Gå til innhold
Hundesonen.no

"Gjett rasen på figuren"-lek nr.2

LilleZara
 Share

Recommended Posts

Selv om ingen har vist interesse for en ny runde,så lager jeg det for det :lol:

Denne gangen er det figurer uten farge,så litt vanskeligere blir det. Jeg legger ut kun et bilde,og når noen har gjettet rett rase,så legger jeg ut nytt bilde :)

Første figur:

42-154_1-Kopi_zpscd34362d.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 250
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Blekksprutkapteinen i pirates of the caribbean

Vi postet ca. samtidig. Jeg tar tilbake mitt svar. Du har selvsagt rett.

Katt?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
    • Ja, hvis han aldri har lært å være alene på andre tider av døgnet så er det faktisk en ting. En "fordel" med å være ufør og ikke ha med hundene overalt er at de lærer å være alene på helt random tidspunkter.
    • Det går greit å gå fra han om morningen når jeg skal på jobb. Han kan fint være hjemme alene da. At jeg (vi alle) går om ettermiddagen setter han ikke pris på. Han vil være med meg mest mulig. - Lurer på om han har blitt mer sånn med alderen … 🤔 
    • Er han ikke vant til å være alene? Regner med du bruker ting som frossen kong eller tygg for aktivisering osv.
    • Min hund skal være hjemme alene, og jeg liker det ikke. Og det gjør ikke hunden heller. Er redd det blir bjeffing og stressing. Får gå en god tur først, og gi han mat. Og håpe det ordner seg. Det blir heldigvis ikke så mange timene han skal være alene. Han har alltid vært med tidligere juleselskaper. Men en annen i besøket skal ha sin store hannhund med. Og jeg har absolutt ikke tenkt å la min hund måtte omgås den andre hunden.  Neste år blir vi nok hjemme.    En venninne lar hundene sitte i bilen mens hun er i juleselskap. Det er ikke et tema for meg.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...