Gå til innhold
Hundesonen.no

Blogger du følger


Nirm
 Share

Recommended Posts

En stund fulgte jeg flere blogger, men for tiden følger jeg egentlig bare én: Young House Love,

et amerikansk ektepar som har blogging som heltidsjobb.

Bloggen er hovedsaklig en interiør-/oppussingsblogg, de skriver morsomt,
tar fine bilder, og det er utrolig artig å følge prosjektene deres.
Bloggen ble til da de flyttet inn i sitt første hus som nygifte, og i sommer (tror jeg det var) flyttet

de inn i sitt tredje hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser svært lite blogger utenom hunden.no, men følger faktisk en del hestebloggere på hest.no og blogg.no. Følger noen få fotoblogger som f.eks. Hildes fotoblogg. Leser aller helst hundeblogger, så alt i alt leser jeg vell ingen ordentlige blogger som ikke omhandler hund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, det gjør vondt å innrømme det, men jeg leser Fotballfrue. Innimellom er jeg innom Voe også, pluss Tegnehanne og Hyperbole and half.

Hvorfor gjør det vondt? :P Er vel ikke noe supergæærnt å lese litt snusk innimellom? :D

Jeg er innom voe og idawulff kanskje 1 gang i mnd, de kveldene mannen er på jobb og jeg virkelig virkelig kjeder meg. Er innom sophieelise ganske ofte, og pleide å være innom tcmn, fordi de er fra troms. Men tcmn har blitt fullstendig uinteressant, mens sophieelise egentlig er et veldig interessant menneske. Hun deler mange av mine verdier, selv om vi "på utsiden" er så forskjellig som det går an å bli. Tegnehanne og hyperbole and a half oppdateres så sjeldent at jeg ikke gidder å sjekke oftere enn 1 gang i mnd kanskje (sistnevnte har vel slutta helt også?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gjør det vondt? :P Er vel ikke noe supergæærnt å lese litt snusk innimellom? :D

Jeg er innom voe og idawulff kanskje 1 gang i mnd, de kveldene mannen er på jobb og jeg virkelig virkelig kjeder meg. Er innom sophieelise ganske ofte, og pleide å være innom tcmn, fordi de er fra troms. Men tcmn har blitt fullstendig uinteressant, mens sophieelise egentlig er et veldig interessant menneske. Hun deler mange av mine verdier, selv om vi "på utsiden" er så forskjellig som det går an å bli. Tegnehanne og hyperbole and a half oppdateres så sjeldent at jeg ikke gidder å sjekke oftere enn 1 gang i mnd kanskje (sistnevnte har vel slutta helt også?)

Viktig med litt snusk! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal innrømme at jeg av og til facineres av enkelte av disse "rosabloggene". Og at det fenger så mye at de får slike enorme mengder med følgere. Ikke minst at folk sitter på forum og prater en haug med rart om de også. Og at enkelte kan leve av bloggen sin! Ikke at jeg kommer til å bli noen fast følger av noe slikt, men man får jo med seg alt mulig rart via Dagbladet og VG. :lol:

Selv følger jeg Veganmisjonen, Mjuuugly, Siljes Reise og Vegetarbloggen. Alle de abonerer jeg på i Bloglovin, men jeg leser ikke alle innlegg. Mer sånn at jeg leter bestemt etter oppskrifter om jeg er på jakt etter noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...