Mardina Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 Teo har akkurat passe stort rompehull, baller og tissefant. Perfeksjon! Siter
Mari Skrevet 17. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 Kan jeg bare få nevne at Putle har løpetid as we speak og så få en sømmelig mengde medynk? Please? 4 Siter
Siri Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 Hvordan disse pelshannene klarer å sjarmere damene er beyond me. Man sjarmerer ikke damer med rævhålet... Hilsen Willy... Mamma'n til Willy er veldig glad for at han er pelskledd både her og der . 3 Siter
Lola Pagola Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 Kan jeg bare få nevne at Putle har løpetid as we speak og så få en sømmelig mengde medynk? Please? Siter
Nirm Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 En grunn til å aldri ha helt korthåra hunder altså. 1 Siter
Maria Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 Å, herregud.... Sonen Hurra for pelshunder Min kortbarberte portis med naken rompe kan stusses sånn at det er hår som dekker litt bak selv om hun faktisk er nesten korthårshund der. Veldig kjekt 1 Siter
Mari Skrevet 17. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 Man sjarmerer ikke damer med rævhålet... Hilsen Willy... Evt så kan vi bare være ærlige og innrømme at han har andre kvaliteter som veier opp. Jeg får litt Vildanden-vibber her, hvorfor skal dere ødelegge livsløgnen min?? Takk! Det er tungt, jeg skal innrømme det. Siter
Aslan Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 Man sjarmerer ikke damer med rævhålet... Hilsen Willy... Mamma'n til Willy er veldig glad for at han er pelskledd både her og der . Thorvald istemmer Har andre ting å spille på disse pelskjekkasene! 2 Siter
Shlush Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 Yes Synes ikke Nico sitt er stort jeg Opplever sjeldent at det lyser opp på bildet hvertfall! hahaha! Sporbilder er kanskje det værste Siter
Stine Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 Jeg er akkurat ferdig med to løpetisper, klask, klask sier det når dem går.. 1 Siter
ToneS Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 That awkward moment når noen lurer på hva i svarte det er du sitter å ser på på dataen... Ellers, takke meg til langhårete hunder! Alle de korthårete som er på "ønskelisten" min er opp til vurdering igjen (neida ) heldigvis er det mer til en hund enn bare baken 6 Siter
Cloudberry Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 That awkward moment når noen lurer på hva i svarte det er du sitter å ser på på dataen... Men ja, dette er jo veldig snålt. Mine to har ganske små rompehull mener jeg (men når Uva er ekstra glad og propellogrer så danser rompehullet med ), men skal gladelig innrømme at jeg har tenkt over utsikta mi titt og ofte på tur. Siter
Aslan Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 (endret) Jeg er akkurat ferdig med to løpetisper, klask, klask sier det når dem går... Jeg døde litt nå IGJEN, PELS folkens, PELS! Da er det verken klasking eller third eyes Edit: Endret 17. Oktober 2013 av Aslan 4 Siter
Siri Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 Evt så kan vi bare være ærlige og innrømme at han har andre kvaliteter som veier opp. Mange andre, tror jeg . Jeg får litt Vildanden-vibber her, hvorfor skal dere ødelegge livsløgnen min?? Siter
tulip Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 Men atte, hvorfor går dere å ser i rævva på bikkjene? De fleste av dere må jo faktisk bevisst se ned for å få det til.. Og Mari, jeg skulle ønske jeg hadde et bilde av GrandeBalder sitt dingeldangel, han ble kalt for langballe på varmere dager, han... 2 Siter
Mumle Mu Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 Sagt det før og sier det igjen: Man skal ikke kimse av i-lands problemer! 14 Siter
Guest Michellus Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 Jeg er en blanding av: og akkurat nå. Fant ingen latterkrampesmilyer, så disse får holde Siter
Lola Pagola Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 Men atte, hvorfor går dere å ser i rævva på bikkjene? De fleste av dere må jo faktisk bevisst se ned for å få det til..Det er som med flycrash, umulig å se bort! Men må ikke gå og se ned, hvis man har litt lengde på båndet og hunden går foran. Jeg ser alltid på Casper når jeg går tur, det er favorittutsikten min (sånn bortsett fra rumpehullet da). 4 Siter
Mari Skrevet 17. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 Men atte, hvorfor går dere å ser i rævva på bikkjene? De fleste av dere må jo faktisk bevisst se ned for å få det Og jeg gjentar; blikkfang som ei diskokule. D i s c o k u l e. Man har ikke et valg. Du kanskje, men du teller ikke. Jeg tror om du spør samtlige som har gått tur med Putle hvorvidt de ha sett hennes svært uheldig proposjonerte anus, så vil du få et rungende JA . Jeg liker forsatt ikke pels da. It's a problem. 5 Siter
Nirm Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 Noomi får ei helt sinnsyk glufse når hu har løpetid. Hu er ganske liten og nett der bak til vanlig, så den er ganske så usynlig. Men ikke når hun har løpetid. Da ser man glufsa først, og så Noomi. Siter
Mirai Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 Flott initiativ til tråd, jeg har selv lurt mye på dette etter at jeg hadde Marvel og traff en del boerboeler med EKSTREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMT stort rumpehull. Representert ved Marvel sin onkel Tank: 5 Siter
roxie88 Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 Flott initiativ til tråd, jeg har selv lurt mye på dette etter at jeg hadde Marvel og traff en del boerboeler med EKSTREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMT stort rumpehull. Representert ved Marvel sin onkel Tank: HERREFRED for et ****** den ene hunden hadde da Aldri sett noe så svært før Siter
Gjest Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 Altså, bikkjer med sånt hull som den største på videoen der, jeg tenker at det må da feile dem noe?? Siter
Guest bikkje1 Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 Simba har liksom.. tre rompehull Siter
Recommended Posts