CharlotteP Skrevet 20. Desember 2013 Rapporter Skrevet 20. Desember 2013 Siste jeg kjøpte var en rullekebab (med biff nom nom) til kvelds! 3 Siter
SiriEveline Skrevet 20. Desember 2013 Rapporter Skrevet 20. Desember 2013 Den skal ikke gå igjen i følge Trinny og Susannah, man skal ha dressjakker et par str mindre enn man bruker, for å få fram midjen Det sier de altså, jeg har prøvd på meg selv, men syntes det så teit ut Men kan hende jeg ikke hadde syntes det på andre Om man har den åpen er jeg helt enig, for hvis ikke kan den ser for stor ut, men utstillingsfolket har jo lukket den. Jeg ville spart på den @AnetteH og heller brukt den åpen i nødstilfelle og krysset fingrene for rett str snart. Evt. Brekk foten som meg, når du ikke kan stille hund så dukker handler klærne opp :kr Siter
tm100021 Skrevet 20. Desember 2013 Rapporter Skrevet 20. Desember 2013 Åpne utstillingsjakker i ringen er irriterende å se på, blafrer i bevegelse -_- Siter
Anette Skrevet 21. Desember 2013 Rapporter Skrevet 21. Desember 2013 Den skal ikke gå igjen i følge Trinny og Susannah, man skal ha dressjakker et par str mindre enn man bruker, for å få fram midjen Det sier de altså, jeg har prøvd på meg selv, men syntes det så teit ut Men kan hende jeg ikke hadde syntes det på andre okay,men jeg er feit og jeg skal ikke løpe og blafre og miste godbiter og nummerlapper Siter
SiriEveline Skrevet 21. Desember 2013 Rapporter Skrevet 21. Desember 2013 Åpne utstillingsjakker i ringen er irriterende å se på, blafrer i bevegelse -_- Tenkte ikke på i ringen altså, men til annet bruk. Helt enig i at blafring er irriterende! Jeg bruker ihvertfall jakkene mine utenfor utstillingsringen også Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 21. Desember 2013 Rapporter Skrevet 21. Desember 2013 Jeg har ikke hatt noe problem med blafrende dressjakker selv om de er åpne, for er de små nok så sitter de fint, er liksom det er som er poenget med å ha de et par str for små, at man får en illusjon av at man er smalere enn man er og at de sitter godt etter Siter
Malamuten Skrevet 22. Desember 2013 Rapporter Skrevet 22. Desember 2013 Ble en stk kjole pluss en svart dongeri bukse, noen pene topper, litt nytt undertøy og strømpebukser Skal tilbake i morgen så får vi se om jeg klarer og la være og kjøpe en annen kjole jeg sto og siklet på, men som var sinnsykt dyr.. Spørs vell hvor mange kroner som dukker opp på kontoen i morgen tidlig. 2 Siter
Guest janson Skrevet 22. Desember 2013 Rapporter Skrevet 22. Desember 2013 En støpejernsgryte fra Le Creuset. Siter
Guest lijenta Skrevet 22. Desember 2013 Rapporter Skrevet 22. Desember 2013 Turtle Hedlight lens restore Siter
Nirm Skrevet 23. Desember 2013 Rapporter Skrevet 23. Desember 2013 En bilvask! Happy houer på natta på Shell i det minste, så da er det 50% på all bilvask. 2 Siter
Augustina Skrevet 28. Desember 2013 Rapporter Skrevet 28. Desember 2013 Har kjøpt en vår/høstjakke, en bukse, to singleter, to smykker, tre ringer, to par øredobber og en neglelakk Siter
soelvd Skrevet 6. Januar 2014 Rapporter Skrevet 6. Januar 2014 Medisinsk yoga med fokus på ryggplager: Siter
Nirm Skrevet 6. Januar 2014 Rapporter Skrevet 6. Januar 2014 @soelvd Forventer bilder av masse fancypancy yogapositurer nå! 1 Siter
soelvd Skrevet 6. Januar 2014 Rapporter Skrevet 6. Januar 2014 @soelvd Forventer bilder av masse fancypancy yogapositurer nå! Skal spare deg for marerittene Siter
kongenavtys Skrevet 9. Januar 2014 Rapporter Skrevet 9. Januar 2014 Kjøpte nettopp en tur til Kina! (link related) Klarer ikke vente til å innta den forbudte by i Beijing! 1 Siter
MiO Skrevet 11. Januar 2014 Rapporter Skrevet 11. Januar 2014 Blekkpatroner til HP Envy skriveren min! http://www.inkmann.no/Blekkpatroner/HP/ENVY%20100 Siter
Monica123 Skrevet 11. Januar 2014 Rapporter Skrevet 11. Januar 2014 2 Sheltie kjølemagneter med uttrykk på One tree Hill sesong 5,6 og 7 Pitch perfeckt Siter
Recommended Posts