Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store baby(og barne)tråden <3 2.0


Kaja
 Share

Recommended Posts

  • Svar 9.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da var vi blitt foreldre Lillegutt kom til verden klokken 11.45 i formiddag etter en litt dramatisk fødsel som endte i akuttsnitt. Han veier 3580 gram, er 49 cm lang og selvsagt helt perfekt Mor,

Siden nærmeste familie nå er informert så får jeg snike meg sånn litt småoffisielt inn her

03:22 kom verdens skjønneste tass. Han fikk det veldig travelt på slutten og kom ut med superheltarmen først. Veldig effektiv og grei fødsel. Lystgassen var noe drit, ble bare kvalm og svimmel, så da

Posted Images

SÅ SØT! Hun ser jo ut som en ekte liten alv!

Jeg har ikke sett A sitt kostyme, de lager det selv i barnehagen da de har fokus på gjenbruk .

Litt kjipt for han som helst ville vært kaptein sabeltann, samtidig så elsker jeg konseptet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ SØT! Hun ser jo ut som en ekte liten alv!

Jeg har ikke sett A sitt kostyme, de lager det selv i barnehagen da de har fokus på gjenbruk .

Litt kjipt for han som helst ville vært kaptein sabeltann, samtidig så elsker jeg konseptet.

Så utrolig bra! Det synes jeg var et flott konsept! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ SØT! Hun ser jo ut som en ekte liten alv!

Jeg har ikke sett A sitt kostyme, de lager det selv i barnehagen da de har fokus på gjenbruk .

Litt kjipt for han som helst ville vært kaptein sabeltann, samtidig så elsker jeg konseptet.

Takk :flowers:

Her har de gjenbruksfest på høsten. Også har de trollfest, OL fest, fargefest, påskefest og blomsterfest(feiring av våren..) itillegg til nissefest, de ER utrolig glad i fest :lol:

Også har barnehagen en skikkelig fin side, tror de fleste ungene har på seg arvet kostymer av andre i barnehagen, for på barnehageportalen ble det oppfordret av foreldre avdelingen til å legge ut om man har kostymer som andre kan arve osv. Liker barnehagen :ahappy:

Så fantastisk søt hun er @!

Takk :ahappy:

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig, lill :wub:

Dagens dumme spørsmål: Hvordan desinfiserer dere barneleker? Alt går jo ikke i vaskemaskina og føler behov for å gjøre noe mer enn å bare vaske med såpe og vann på enkelte ting.

Aldri gjort :P Når de blir veldig skitne går noe i oppvaskmaskinen og noe i vaskemaskinen som Lars gjør, men må innrømme det er utrolig sjeldent (Han er sjeldent hjemme :P ). Liker å si til meg selv at jeg liker tanken på at de gror mer resistens når de blir utsatt for bakterier :aww: :aww: :lol: :lol:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Angående stikk-kontaker og teip - BAD IDEA - VEEEEEELDIG bad idea..... Jeg antar dere har gjort det for å spare penger, og klart - det funker jo i så måte at ungene ikke kommer til - men gaffa teip, vel - la meg si det sånn, limet blir sittende igjen og stikk kontaktene blir dritstygge - for deg med hund så betyr det at de kommer til å bli lodne osv. - ikke særlig stilig og du ender opp med antagelig måtte bytte stikk-kontakter.

Billigere å investere i duppeditter til å putte i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig, lill :wub:

Dagens dumme spørsmål: Hvordan desinfiserer dere barneleker? Alt går jo ikke i vaskemaskina og føler behov for å gjøre noe mer enn å bare vaske med såpe og vann på enkelte ting.

Hmm? Aldri gjort :|

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående stikk-kontaker og teip - BAD IDEA - VEEEEEELDIG bad idea.... Jeg antar dere har gjort det for å spare penger, og klart - det funker jo i så måte at ungene ikke kommer til - men gaffa teip, vel - la meg si det sånn, limet blir sittende igjen og stikk kontaktene blir dritstygge - for deg med hund så betyr det at de kommer til å bli lodne osv. - ikke særlig stilig og du ender opp med antagelig måtte bytte stikk-kontakter.

Billigere å investere i duppeditter til å putte i.

Det var fordi vi måtte gjøre noe kjapt. Og ikke for å spare penger. Og det finnes midler mot igjensittende lim. Og, jeg bryr meg ikke... :aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Bare jeg som er hysterisk da kanskje. :lol:

Edit: men vi har mye dyr, så syns ting må rengjøres skikkelig med gjevne mellomrom, spesielt med tanke på kattene som "går over alt".

skal hun ikke bli bonde da? *plystre*

Og Jesus bodde i en stall vettu, levde i mange år etterpå han. Det var i hvertall ikke bakteriene som tok knekken på han :aww:

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk verdens koseligste melding på facebook fra et godt voksen dame fra hjembygda, måtte bare dele :)

"Alle foreldre synes sine unger er de fineste. Det gjør jeg også. Men Tuva hun er altså så søt. Jeg ser at hun koser seg masse med familie, venner og hunder. Takk for alle fine bilder du legger ut. Gratulerer med 1-åringen "

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Bare jeg som er hysterisk da kanskje. :lol:

Edit: men vi har mye dyr, så syns ting må rengjøres skikkelig med gjevne mellomrom, spesielt med tanke på kattene som "går over alt".

Begge mine har smakt på ting ute, spesielt når de lærte seg å gå og kom seg steder selv som er nok langt verre enn lekene :P

Jaran smakte PÅ katta igår :lol:

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens dumme spørsmål: Hvordan desinfiserer dere barneleker? Alt går jo ikke i vaskemaskina og føler behov for å gjøre noe mer enn å bare vaske med såpe og vann på enkelte ting.

Da jeg jobbet i barnehage så fikk jeg den flotte jobben med å vaske alle leke til en 12! avdelings barnehage. Yeey liksom :sheldon:

Men uansett, jeg vasket da alle lekene med grønnsåpe og det var ifølge styreren ikke nødvendig med mer. Plast leker går jo greit i oppvaskmaskinen, og hvis du vil ha de ordentlig desinfisert så ville jeg kjøpt desinfiserings spray(eller noe) og gått over alle leke etter de var vasket.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg jobbet i barnehage så fikk jeg den flotte jobben med å vaske alle leke til en 12! avdelings barnehage. Yeey liksom :sheldon:

Men uansett, jeg vasket da alle lekene med grønnsåpe og det var ifølge styreren ikke nødvendig med mer. Plast leker går jo greit i oppvaskmaskinen, og hvis du vil ha de ordentlig desinfisert så ville jeg kjøpt desinfiserings spray(eller noe) og gått over alle leke etter de var vasket.

Men antar det er viktigere å sterilisere i barnehagen mtp smitte og sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...