Gå til innhold
Hundesonen.no

Arthur bæsja ut en pose!


Alvira
 Share

Recommended Posts

Hva f*** liksom?

Det står jeg, på mitt 3. våkende minutt den dagen, og der kommer det en POSE ut! Så fint rulla sammen som en pølse, skal tro jeg var sjokkert!

Jeg kan ikke FORSTÅ hvordan han har fått i seg denne posen, også HEL da! Jeg følger jo med han hvert eneste våkne minutt og hele leiligheten er valpesikret.

Uansett takker jeg høyere makter og alt annet som kan takkes for at dette gikk bra :wub:

Han var helt fin resten av dagen, bortsett fra at magen tydeligvis var noe irritert etter hendelsen. Dette resulterte i at valpis hadde ganske mye luft som måtte passere, noe som igjen førte til en relativt "stinkende" veiledning på skolen...

Her er statusoppdateringen til en i veiledningsgruppen min:

Tenker på veiledningen i dag. Det var en veiledning som jeg tror jeg kommer til å huske. Arthur var på besøk. Han lå og sov på gulvet. Omtrent hvert kvarter kom det en vantvittig stank i rommet. På en tidspunkt var det så ille at halve gruppa sprang på gangen...

Hehe, litt pinlig... :P

Hva er det rareste som har kommet ut fra din hund/valp?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom en pose ut av Tuf'en en gang også. Det gikk fint. Var verre da han hadde litt sølvpapir og store mengder tørkerull som skulle passere. Han spydde og spydde og måtte legges med drypp hos veterinærvakta.

Ene schäferen makulerte en hel skumgummimadrass, og det kom en del biter ut... Han klarte også å svelge en glidelås fra en sofapute. Den kom ut like hel :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle tro jeg gjorde store øyne da bikkja bæsja en diger rosa og brun kladd en gang. NEON rosa. Mest rosa, lite av annet. Han hadde fått tak i en isbitform i gummi som tydeligvis hadde gått ned på høykant.

Jeg har fått ut en sokk foran og en sokk bak. Rosa hello kitty sokker bak og vanlig svart sokk foran. Den svarte lå vel i magen i 3 uker ellerno, men fikk beskjed av vetten om å vente med å gjøre noe så lenge almenntilstanden var tipp topp. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sokker, truser, hekla garntråder, sølvpapir, blastbiter, plastposer, mye blå plast og metallklips etter V&H innpakning, diverse emballasje. Tollertullingen spiste alt som kunne minne om noe spiselig i hennes øyne, men alt kom ut igjen enten den ene eller den andre veien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er ikke valp da, men spiser mye rar lell!

Skolisser, sugerør, mp3 spiller med headsett(den dro vi på vetrinæren for:p), min nye timerland boot.., hemper fra ett eller annet(jeg har fortsatt ikke funnet ut hvor de mangler) , et helt FROSSENT brød! en pose potetgull(inkludert posen) Osv..

Han spiser hvaaaaa som helst om han er kvalm, men ellers kun det han får servert:p

Jeg har blitt ganske avslappet i forhold til når jeg kontakter vetrinær, alt utenom mp3en har kommet ut igjen i løpet av dagen, enten den ene eller den andre veien:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et stort glasskår kom ut av min 3 mnd gammel valp. Lærte fort at dalmatinervalper kan finne på å sluke de rareste ting, og at forsikring er en god ting, fikk fart på meg og tegnet da ja. Gikk heldigvis helt bra, ikke noe blod hverken her eller der.

En annen gang spiste han en leverposteiboks... måtte gå med lommelykt om kvelden for å kjenne i bæsjen om alt kom igjennom. Etter det hadde jeg alltid asparges i hus (det pakker seg rundt skarpe gjenstander).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det rareste jeg har hørt om var en voksen hund som bæsjet ut et kondom med bæsjen inni. Var bare å knyte og kaste :lol:

Ellers fant jeg en gang et kylling nakkeskjelett som hadde kommet ut, helt, pent og hvitt, reinspikka for kjøtt. Valpene hadde fått hver sin kylling nakke og den ene hadde tydeligvis svelget den hel og systemet gjorde resten, den tok hva den behøvde og sendte resten ut :lol: Ga dem kalkunhals neste gang, den klarte de iaf ikke svelge hel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...