maysofie Skrevet 4. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2013 Hadde vært morsomt å drasse med seg den stygge gulpelsen bare for å ha stilt èn gang og få høre kommentarene. I valpeshowet da, selvsagt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkan Skrevet 5. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2013 Har så lyst til å melde på Arya. Var jo så koselig i fjor med julebord, men vi er vel på Hamar da @Siri tar du med haikere? Kan få kelpiekjærligjet? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 5. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2013 Ja, vi må få igjennomført julebord ! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 5. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2013 Hundegodt har stand, og vi skal stille alle hundene våre så dere får pent ha julebord med oss Vi blir der hele dagen Julebord søndag til finalene!! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 5. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2013 Har så lyst til å melde på Arya. Var jo så koselig i fjor med julebord, men vi er vel på Hamar da @Siri tar du med haikere? Kan få kelpiekjærligjet? Hæ? Mener du at du ikke kommer med de gode lefsesakene dine i år? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 5. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2013 Hæ? Mener du at du ikke kommer med de gode lefsesakene dine i år? Enig!! De må være med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 5. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2013 Kelpieløøøøøøv er god betaling . Men jeg kjører ikke om Hamar når jeg skal nedover da - det er et par mil omvei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkan Skrevet 5. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2013 Kelpieløøøøøøv er god betaling . Men jeg kjører ikke om Hamar når jeg skal nedover da - det er et par mil omvei Men jeg kan komme meg til Løten etter å ha snakket med lokalkjenningen. Hvis det åpner muligheter? Skal få kommet meg dit med masse lefser. Dette er jo en begynnende tradisjon 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 5. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2013 Hadde vært morsomt å drasse med seg den stygge gulpelsen bare for å ha stilt èn gang og få høre kommentarene. I valpeshowet da, selvsagt Han er jo ikke stygg! Han er jo supersøt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 5. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2013 Soppen tvinger Janka til å være handler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 5. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2013 vurderer å melde på Only ettersom hun ligger som 2.mestvinnende... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 5. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2013 @Arkan Om du har mulighet til å komme deg til Ådalsbruk?? Løten sentrum er også litt feil vei sånn egentlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkan Skrevet 6. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2013 @Siri kjentmann sier at Ådalsbruk går bra så hvis du orker å ta oss med hadde det vært supert. Stankel lover kjærlighet 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 6. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2013 @Siri kjentmann sier at Ådalsbruk går bra så hvis du orker å ta oss med hadde det vært supert. Stankel lover kjærlighet jeg trenger litt beskyttelse før stankel love Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkan Skrevet 6. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2013 jeg trenger litt beskyttelse før stankel love Hahaha, kan ikke garantere noe der det er ikke min del som er sånn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 6. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2013 @Arkan - SUPERT . Da sier vi det sånn - men jeg drar vel sånn passe rimelig tidlig altså . Seinest kl 7 tenker jeg, helst litt før, men det kan vi jo se på når vi får oppmøtetider også . Om vi får seint oppmøte og dere tidlig, så er det ikke noe problem heller - jeg liker å dra tidlig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 6. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2013 Han er jo ikke stygg! Han er jo supersøt Skjønn som dagen er lang, men akk så stygg showborder, det må sies Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 6. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2013 Pokker skulle vært en DeepEyes til der. Jaggu godt Arya lager en til så jeg har to å komme med om to år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 6. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2013 Pokker skulle vært en DeepEyes til der. Jaggu godt Arya lager en til så jeg har to å komme med om to år Kan sende Geo nedover med toget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 6. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2013 Kan sende Geo nedover med toget. Med lapp. Skal til Letohallen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 6. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2013 Med lapp. Skal til Letohallen! "Jeg reiser alene!" Tipper alle passasjerene hadde blitt glad for litt kelpieløøøv sånn i romjulstida. Hadde blitt en suksess, det! 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 16. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2013 Kiwi skal debutere i Junior, kan bli spennende 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 19. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2013 noen som har fått PM? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 19. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2013 Kommer kanskje innover for litt miljø trening Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 19. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2013 noen som har fått PM? Nope.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts