soelvd Skrevet 15. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2014 Jeg elsker helger! Tuvakos hele dagen! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 15. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2014 Jeg elsker helger! Tuvakos hele dagen! Skærtent! Dialektord for barn som ikke har alle tennene Kjempesøt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 15. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2014 Så nydelig hun er @soelvd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 15. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2014 Skærtent! Dialektord for barn som ikke har alle tennene Kjempesøt! Det verste er at de fire oppe og nede er de fire fremste Et lite mellomrom oppe Hun er så søt atte Tusen takk, Puttiva Vet ikke om dere husker det, men jeg var så spent på om hun arvet svigefamiliens grå øyne. Og det har hun. Kan stirre i evigheter på henne 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 15. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2014 Endelig. Jeg er på føden!!!Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 15. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2014 Lykke til @Baby! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 15. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2014 Lykke til Baby! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 15. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2014 Ikke sterke nok rier så ble sendt hjem. . Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 15. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2014 Ikke sterke nok rier så ble sendt hjem. . Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Uff da. Men nå blir det nok veldig snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 16. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2014 Ååh så spennende Baby!! Masse lykke til videre. Krysser fingrene for at hun kommer veldig snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 16. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2014 Spennende Baby!! Jeg ble også sendt hjem pga riene ga seg en lørdag, han ble født mandag morgen.... Blir nok ikke lenge for deg å vente heller nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 16. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2014 Har ligget med vonde tak i hele natt så har ikke blitt mye søvn, men på morgenen i dag var de helt borte. :/Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 16. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2014 Har ligget med vonde tak i hele natt så har ikke blitt mye søvn, men på morgenen i dag var de helt borte. :/ Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Ååh, så frustrerende!! Lykke til,Baby, veldig snart er babyen her selv om det er slitsomt akkurat nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 16. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2014 Snart, @Baby! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 16. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2014 Krysser fingrene for deg, @Baby ! Nå fortjener du å få henne i armene snart! Heier på dere! Her er kynnerene kraftigere og kraftigere for hver kveld, men blir jo ikke noe mer enn bare krynnere. Irriterende nok er det såpass endringer fra dag til dag at jeg får muligheten til å tenke "kanskje i dag/natt?". Men prøver likevel å belage meg på at det enda kan gå over to uker til Edit: fullmåne i kveld da. Dyrene er rare her. De oppfører seg smårart både ovenfor hverandre og meg. Hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 Damer! Meldeplik! HÃ¥per alt er bra, enten babyen fremdeles er pÃ¥ innsiden eller om den har kommet seg pÃ¥ utsiden. MÃ¥ bare skryte av helsestasjonen her - var tid for ny sjekk med fysioterapaut i dag. Og vi la ikke skjul pÃ¥ at Ida ikke vil ligge, hverken pÃ¥ rygg eller mage noe særlig, hun vil sitte og leke og har rett og slett ikke tÃ¥lmodighet til Ã¥ ligge. Fysio sÃ¥ pÃ¥ henne (og typisk nok sÃ¥ lÃ¥ hun uvanlig lenge pÃ¥ magen da) og konkluderte med at jenta er frisk og sterkere enn gjennomsnittet i rygg og magemuskler = la henne sitte. SÃ¥ da kan vi bare fortsette som vi gjør med at vi sniker inn ligg mageleietid hver dag, og selvsagt det vi kan av ryggleie. Hun gir tydelige signaler pÃ¥ nÃ¥r hun er sliten og sÃ¥ lenge vi respekterer det, sÃ¥ er det helt i orden. BÃ¥de fysio og hs sa veldig tydelig at de ser an den ungen de har foran seg, de følger ikke boka slavisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 