SiriEveline Skrevet 17. Juli 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Juli 2014 Da er lillegutt blitt ett år, og jeg har blogget om det HER. 4 Siter
Red Merle Skrevet 17. Juli 2014 Rapporter Skrevet 17. Juli 2014 Gratulerer med dagen Tetris :D 1 Siter
SiriEveline Skrevet 17. Juli 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Juli 2014 Gratulerer med dagen Tetris :D Tusen takk Siter
Guest Michellus Skrevet 17. Juli 2014 Rapporter Skrevet 17. Juli 2014 Gratulerer med dagen til Tetris! Siter
SiriEveline Skrevet 17. Juli 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Juli 2014 Gratulerer med dagen til Tetris! Gratulerer med dagen Takk! Vel det er vel Tetris som takker! 1 Siter
Taz Skrevet 17. Juli 2014 Rapporter Skrevet 17. Juli 2014 Grattis med dagen igjen Tetris. (en smule på etterskudd, men vi har vel teknisk sett allerede gratulert han da. ) Han er nydelig. Siter
SiriEveline Skrevet 17. Juli 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Juli 2014 Grattis med dagen igjen Tetris. (en smule på etterskudd, men vi har vel teknisk sett allerede gratulert han da. ) Han er nydelig. Takk i lige måde Koios er en flott kar, skal jeg noensinne ha langhåra vil jeg ha noe ala ham 1 Siter
Vimsan Skrevet 28. Juli 2014 Rapporter Skrevet 28. Juli 2014 Jättefina bilder du tagit av gullegutten din 1 Siter
SiriEveline Skrevet 28. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 28. September 2014 Fryktelig lenge siden det har vært noen oppdatering her. Vi har nå røntget for både HD, AD og rygg. Ryggen er fri for LTV noe som var en stor lettelse, selvom jeg ikke mistenkte noen problemer. HD resultatene er også helt supre, en flott A. Nå venter vi bare på AD resultater som jeg tipper kommer etterhvert. For en liten stund siden var vi og besøkte oppdretter sammen med flere andre søsken, to langhårsbrødre, Timothy og Ory, samt korthårsbror Cedric, og Prima korthårssøster som bor hos oppdretter. Alle sammen storkoste seg og fire like gamle hannhunder var ikke noe problem 8 Siter
Gjest Skrevet 28. September 2014 Rapporter Skrevet 28. September 2014 Gratulerer med A! Nå har jeg fulgt denne tråden alt for dårlig, men håper du stortrives med han! Nydelig er han hvertfall! Siter
SiriEveline Skrevet 28. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 28. September 2014 Gratulerer med A! Nå har jeg fulgt denne tråden alt for dårlig, men håper du stortrives med han! Nydelig er han hvertfall! Takk! Og ja vi stortrives med hverandre 1 Siter
Red Merle Skrevet 28. September 2014 Rapporter Skrevet 28. September 2014 Gratulerer med A hofter og sunn og frisk rygg! 1 Siter
SiriEveline Skrevet 28. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 28. September 2014 Gratulerer med A hofter og sunn og frisk rygg! Takk 1 Siter
SiriEveline Skrevet 29. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 29. September 2014 Og der spratt A'en i AD opp Hadde på ingen måte forventet noe annet enn A, men det er en merkelig lettelse allikevel. 3 Siter
MonicaT Skrevet 2. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2014 Gratulerer med A'er Han er fortsatt like nydelig 1 Siter
SiriEveline Skrevet 23. Mai 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Mai 2015 Her er film fra vår MH Karakterene/resultatet står etter hvert moment. 7 Siter
Guest 2ne Skrevet 23. Mai 2015 Rapporter Skrevet 23. Mai 2015 Ser bra ut, den der, Siri Eveline Siter
Ganzie Skrevet 23. Mai 2015 Rapporter Skrevet 23. Mai 2015 Jeg er langt i fra noen ekspert, men det så ut som en veldig fin MH Tetris er fin han, både inni og utenpå 1 Siter
SiriEveline Skrevet 23. Mai 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Mai 2015 Ser bra ut, den der, Siri Eveline Veldig fornøyd, må bare jobbe litt med fokus. Publikum var litt kulere enn filla bl.a. Jeg er langt i fra noen ekspert, men det så ut som en veldig fin MH Tetris er fin han, både inni og utenpå Han er det Han kan gi meg noen grå hår, men fytti så høyt jeg elsker den hunden! Siter
Ganzie Skrevet 23. Mai 2015 Rapporter Skrevet 23. Mai 2015 Veldig fornøyd, må bare jobbe litt med fokus. Publikum var litt kulere enn filla bl.a. Han er det Han kan gi meg noen grå hår, men fytti så høyt jeg elsker den hunden! Det skjønner jeg godt Hele hunden lyser av "gøygøygøygøy gjennom nesten hele løypa 1 Siter
Recommended Posts