Justisia Skrevet 10. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2013 artikkel Advarsel: Bilder av meget stygge bittskader i artikkelen TØNSBERG: For to uker siden ble Maria Jørstad (26) nesten drept av to hunder. Idag har politiet ingen kontroll på hvor mange aggressive hunder som finnes i Vestfold. – Jeg lå på sofaen hjemme hos kjæresten. Så våknet jeg av at to personer pratet, og plutselig ligger jeg på gulvet og har et hundeansikt over meg, som hogger og hogger etter ansiktet mitt. Jeg tenker at «Maria, nå dør du. Nå er du ferdig». Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 10. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2013 Åh fy!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 10. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2013 Det står at hundene kan ha spist ritalin tabeletter? Jeg vet ikke helt hva jeg skal syns jeg. Alt er bare litt uvirkelig. Hun har fått så massive skader at det er ikke til og tro en gang! Legger til litt! Dette er som Simira sier ikke noe lekebitt nei. Virker som om hundene har gått inn for å angripe henne. Hardt og brutalt rett og slett.. Er helt sykt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 10. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2013 Advare mot bildene i startinnlegget kanskje... det var ikke noe lekebiting her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 10. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2013 Damn! Ritalin eller tåregass? Wtf? Lar de sånn ligge strødd? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 10. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2013 Damn! Ritalin eller tåregass? Wtf? Lar de sånn ligge strødd? Det tenkte jeg også, og fulle av avføring og urin :S ? Huff hele greia virket bare... Ja... Men forferdelig uansett selvsagt, og mtp hvordan hele historien utarbeider seg så har nok de hundene bedre i hundehimmelen :S Lurer på hva hele historien faktisk er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2013 Atte hæ? Eieren kom til leiligheten sent på kvelden og mente hundene var blitt vanskjøttet? Og de kan ha fått i seg ritalin og tåregass? ATTE HÆ? Stakkars jente, jeg håper virkelig hun blir helt frisk igjen. Og at hun ikke får skrekken for hunder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 10. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2013 Her høres det da ut som vi ikke får høre alt, men en ting er sikkert at det må ha vært en grusom opplevelse for hun som ble bitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2013 Han der Sivert Sæterbø i kommentarfeltet bor iallefall på Mars, that's for sure. Ellers er jo dette en historie som høres helt avsindig ut, men Lill sier vel det som det er: disse hundene har det nok bedre i hundehimmelen enn her på jorda. Jeg lurer på hva slags type bolig denne damen var i, om det er et normalt nabolag eller om det er snakk om rusmisbrukere som samles i et boligkompleks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eloise Skrevet 10. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2013 Var det hun som ble bitt som mente at hundene kunne blitt utsatt for tåregass? Og eier (som hadde noen jenter til å passe hundene mens han var borte, hvis jeg forsto det rett) mente de kunne fått i seg ritalin piller som kunne ha befunnet seg på gulvet? Altså, uansett så høres det ikke ut som disse hundene har hatt et godt liv. Æsj, jeg vet ikke, jeg. Hundesertifikat har jeg ikke tro på, og hundepoliti høres altfor kostbart ut i vårt lille, men langstrakte land til at jeg har tro på at det ville fungert andre steder enn i de største byene. Jeg mener likevel at det burde være mye lettere å miste retten til å holde dyr, og for hver sak som denne føler jeg det bare sterkere og sterkere. Det videointervjuet fikk jeg frysninger av. Det var alt for lett å sette seg inn i situasjonen hennes, både under og etter angrepet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 10. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2013 Å fy søren... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 10. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2013 Fy fader. ******, uansett hva som er grunnen, men det høres ikke ut som de var verdens beste barn de der. Men viss det er vanlig kost for hundene og bli utsatt for tåregass og ritalin så er det vell like greit og la de slippe, uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 10. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2013 Huff, stakkars stakkars jente. Hadde det vært min hund ville jeg personlig tatt den med til veterinæren. Det er rett og slett for brutalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 10. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2013 Åjada, de to bikkjene der skulle ha vært avlivet for lengst. De fleste med hun i Tønsberg unngår disse bikkjekreka. Ikke noe sjokk at dem ikke har det noe greit heller akkuratt. Stakkars jente 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 10. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2013 Å shit! Stakkars dame! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-Helen Bergersen Skrevet 13. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2013 Normale mennesker har ikke ritalin liggende å slenge på gulvet og man leker seg ikke med tåregass... Takke f.... for at bikkjene tørna kokos om de hadde fått i seg ritalin og eller tåregass. Jeg syns at det er endel som skurrer her, hvis det er de bikkjene jeg tror det er, så henger de mye blant byens løsefugler... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 13. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2013 Herregud, for en sak.. Helt tydelig at ikke hele sannheten kommer frem, men stakkars jente. Det ser helt ****** ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 13. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2013 Ifølge en annen artikkel som ble lenket til på kvinneguiden var hun en av de som passet hunden. Og ja, de er mye blant byens løse fugler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 13. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2013 Ifølge en annen artikkel som ble lenket til på kvinneguiden var hun en av de som passet hunden. Og ja, de er mye blant byens løse fugler. link til artikkelen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts