AnnChristin Skrevet 19. November 2013 Rapporter Skrevet 19. November 2013 Når er det ønskeliste frist? Skumma over i sta kunne ikke se jeg fant ønskelistene til alle som har skrevet at de er med her! Siter
Kaja Skrevet 19. November 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 19. November 2013 De bør være ute nå. Send pm pm noen ikke har lsgt ut Siter
marjea Skrevet 19. November 2013 Rapporter Skrevet 19. November 2013 Det ser ut til å mangle liste fra 7, hvis det er 60 påmeldte? Det er iallefall 53 innlegg i ønskelistetråden Siter
Kaja Skrevet 19. November 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 19. November 2013 Skal se igjennom "mine" Siter
Krilo Skrevet 19. November 2013 Rapporter Skrevet 19. November 2013 Skal sjekke mine når jeg kommer hjem i kveld Edit: vet ikke om det er akkurat 60 påmeldte, husker ikke eksakt antall pm jeg har fått altså, men er rundt 20 et sted Siter
Strøssel Skrevet 19. November 2013 Rapporter Skrevet 19. November 2013 F*** glemte og melde meg på jaja ,blir med på neste runde da . Siter
Djervekvinnen Skrevet 19. November 2013 Rapporter Skrevet 19. November 2013 Min hemmelige venn har ikke så lett liste.. Ikke lett å bo på landsbygda gitt, når det kommer til utvalg. Men skal da finne på noe BTW: jeg fikk kjøpt masse sokker i går, så egentlig ønsker jeg meg ikke det lengere. Men ingen krise om jeg får hvis noen har kjøpt allerede hehe Siter
HHC Skrevet 19. November 2013 Rapporter Skrevet 19. November 2013 Et lite tips angående ønskelistene - husk størrelser folkens! Dette gjelder like fullt hansker og sokker som øvrige klær Siter
Krilo Skrevet 19. November 2013 Rapporter Skrevet 19. November 2013 Et lite tips angående ønskelistene - husk størrelser folkens! Dette gjelder like fullt hansker og sokker som øvrige klær psst.. Har du lagd ønskeliste? finner den ikke i ønskelistetråden. Siter
HHC Skrevet 19. November 2013 Rapporter Skrevet 19. November 2013 psst.. Har du lagd ønskeliste? finner den ikke i ønskelistetråden. Jeg lagde, derfor jeg spurte om alle hadde blitt flyttet? Siter
Krilo Skrevet 19. November 2013 Rapporter Skrevet 19. November 2013 Jeg lagde, derfor jeg spurte om alle hadde blitt flyttet? Da ser det ut som din ikke ble med... @ eller @Kaja , vet dere hvor HHC sin ønskeliste er? Siter
Enits Skrevet 19. November 2013 Rapporter Skrevet 19. November 2013 Jeg vet hva min hemmelige venn skal fååååå! Men, skal jeg sende nå? eller vente litt og pine vedkommende så h*n ikke blir fristet til å åpne den for tidlig! mohaha Siter
Khela Skrevet 19. November 2013 Rapporter Skrevet 19. November 2013 Jeg vet hva min hemmelige venn skal fååååå! Men, skal jeg sende nå? eller vente litt og pine vedkommende så h*n ikke blir fristet til å åpne den for tidlig! mohaha Vente litt slik at vennen ikke forstår det med en gang :Grin: 4 Siter
Cattn Skrevet 20. November 2013 Rapporter Skrevet 20. November 2013 Jeg og vet hva min venn skal få! Tihi!! Siter
plutte Skrevet 20. November 2013 Rapporter Skrevet 20. November 2013 æææh dette var jo dritvanskelig! Får så lyst til å spørre om min hemmelige venn vil ha X eller Y og blabla. :Grin: Men eg har fått shoppa inn litt da, og er eit par andre ting eg må få tak i, trur det blir bra. Håpar, i alle fall. Eg har fått så fin venn! Siter
LinL Skrevet 20. November 2013 Rapporter Skrevet 20. November 2013 Wææ, håper været roer seg så jeg kommer meg til byen og faktisk får kjøpt noe Siter
Nirm Skrevet 20. November 2013 Rapporter Skrevet 20. November 2013 Minuset med at det bare er jenter her, er jo at dere ønsker dere jenteting!!! Og jeg suger i jenteting. Siter
Khela Skrevet 20. November 2013 Rapporter Skrevet 20. November 2013 Da er alt ordnet til min venn :Grin: Mangler å pakke og sende, meeen det venter vi litt med Siter
Guest Jonna Skrevet 20. November 2013 Rapporter Skrevet 20. November 2013 Jeg har ikke fått noen venn jeg Siter
Enits Skrevet 20. November 2013 Rapporter Skrevet 20. November 2013 æææh dette var jo dritvanskelig! Får så lyst til å spørre om min hemmelige venn vil ha X eller Y og blabla. :Grin: Men eg har fått shoppa inn litt da, og er eit par andre ting eg må få tak i, trur det blir bra. Håpar, i alle fall. Eg har fått så fin venn! X! 1 Siter
Anette Skrevet 20. November 2013 Rapporter Skrevet 20. November 2013 Jeg har ikke fått noen venn jeg @Kaja skulle ikke du ordne jeanette da? jeg fant jo samtalen igjen fo rdeg! Siter
Guest Jonna Skrevet 20. November 2013 Rapporter Skrevet 20. November 2013 @Kaja skulle ikke du ordne jeanette da? jeg fant jo samtalen igjen fo rdeg! Jeg fant samtalen før du gav meg linken som jeg sa. Og fikk bekreftet fra Kaja. Jeg er ikke hjelpeløs Men ikke fått selv om Siter
Nirm Skrevet 20. November 2013 Rapporter Skrevet 20. November 2013 Jeg fant samtalen før du gav meg linken som jeg sa. Og fikk bekreftet fra Kaja. Men ikke fått selv om Du kan være min venn, så får jeg to pakker! 2 Siter
Recommended Posts