Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor bor sonisene?  

159 stemmer

1. 1.

• Østfold
      6
    • Akershus
      22
    • Oslo
      15
    • Hedmark
      5
    • Oppland
      8
    • Buskerud
      10
    • Vestfold
      9
    • Telemark
      4
    • Aust-Agder
      1
    • Vest-Agder
      5
    • Rogaland
      11
    • Hordaland
      19
    • Sogn og Fjordane
      2
    • Møre og Romsdal
      4
    • Sør-Trøndelag
      19
    • Nord-Trøndelag
      3
    • Nordland
      5
    • Troms
      6
    • Finnmark
      3
    • Utlandet
      2
  2. 2.

• Oslo
      39
    • Trondheim
      23
    • Bergen
      19
    • Kristiansand
      5
    • Stavanger
      8
    • Tromsø
      6
    • Bodø
      3
    • Bor ikke nærme en storby
      31
    • Annet
      14
    • Drammen
      5
    • Tønsberg
      6

Recommended Posts

• Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg bor i Ås i Akershus. Toget bruker en halvtime inn til Oslo sentrum. I mitt hode er "nær en storby" noe som tilsvarer en avstand/reisetid man kan pendle hver dag. Fire timer hver vei er ikk

Og en time hver vei er et godt stykke utenfor min komfortsone når det gjelder polavstand! (vinmonopol that is, trenger ikke bo i gå-avstand til nordpolen).

Jeg bor i Finnmark, nærmere bestemt Rypefjord rett utenfor Hammerfest som ikke er storby i det hele tatt, er 8 timer i bil til Tromsø, så klikka ikke i nærheten av en storby jeg Og jeg er så bereis

Skrevet

Syns 2 timer hver vei med buss/tog/whatever er nok til at det ikke er "i nærheten", jeg. :aww: Selv om man overlever å pendle det. :P

To timer hver vei er et godt stykke utenfor min komfortsone når det gjelder pendleravstand i alle fall. :P

Skrevet

Bor på Jevnaker (Hadeland) ca 10 min unna Hønefoss. Og ca 1 1/2 time til Oslo omtrent.

Jeg er født og oppvokst i Bergen da :) Og det vil alltid være hjembyen min, selv om jeg ikke bor der nå.

Skrevet

Utlandet it is.

Bor forsåvidt på landet med jorder på alle kanter, men en halvtimes kjøretur unna en større by.

you and me! :P

Skrevet

Har du gjort svenske av deg, eller blander jeg med en annen nå? Hmmm.

Vi er visst en eksklusiv gruppe. :aww:

as of now, vi får se hvor ferden går videre... :P

Skrevet

To timer hver vei er et godt stykke utenfor min komfortsone når det gjelder pendleravstand i alle fall. :P

Og en time hver vei er et godt stykke utenfor min komfortsone når det gjelder polavstand! (vinmonopol that is, trenger ikke bo i gå-avstand til nordpolen).

• Like 2
Guest lijenta
Skrevet

Bor fortsatt i Bø i Telemrk. Det kartet var morsomt fant ut at Bikepike bodde inpå Hardangervidda og en på Grønland

Skrevet

Jeg stemte slik jeg bor om 39 dager, nemlig Røyken i Buskerud.

Og etter litt søking på googlemaps så jeg at Drammen var nærmest med sine 25min og Oslo på andre plass med 39min.

Skrevet

Jeg bor i Finnmark, nærmere bestemt Rypefjord rett utenfor Hammerfest som ikke er storby i det hele tatt, er 8 timer i bil til Tromsø, så klikka ikke i nærheten av en storby jeg :)

Og jeg er så bereist atte, født i Finnmark, ikke satt min fot på en eneste grense og lengst unna jeg har vært hjemmefra var i Lofoten xD 25 år gammel ._. kanskje litt sånn rekord for å være lite bereist i vår tid å regne?

• Like 2
Skrevet

Hvor i Vindafjord bor du? :)

Jeg bor i Rogaland, nærmere bestemt Haugesund. Svarte at jeg ikke bodde nær storby da det er 2 timer til Stavanger og tre timer til Bergen :)

Sandeid, 10 min. unna Ølen :)

• Like 1