Gå til innhold
Hundesonen.no

Din rase schäferoppstilt


Gjest
 Share

Recommended Posts

  • Svar 138
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg har en katt som står oppstilt slik, kan den få være med? Skal teste med hundene senere

Dette kan vi

Vil også delta.

Posted Images

Det hadde jo vært artig å sett dine to jenter stilt "ekstremt" og se om de ville fått den samme ryggen :)

Jeg trenger fotograf til det, men jeg skal se om jeg ikke får gjort det i helgen, eller så får AnetteH ta noen bilder til uka. Jeg får de aldri til å stå i noen ekstrem posisjon lenge nok til at jeg får tatt bilde selv. :P

Ok da *kaste ball til*

:jump:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger fotograf til det, men jeg skal se om jeg ikke får gjort det i helgen, eller så får AnetteH ta noen bilder til uka. Jeg får de aldri til å stå i noen ekstrem posisjon lenge nok til at jeg får tatt bilde selv. :P

Jaa! Hadde vært kjempe spennende å sett hvordan de ville sett ut da :)

Har ikke stativ eller noen som kan hjelpe meg med å ta bilder her og nå, så inntil videre får dere nøye dere med film. Geo syns dette var litt unødvendig tror jeg. :P

Må bare le. Kan ikke kelpier stå i ro de? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslår at du filmer seansen :D

*dauver* Trenger ikke en gang film for å se det i hodet, men væææær så snill Sandra, ta det opp på film!

Okej, dere ba om det. :lol: Her får dere morsking-Aiko som prøver å stramme opp lille lykkeboll (fordi hun har løpetid), OG en sirkusdirektør fullstendig uten kontroll:

  • Like 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her da, skal vi prøve å få noen bilder av Lundii og Chiara. :ahappy: (Martin nektet å la seg nedverdige sånn, og ble i senga i stedet..)

Først syns Chiara at dette her var noe realt tull...

post-4712-0-64217200-1381348171_thumb.jp

Men så begynte vi å skjønne litt mer, i alle fall! Selv om noen ble litt veeel overdrevne rygger på.

post-4712-0-07331600-1381348227_thumb.jp

post-4712-0-25051700-1381348239_thumb.jp

post-4712-0-55761700-1381348255_thumb.jp

Og så tok vi en ordentlig stå for å sammenligne, selv om den ikke ble veeeldig bra med 10 sekunder selvutløser på mobilkamera og en hund som var pyttelitt lei av å bli dillet med beina på..

post-4712-0-68166900-1381348306_thumb.jp

Så var det Lundii sin tur, det ble sånn her..:

post-4712-0-96144000-1381348332_thumb.jp

post-4712-0-44696600-1381348346_thumb.jp

post-4712-0-79008800-1381348357_thumb.jp

Og en ordentlig en, som ble omtrent som Chiara sin. Litt anspent og vel rak i vinklene. :ahappy:

post-4712-0-26662600-1381348408_thumb.jp

Edit: Haha, heeeerlige Imouto og Aiko! :wub: :wub:

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er elendige til å stille opp hund :aww: Ta nå å dytt bakbeinet som er nærme dere lenger innunder maven. Ta tak litt over haseledde, dra det ut og ned.

Nowi går helt klart av med seieren! Men så har jo hun å hunder med en hvelving så litt lettere å få det til da :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er elendige til å stille opp hund :aww: Ta nå å dytt bakbeinet som er nærme dere lenger innunder maven. Ta tak litt over haseledde, dra det ut og ned.

Du er hjertelig velkommen til å prøve med en sta og pre-tur spisshund på glatt gulv. :sleep:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er elendige til å stille opp hund :aww: Ta nå å dytt bakbeinet som er nærme dere lenger innunder maven. Ta tak litt over haseledde, dra det ut og ned.

Nowi går helt klart av med seieren! Men så har jo hun å hunder med en hvelving så litt lettere å få det til da :P

Det ekke såå lett når de ikke VIL senke rumpa! *grumle i skjegget at jeg prøvde ganske hardt å trøkke rumpa til Lundii ned i bakken omtrent, men det virket ikke. :P Det som faktisk funket var når Lundii syns det var ekkelt og karpet ryggen selv.

Valpen derimot, altså Chiara, er jo kjent for sin naturlige oppstilling fra hun var ca 3 mnd:

post-4712-0-95050200-1381349324_thumb.jp

Så der er det jo ikke så rart at jeg får det til. :aww::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...