Intet nytt her. Men krysser fingrene for @Baby ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 Dere som har unger som sliter med nattesøvnen? @Marie? Hva gjorde dere? Dere fulgte en eller annen plan? Kjenner noen som trenger hjelp. Her er det nattskrekk igjen. Men denne gangen våkna han faktisk. Fullstendig forvirra, og slutta å skrike med en gang. Rare greier altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 @raksha , det er vel strengt talt det som er å følge boka? Og godt er det! Så fint at det går så bra med lilletulla! Det er ingen krise om du poster noen nye bilder. Fødestøv til alle som trenger det! Her er min lille fjott. Bare fordi jeg syntes det var på tide. Dagene flyr for tiden. Han er i en så deilig periode og det er lite konflikter, koser oss masse! Han er blitt så selvstendig og stor. Jeg vil stoppe tiden. Er irritert på barnehagen som sender ut infomail om barnehagedagen i dag klokka 10.20, og inviterer alle foreldre til å kome i barnehagen i morgen klokka 15. F*** da, det er innmari kort varsel det! Jeg kan ikke bare gå fra jobben slik, og det kan ikke Marimannen heller. Så da står H der da, spør sikkert alle sammen hvor sin mamma og pappa blir av når de andre kommer rekende inn som perler på en snor. Det føles jo bare helt grusomt! Håper alt står bra til med sonenbarna og sonenforeldrene! Jeg lurker litt, men poster lite for tiden. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 Dagene flyr for tiden. Han er i en så deilig periode og det er lite konflikter, koser oss masse! Han er blitt så selvstendig og stor. Jeg vil stoppe tiden. Fine H (og teite barnehagen! Det hadde jeg gitt beskjed om gitt). Kjente meg bare så utrolig igjen i akkurat denne. Her er det null sykdom (åkeida, litt snørr og hoste innimellom, men det tells ikke), bare godt humør og stormende jubel, og forelskelsen vokser for hver dag som går At det går an å bli så glad i og stolt av et lite menneske? Hjertet mitt svulmer! (Dritklissete, I know ) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 Er det noen som vet nÃ¥r kynnere og murring er noe Ã¥ bekymre seg over? Gikk tur i gÃ¥r og det ble nok litt for hardt, mÃ¥tte sitte helt i ro resten av dagen ellers ble kynnerne veldig sterke. I dag var det bedre, var pÃ¥ jobb som vanlig, men da jeg skulle flytte litt snø Bare bittelitt sÃ¥ jeg fant inngangsdøra) sÃ¥ kom det tilbake. NÃ¥ kniper og murrer det i hele magen, og det er egentlig ganske ubehagelig. Hadde ikke dette sist, og er litt usikker pÃ¥ nÃ¥r det ikke er "normale" vondter lengre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 Er det noen som vet nÃ¥r kynnere og murring er noe Ã¥ bekymre seg over? Gikk tur i gÃ¥r og det ble nok litt for hardt, mÃ¥tte sitte helt i ro resten av dagen ellers ble kynnerne veldig sterke. I dag var det bedre, var pÃ¥ jobb som vanlig, men da jeg skulle flytte litt snø Bare bittelitt sÃ¥ jeg fant inngangsdøra) sÃ¥ kom det tilbake. NÃ¥ kniper og murrer det i hele magen, og det er egentlig ganske ubehagelig. Hadde ikke dette sist, og er litt usikker pÃ¥ nÃ¥r det ikke er "normale" vondter lengre... Ring jordmoren din imorgen du, sÃ¥ du fÃ¥r en time med henne isteden, for det er like vanlig som ikke vanlig alt ettersom hvordan svangerskapet er, for alle har jo forskjellige svangerskap. Jeg hadde kynnere med første masse men hadde en overaktiv livmor som likte Ã¥ tørrtrene pÃ¥ fødselen, mens gang nr to var murringer og kynnere sirene pÃ¥ at NÃ… mÃ¥tte jeg ta det helt med ro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 Ring jordmoren din imorgen du, sÃ¥ du fÃ¥r en time med henne isteden, for det er like vanlig som ikke vanlig alt ettersom hvordan svangerskapet er, for alle har jo forskjellige svangerskap. Jeg hadde kynnere med første masse men hadde en overaktiv livmor som likte Ã¥ tørrtrene pÃ¥ fødselen, mens gang nr to var murringer og kynnere sirene pÃ¥ at NÃ… mÃ¥tte jeg ta det helt med ro. Ja, tenkte Ã¥ ringe i morgen Men det er sÃ¥ lenge til i morgen, og jeg er ikke flink til Ã¥ vente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 Ja, tenkte Ã¥ ringe i morgen Men det er sÃ¥ lenge til i morgen, og jeg er ikke flink til Ã¥ vente Beina opp og bruk dette som en unnskyldning som totalt avslapping Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 Beina opp og bruk dette som en unnskyldning som totalt avslapping Ikke flink til det heller (joda, prøver i allefall Har ikke tenkt Ã¥ spolere det denne gangen ogsÃ¥) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts