Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonenmesterskapet 2013


pippin
 Share

Recommended Posts

  • Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Rekrutt LP 1? LP 2 LP 3 Elite Mesterskapets lydigste hund BIS finalistene? Rett meg om jeg tar feil Å fy det vannmerket ble stort... Men det orker jeg

Her kan man legge inn bilder etter dagens stevne. MEGET hyggelig og jeg gleder meg allerede til neste gang! Fått en haug med motivasjon også! Kommer dritmange bilder på bloggen imorgen, men her er

*dele opp*

 

Jeg var heller ikke på noen bilder (eller ett i bakgrunnen) :icon_cry: VI kan lage den hattråden jeg ønsker meg. Du er jo admin å greier, så da blir det vei i vellinga tenker jeg

Ja. Hat mot oss :o ingen tok bilde! Såpass hat! :o

Haha

Grim har ikke lagt ut bilder enda da :-D eller orca

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var heller ikke på noen bilder (eller ett i bakgrunnen) :icon_cry: VI kan lage den hattråden jeg ønsker meg. Du er jo admin å greier, så da blir det vei i vellinga tenker jeg

Har deg masse med på videoen fra elite :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må dere slutte å klage da, jeg har bilder av dere begge, Margrete og Anette, og sikkert flere. Det er bare det at det er en stor jobb å redigere bilder, og etter å ha gått igjennom 700 så går øye i kryss.

Jeg kommer med bilder etterhvert :)

Du må nesten lese med nye briller, vi tuller ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Masse herlige bilder da :D

Flotte bilder!

Neste år kommer vi i en eller to bilder fra Trøndelagen også, jeg insisterer :ahappy:

Jeg er jo som regel hjemme på østlandet en helg på denne tida av året for å besøke familie (massiv klumping av bursdager i sept/okt :P ), så jeg kan jo legge høstturen til denne helga (i år ble det et par uker tidligere), men det er lite poeng når det er lagt til en søndag, for da må jeg jo kjøre nordover igjen :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse herlige bilder da :D

Jeg er jo som regel hjemme på østlandet en helg på denne tida av året for å besøke familie (massiv klumping av bursdager i sept/okt :P ), så jeg kan jo legge høstturen til denne helga (i år ble det et par uker tidligere), men det er lite poeng når det er lagt til en søndag, for da må jeg jo kjøre nordover igjen :/

Du må spare deg opp en ekstra fridag og bruke den da :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om det er noen som tok bilde av meg og Mayah i lp-ringen? Skulle gjerne hatt å sendt til oppdretter og langt på malamuteside for å vise :) (ikke vanlig med lp i muttemiljøet)

Jeg tok, men har ikke gått gjennom alle enda. :D Legger ut her etterhvert, siden det er enklest for meg. :Phttp://s293.photobucket.com/user/Electric_Ride/library/Sonenmesterskapet%202013?sort=3&page=1

(Gi beskjed om det ikke virker a)

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok, men har ikke gått gjennom alle enda. :D Legger ut her etterhvert, siden det er enklest for meg. :Phttp://s293.photobucket.com/user/Electric_Ride/library/Sonenmesterskapet%202013?sort=3&page=1

(Gi beskjed om det ikke virker a)

Her var det MYE fint! Du har fanget masse kule øyeblikk!

Håper det er lov å låne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bra Grim! :D

Lurer på om det er noen som tok bilde av meg og Mayah i lp-ringen? Skulle gjerne hatt å sendt til oppdretter og langt på malamuteside for å vise :) (ikke vanlig med lp i muttemiljøet)

Mulig jeg har noen av dere :) Skal se etter :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...