Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvorfor har noen hunder så stort rumpehull?


Mari
 Share

Recommended Posts

  • Svar 160
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

The Miniature Bull Terrier, bred for ferocoius buttholes for centuries.

Sjelden er nå en ting (og er særs relativt begrep!), men la oss nå være ærlige... Når en stakkar har løpetid i tillegg liksom.

Posted Images

Flott initiativ til tråd, jeg har selv lurt mye på dette etter at jeg hadde Marvel og traff en del boerboeler med EKSTREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMT stort rumpehull.

O.M.G. :blink: Ser jo ut som festet på halen har revna, jo!

Jeg skjønner forøvrig ikke at dere med pelshunder skryter sånn av det. Greit, vi med hunder med praktisk pels og oppoverhale ser kanskje rett i brunøyet på dem (Sirkus Samurai har forøvrig begge ergonomisk str på rompehullene sine. Jeg er tilogm tilbøyelig til å hevde at Imouto sitt er litt søtt :aww:), men det havner ALDRI bæsj eller tiss i pelsen. Hah!

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg gjentar; blikkfang som ei diskokule. D i s c o k u l e.

Man har ikke et valg. Du kanskje, men du teller ikke. Jeg tror om du spør samtlige som har gått tur med Putle hvorvidt de ha sett hennes svært uheldig proposjonerte anus, så vil du få et rungende JA .

Jeg liker forsatt ikke pels da. It's a problem. :(

Diskokule eller ei, du må fortsatt velge å se ned først ;)

Nei, jeg har ikke sett at Putle har et gedigent høl baki der ;) for jeg går faktisk ikke å kikker ned i rævva på bikkjer jeg. Kanskje fordi jeg er mer opptatt av hva som er foran bikkja, ikke hva som er foran meg? Akkurat som når man kjører bil, man ser framover for å analysere hele trafikkbildet, ikke rett framfor panseret for å se på veien :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går og ser på hundene mine hele tiden når vi går tur, fordi de er så inn i hampen vakre. Selv bakfra!

Kuma sitt vises bedre enn Tanuki sitt. Det har nok noe med kontraster og sånn å gjøre:

P1105748_zpscc1dc04e.jpg

Nå synes jeg ikke Kumerten har styggstort kokkhull, men det virker større enn på andre shibaer jeg har møtt.. men synes også det virker lysere, de andre har liksom hatt svarte hull.

P7071308_zps9e13d139.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahaha, jeg bare elsker sonen :lol:

Selv har jeg en av hver. En med langt hår som kan skjule, men igjen som Sandra sier, bæsj og tiss i pelsen.

En korthåret som viser sitt, men ingen bæsj og tiss i pelsen. hennes er heldigvis ikke noe stort og det plager meg ikke :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min hund, som har pels og hale som stort sett henger i en sabel og derfor burde ha dekket over kroppsåpninger, er rååååsa rundt hele rævhølet, og det syns enten jeg vil det eller ikke. Liten svisj med halen, og man bare ser det..

Løpetid derimot, det legger vi ikke merke til så sant vi ikke studerer glufsa - og det gjør vi ikke på allergihunder som ikke skal gå i avl :aww: Det var rein skjær flaks at jeg fikk med meg at hun har løpetid, egentlig (og jeg visste til og med at hun skulle løpe omtrent nå-ish).

Puddærn, som blir barbert i den enden (også :P ) og stående hale, har et lite nusselig hull vi ikke ser noe til så sant hun ikke må bæsje. Glufsa er så å si usynlig den også, selv under løpetid, men den er det jo litt hår på :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg ikke Kumerten har styggstort kokkhull, men det virker større enn på andre shibaer jeg har møtt.. men synes også det virker lysere, de andre har liksom hatt svarte hull.

Men Kuma er lysere pigmentert enn mange andre, så det er ikke så rart at han er litt rosaere der bak også. :) Komatsu til Lise har forøvrig kjempestort rompehull som er skikkelig ladypink... :teehe:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men atte, hvorfor går dere å ser i rævva på bikkjene? De fleste av dere må jo faktisk bevisst se ned for å få det til..

Og Mari, jeg skulle ønske jeg hadde et bilde av GrandeBalder sitt dingeldangel, han ble kalt for langballe på varmere dager, han...

GrandeBaller? :lol:

Denne tråden altså! Vondt i magemusklene!

Forøvrig så kan jeg meddele at begge mine har godkjente rasshøl, bortsett fra at Bonnie er glufsekjerring til de grader at hun ofte blir spurt om hun er hannhund. Hjelper ikke akkurat på at hun gjerne rir på andre tisper :ike:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(tilfeldig "pelshundersåmyebedrequote" )

Jo da, om man foretrekker danglebær og diarrè-innsausete pelstafser, stinkende mopper av ekle hår både her og der, ja så for all del.... Hver sin lyst :icon_confused:

Har ikke himle-med-øynene-smiley tilgjengelig så gjør det old school; *himler med øynene*. Nei, jeg sier ikke at pelshunder er BEDRE enn korthårshunder. JEG personlig foretrekker pelshunder av flere årsaker, og denne humoristiske tråden satte tilfeldigvis lys på en "rar" fordel med pelshund; man slipper å se på rumpehull, glufser, peniser og baller i tide og utide. Så får du lage tråd om hvor ekle, stinkende og avføringsinngrodde alle pelshunder er, og ta den sure tonen din med der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Heller et synlig ****** enn bæsj i pelsen sier nå jeg :P Er på det punktet der jeg barberer bikkja i ræva for å ikke måtte dusje han etter hvert bæsjebesøk :lol: Og der kom jeg på at det er på tide med en ny runde med barbermaskinen..

Sist vi var på utstilling var jeg faktisk redd for at dommeren skulle få bæsj på henda når han skulle ta på ballene til Angus. Stakkars gutten hadde dreti rett før vi skulle inn i ringen, og husker jeg rett var ikke bæsjen superfast den dagen heller :P Heldigvis gikk det bra :lol: OT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...