Gå til innhold
Hundesonen.no

Kennelhoste ved Dogs4all


Gjest
 Share

Recommended Posts

  • Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Men hva slags rolle spiller nå det egentlig? Er hunden smittet så er den smittet, litt seint å gjøre noe med nå liksom... Og at det er smittefare på et sånt arrangement vet man da før man drar dit.

Men hva er stor hund? Settere regnes vel i storkategorien, og jeg har da aldri hørt om massedødsfall bland de pga kennelhoste? Det er svjv bare fire grander som har dødd pga kennelhosten, og det var v

Fordi jeg har stødige og trygge hunder som absolutt ikke blir berørt. Slitene blir de selvfølgelig, men det er ikke farlig. Jeg har med bilen, så i år lå den ene og slappet av mens den andre var inne.

Syns det er kennelhoste vært år på denne tiden jeg. Uavhengig av om folk har vært på utstilling eller ikke.

Begge mine har hatt det en gang og da perioder utenfor konkurranse sesongen så smitten evt har kommet på gaten rett og slett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe hoste her heller. Har hatt kennelhoste på Vida en gang, og da hadde hun ikke vært med inn på D4A en gang. Smitten kom i Kløftahallen, etter at noen hadde tatt den med seg dit. Akkurat nå går det lus der for å være på den sikre siden.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...