannet" og dermed rust/hvete farget. Hun er også fortsatt veldig hard når man tar på vulva. Hun har arvet sin bestemor og mamma sin kåthet og senest på søndag drev hun å bretta seg til for gutta som var på besøk, dette er erfarene hannhunder så de bare "flørte-flørte-flørte!! Ny fy-**** du er en luremus" også gikk de å la seg. Arya var sååå skuffet Blaze, hennes bestemor, er delvis hannhund. Så hun har sjekket henne og funnet det uintressant/for tidlig. Blaze er en tispe som jokker på tisper som står... Men litt mindre intimt imens vi venter, nye bilder av Arya: Siter
TonjeM Skrevet 27. Mai 2014 Rapporter Skrevet 27. Mai 2014 Ikke tråden for de generte dette nei! *ler og ler* Også jeg synes tyskern var finest, kjempefin var han.. (men jeg har ikke snøring - det som likner mest på Strider synes jeg er penest.. ) 1 Siter
mokken Skrevet 27. Mai 2014 Rapporter Skrevet 27. Mai 2014 Jeg synes Arya er penest jeg Ellers er ikke tyskeren så langt unna, men så har han sånne svenskeører som jeg ikke liker Også veldig pent reveaktig uttrykk på dansken! Siter
MegaMarie Skrevet 27. Mai 2014 Rapporter Skrevet 27. Mai 2014 Så fine bilder av Arya Hun har virkelig forandret seg i kroppen i det siste Siter
Trixi Skrevet 28. Mai 2014 Rapporter Skrevet 28. Mai 2014 Gurimalla for noen nydelige hunder..... Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2 Siter
Guest Jonna Skrevet 2. Juni 2014 Rapporter Skrevet 2. Juni 2014 Første parring er gjort. Arya var ikke akkurat så skjøge som sin mor og bestemor. Men med en erfaring hannhund så gikk det tilslutt Nå litt porr Siter
Guest Jonna Skrevet 3. Juni 2014 Rapporter Skrevet 3. Juni 2014 Enda en parring i dag Da tar vi en i morgen også (om de vil fortsatt selvsagt) Så lar vi det være med det Siter
Anette Skrevet 3. Juni 2014 Rapporter Skrevet 3. Juni 2014 Arya liker tisper best Arya vil ha sin australske tøs? ;P Hurra for parring 2 1 Siter
Guest Jonna Skrevet 4. Juni 2014 Rapporter Skrevet 4. Juni 2014 Ingen parring i dag. Som mistenkt så var det helt på tampen. Men da er det bare å håpe på valper og en mnd vente tid før man vet mer Siter
Mud Skrevet 4. Juni 2014 Rapporter Skrevet 4. Juni 2014 Ingen parring i dag. Som mistenkt så var det helt på tampen. Men da er det bare å håpe på valper og en mnd vente tid før man vet mer Jeg har fortsatt en særdeles god følelse og tipper 7 valper allerede 4+3 Siter
Guest Jonna Skrevet 4. Juni 2014 Rapporter Skrevet 4. Juni 2014 Jeg har fortsatt en særdeles god følelse og tipper 7 valper allerede 4+3 Jeg har ikke behov for mer enn 2+2 altså Her er kjærlighetsparet i dag. Eller Arya hadde ikke så mye kjærlighet å dele med han i dag, hun var nok heller det man ville kalt en furie. Det var ganske klart å tydelig at NÅ! NÅ var det over altså! Så det var egentlig som jeg mistenkte at søndag, at hun var på vei ut av løpet mer eller mindre. Så krysse fingrene for at det ikke ble for sene parringer i forhold til eggløsning. Siter
Mud Skrevet 4. Juni 2014 Rapporter Skrevet 4. Juni 2014 Jeg har ikke behov for mer enn 2+2 altså Her er kjærlighetsparet i dag. Eller Arya hadde ikke så mye kjærlighet å dele med han i dag, hun var nok heller det man ville kalt en furie. Det var ganske klart å tydelig at NÅ! NÅ var det over altså! Så det var egentlig som jeg mistenkte at søndag, at hun var på vei ut av løpet mer eller mindre. Så krysse fingrene for at det ikke ble for sene parringer i forhold til eggløsning. Hun har jo fått det hun ville ha må vite! Tipper fortsatt 7 brune ankelbitere 1 Siter
Recommended Posts