Sanne Skrevet 24. Mai 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Mai 2015 Å nei så trist å lese, øynene fylles med tårer Sent from my iPhone using Tapatalk Ja det er bare forferdelig tragisk I skrivende stund sitter hun på pulten min og ser på meg, og det river i hjertet å vite at det ikke er lenge til jeg aldri får se inn i de snille gode øynene hennes igjen. Lille vakre hunden min Mer enn noe annet skulle jeg ønske jeg var egoistisk nå, for da hadde jeg sluppet å ta denne avgjørelsen... Men jeg lovte Shensi at kastreringen var det siste. Ble hun syk igjen, så skulle hun få slippe. Jeg kan ikke bryte det løftet... Den lille kroppen er vanvittig sterk, men selv superhunden Shensi har en grense. Men hjelpe meg så fattig og tomt livet blir uten henne... Ingenting ved dette er det minste greit, rettferdig eller riktig.. Det er bare mørkt, råttent og ******. Siter
Gåsa Skrevet 24. Mai 2015 Rapporter Skrevet 24. Mai 2015 Å nei dette var fryktelig trist lese jeg var jo så glad for at hun hadde blitt så fin form. Gode tanker sendes dere fra Tara & meg ? Siter
SoppenCamilla Skrevet 24. Mai 2015 Rapporter Skrevet 24. Mai 2015 Ånei, så trist! Sent fra min SM-N910F via Tapatalk Siter
Guest Klematis Skrevet 24. Mai 2015 Rapporter Skrevet 24. Mai 2015 Så trist,og så urettferdig :-( Siter
Sanne Skrevet 25. Mai 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Mai 2015 Takk for klemmer, omtanke og alt I går måtte jeg fortelle det til tantungen min... Den verste beskjeden jeg har gitt noen i hele mitt liv Men det var viktig at hun visste, så hun brukte masse tid med Shensi før hun reiser hjem til Bergen. Meh... Jeg tåler ikke dette Blitt bra hvit i fjeset på altfor kort tid... Og sånn går nå dagan da... Siter
Mardina Skrevet 25. Mai 2015 Rapporter Skrevet 25. Mai 2015 Huff, det var jo ikke sånn det skulle gå.... Stor klem til dere begge Siter
MaritaS Skrevet 26. Mai 2015 Rapporter Skrevet 26. Mai 2015 Uff. Har utsatt i et par dager å gå inn her når tråden dukka opp igjen fordi jeg tenkte meg det var noe slikt, men håpet at det ikke var det om jeg ikke leste det. Føler med dere Siter
MonicaT Skrevet 29. Mai 2015 Rapporter Skrevet 29. Mai 2015 Ikke fått med meg alt dette og har nettopp lest hele tråden. Føler med deg, mistet selv ene hunden min på lørdag og du har all min medfølelse. Siter
Rocket Skrevet 29. Mai 2015 Rapporter Skrevet 29. Mai 2015 Ånei og nei Var jo ikke sånn det skulle gå. Siter
Sanne Skrevet 30. Mai 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Mai 2015 Takk for klemmer og omtanke Skal bestille time på mandag Siden vi har verdens fineste venner som kan kjøre oss, så blir det fredag i neste uke En uke igjen med den fineste lille skatten i verden Siter
Recommended Posts