Wanderlust Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 I dag bestilte jeg linselokk og minnekort til speilrefleks og gopro, samt hånd"stativ". 1 Siter
Nirm Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 Ny caps i oransje Nye sokker til å løpe i utover høsten nå Oransje refleksvest Siter
Ingvild Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free Siter
Krilo Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 Tom Egeland; paktens voktere og lucifers evangelium. Lese høst i møte Siter
Gjest Skrevet 18. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2013 Ull-jakke….Jeg fryser bestandig. Frysepinne. Og så reklame for denne, og tenkte "greit - jeg prøver". Den kom i posten i dag, og den er VARM!! Deilig tykk ull. Men den lukter nok en anelse sau for hundene skal absolutt oppi meg og snuse og nappe i jakka…. Siter
SiriEveline Skrevet 18. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2013 Ull-jakke….Jeg fryser bestandig. Frysepinne. Og så reklame for denne, og tenkte "greit - jeg prøver". Den kom i posten i dag, og den er VARM!! Deilig tykk ull. Men den lukter nok en anelse sau for hundene skal absolutt oppi meg og snuse og nappe i jakka…. Den var jo fin også! Jeg har fått så sansen for ull, det funker særlig godt hvis man er i bevegelse, da holder man seg varm uten å bli kvalm og svett. Siter
Gjest Skrevet 18. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2013 Den var jo fin også! Jeg har fått så sansen for ull, det funker særlig godt hvis man er i bevegelse, da holder man seg varm uten å bli kvalm og svett. Ull er det eneste som funker, for min del. Jeg fikk en deilig ullkåpe av min bror i bursdagsgave for 3 år siden, og den ble brukt hele tiden. Fordi den var varm, men samtidig så ble jeg ikke ubehagelig svett i den. Jeg slet den ut, rett og slett….så planen er å skaffe meg en ny slik kåpe etterhvert. Siter
Siri Skrevet 18. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2013 Ull-jakke….Jeg fryser bestandig. Frysepinne. Og så reklame for denne, og tenkte "greit - jeg prøver". Den kom i posten i dag, og den er VARM! Deilig tykk ull. Men den lukter nok en anelse sau for hundene skal absolutt oppi meg og snuse og nappe i jakka…. Den er fantastisk deilig - har hatt min i 3 år og den er like fin ennå . 2 Siter
Paranomia Skrevet 19. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2013 Balsam, lukter dritgodt. Putetrekk fra Kremmerhuset. x2 Og to av denne, også putetrekk fra kremmerhuset. Dritkule saus-skåler fra The Krusiduller. Digger disse! Skilt fra The Krusiduller. Kaffekanne fra Kremmerhuset Gulv og vegger. Fra Fix tror jeg det var. Verdens kuleste lommebok EVER, kjøpt på Dorothea Interiør og klær. 3 Siter
LilleZara Skrevet 22. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Oktober 2013 Mange par Trysil sokker Siter
Rødhette&Ulven Skrevet 22. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2013 Juleselskapene er reddet! 2 Siter
Renate A Skrevet 22. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2013 Mange par Trysil sokker De er så gode, var det tilbud et sted? Siter
LilleZara Skrevet 22. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Oktober 2013 De er så gode, var det tilbud et sted? Jepp! 50% (på alle sokker) på Europris ut uken! Men vet ikke om det gjelder over hele landet eller hva det gjør. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Siter
Siri Skrevet 23. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2013 Jepp! 50% (på alle sokker) på Europris ut uken! Men vet ikke om det gjelder over hele landet eller hva det gjør. Ååååå, elsker jo de sokkene! Får ta turen til Europris og se da . Mitt siste kjøp: støvsugerposer... 1 Siter
Symra&Pippin Skrevet 23. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2013 Mitt siste kjøp skjedde akkurat nå, jeg kjøpte av Sara to ytterjakker. En kjempevarm og regnavstøtende parkas og en høst/vår-jakke. Siter
Gjest Skrevet 23. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2013 Juleselskapene er reddet! Hvor ha du kjøpt den?? Kjempefin!! Siter
Guest lijenta Skrevet 23. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2013 Hvor ha du kjøpt den?? Kjempefin! Minner meg om denne http://kjoledamen.no/ Siter
Rødhette&Ulven Skrevet 23. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2013 Hvor ha du kjøpt den?? Kjempefin! midnatt.no - og den er like fin som den ser ut til! Siter
Symra&Pippin Skrevet 23. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2013 Ull-jakke….Jeg fryser bestandig. Frysepinne. Og så reklame for denne, og tenkte "greit - jeg prøver". Den kom i posten i dag, og den er VARM! Deilig tykk ull. Men den lukter nok en anelse sau for hundene skal absolutt oppi meg og snuse og nappe i jakka…. Jeg skal ha en sånn. Neste lønning! Bor man i et gammelt trehus så gjør man det. I dag kjøpte jeg en dor! Og alle som ikke vet hva det er kan få vite at det er et redskap som man kan bruke til å banke ned spiker som stikker opp uten å ødelegge treverket med en hammer. Jeg har en spiker som stikker opp ved siden av senga mi som jeg tråkker på ca fem ganger i døgnet, og jeg sier "Au!" hver gang! Hvis jeg legger meg uten å si au så løfter begge hundene på hodene! 2 Siter
Malamuten Skrevet 23. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2013 Ny laptop, og det svir.. Men må nesten ha det, så man får betalt regninger osv. Ble en relativt rimelig en da. 1 Siter
HHC Skrevet 23. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2013 Ull-jakke….Jeg fryser bestandig. Frysepinne. Og så reklame for denne, og tenkte "greit - jeg prøver". Den kom i posten i dag, og den er VARM! Deilig tykk ull. Men den lukter nok en anelse sau for hundene skal absolutt oppi meg og snuse og nappe i jakka…. Spennende! Vi har noen som selger ull til hund og eier på utstillingen vår i helgen, tenkte å sjekke ut EDIT; lese linken før du svarer - samme butikken Siter
Guest lijenta Skrevet 23. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2013 Spennende! Vi har noen som selger ull til hund og eier på utstillingen vår i helgen, tenkte å sjekke ut EDIT; lese linken før du svarer - samme butikken Ot men det var dem som fikk meg til å ta i bruk militære ulltepper til hundene både i bilen og inne. Dem har noen fine senger og dekekn i ull som gav meg ideen Siter
Recommended Posts