Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store baby(og barne)tråden <3 2.0


Kaja
 Share

Recommended Posts

  • Svar 9.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da var vi blitt foreldre Lillegutt kom til verden klokken 11.45 i formiddag etter en litt dramatisk fødsel som endte i akuttsnitt. Han veier 3580 gram, er 49 cm lang og selvsagt helt perfekt Mor,

Siden nærmeste familie nå er informert så får jeg snike meg sånn litt småoffisielt inn her

03:22 kom verdens skjønneste tass. Han fikk det veldig travelt på slutten og kom ut med superheltarmen først. Veldig effektiv og grei fødsel. Lystgassen var noe drit, ble bare kvalm og svimmel, så da

Posted Images

Da må jeg vel bare offentliggjøre at mannen rakk seg ikke hjem til fødselen :P han landet på flyplassen 30 min etter jeg var ferdig :P

Så nå er vi foreldre til ei herlig jente :)

Jeg er i uforskammet god form og ligger nå på hotellet fordi gubben nekter meg å dra hjem :P

Og jenta, ho sover bare :lol:

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg vel bare offentliggjøre at mannen rakk seg ikke hjem til fødselen :P han landet på flyplassen 30 min etter jeg var ferdig :P

Så nå er vi foreldre til ei herlig jente :)

Jeg er i uforskammet god form og ligger nå på hotellet fordi gubben nekter meg å dra hjem :P

Og jenta, ho sover bare :lol:

Sent from my iPhone using Tapatalk

Gratulerer så masse!!!! Ser frem til mange bilder :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg vel bare offentliggjøre at mannen rakk seg ikke hjem til fødselen :P han landet på flyplassen 30 min etter jeg var ferdig :P

Så nå er vi foreldre til ei herlig jente :)

Jeg er i uforskammet god form og ligger nå på hotellet fordi gubben nekter meg å dra hjem :P

Og jenta, ho sover bare :lol:

Sent from my iPhone using Tapatalk

Åååh gratulerer!! Funka ikke å knippe igjen gitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen :)

Det skal sies at det pleier vist ikke å gå såpass fort for førstegangsfødende som det gjorde til meg.. Jeg brukte knapt 6 timer ifra vannet gikk til jeg var helt ferdig :P

Og så må jeg innrømme at epidural er Guds gave når riene ikke har pause imellom :P sånn ifra første stund :P

Her er tuppa :) fortsatt navnløs da siden vi trodde jo at vi hadde så god tid enda :P haha

Og hun kom bare 10 dager for tidlig, men vi har ikke mye klart enda da :lol: mamma kjem og redder oss litt i morgen :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å stresse litt med dåpen kjenner jeg, så i dag har vi snakket med søskenbarnet til svigermor, og hun vil lage mat til oss! :D Vi vet ikke helt hva vi skal ha enda, koldtbord blir veldig uøkonomisk når vi ikke blir flere enn 12 stk, så noe middag av noe slag. Vi har fryserne fulle i elg. Hvordan hadde dere reagert om dere fikk servert lasange og salat i en sånn situasjon?

Ut en tur til sivilisasjonen nå, så se om vi finner pynt til bordene, og gave fra oss, dress til Bonden og finsko til meg. :aww:

Vi hadde gryterett og salat. :)

Lite babytråd for oss for tiden. Dagene kan oppsummeres enkelt: goggeligoggeligoggeligoggeligogg.

:wub:

Da må jeg vel bare offentliggjøre at mannen rakk seg ikke hjem til fødselen :P han landet på flyplassen 30 min etter jeg var ferdig :P

Så nå er vi foreldre til ei herlig jente :)

Jeg er i uforskammet god form og ligger nå på hotellet fordi gubben nekter meg å dra hjem :P

Og jenta, ho sover bare :lol:

Sent from my iPhone using Tapatalk

Gratulerer :D:heart:

Tusen takk alle sammen :)

Det skal sies at det pleier vist ikke å gå såpass fort for førstegangsfødende som det gjorde til meg.. Jeg brukte knapt 6 timer ifra vannet gikk til jeg var helt ferdig :P

Og så må jeg innrømme at epidural er Guds gave når riene ikke har pause imellom :P sånn ifra første stund :P

attachicon.gifImageUploadedByTapatalk1389899353.741726.jpg

Her er tuppa :) fortsatt navnløs da siden vi trodde jo at vi hadde så god tid enda :P haha

Og hun kom bare 10 dager for tidlig, men vi har ikke mye klart enda da :lol: mamma kjem og redder oss litt i morgen :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Haha! Neste gang skal jeg ikke kjøpe inn en ting så slipper jeg å gå to uker over! :lol:

Nydelig :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...