SiriEveline Skrevet 12. Januar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Januar 2014 Det får vi til! Dere har flyttet til røyken? Det har vi, og meldt oss inn i Asker men har dessverre bare rukket en trening med dem til nå Siter
Teserere Skrevet 12. Januar 2014 Rapporter Skrevet 12. Januar 2014 Det har vi, og meldt oss inn i Asker men har dessverre bare rukket en trening med dem til nå Yay så bra! Da ses vi jo garantert på tirsdagstreningene fremover (som starter litt utover våren) 1 Siter
Debbie Skrevet 12. Januar 2014 Rapporter Skrevet 12. Januar 2014 Så fin han er blitt, og stor. Synes nesten det er litt vemodig når de mister valpepreget jeg.. 1 Siter
MonicaT Skrevet 13. Januar 2014 Rapporter Skrevet 13. Januar 2014 Så flott han er Gleder meg til å hilse på han 1 Siter
Renate A Skrevet 13. Januar 2014 Rapporter Skrevet 13. Januar 2014 Langbein er både søt og kjekk samtidig, han har et så godt blikk. Når jeg ser bildene av han hvor han ligger og slapper av, så får jeg så lyst til å kosemose han, ser ut som den ballen der han ligger og koser seg :wub: Det er så gøy å se bilder av han, det lyser av han at han har det godt, trives og er glad, dere er veldig flinke med han Siter
SiriEveline Skrevet 13. Januar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Januar 2014 Så flott han er Gleder meg til å hilse på han Tusen takk! Så fin han er blitt, og stor. Synes nesten det er litt vemodig når de mister valpepreget jeg.. Det er vemodig... godt jeg har mange bilder av han! Langbein er både søt og kjekk samtidig, han har et så godt blikk. Når jeg ser bildene av han hvor han ligger og slapper av, så får jeg så lyst til å kosemose han, ser ut som den ballen der han ligger og koser seg :wub: Det er så gøy å se bilder av han, det lyser av han at han har det godt, trives og er glad, dere er veldig flinke med han Han er en skikkelig kosebolle, elsker å kose og ligge inntil. Selvom han også mer enn gjerne legger seg i et annet rom om han føler for det 1 Siter
Poter Skrevet 13. Januar 2014 Rapporter Skrevet 13. Januar 2014 Fine bilder! Fornøyd med kameraet? 1 Siter
SiriEveline Skrevet 13. Januar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Januar 2014 Fine bilder! Fornøyd med kameraet? Takk! Jeg er veldig fornøyd til nå, jeg ønsket et som passet i mer dunkel belysning og med høy iso uten å bli kornete og det føler jeg at jeg har fått. Gleder meg til jeg er 100% i foten og det blir litt lysere ute så jeg kan knipse i vei 1 Siter
SiriEveline Skrevet 23. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Februar 2014 På tide med en oppdatering. Tetris er nå passert 7 måneder og jeg har skrevet litt i bloggen vår om det (teamtetris.com). Han er en herlig gutt med masse personlighet, og blir til daglig erta med navnet Superkromo. Han er rett og slett litt rar Vi storkoser oss sammen, trener, turer og jobber med hverdagsoppførsel. Jeg tror vi står like foran puberteten og så enkel som han har vært til nå er jeg forberedt på å måtte smøre meg med masse tålmodighet. Denne uka har vi Chico på besøk, så idag fikk jeg tatt litt bilder, og noen filmsnutter fra skitur. PS Filmer kommer! 8 Siter
Snoffe Skrevet 23. Februar 2014 Rapporter Skrevet 23. Februar 2014 Tetris er så utrolig fin Har lyst å dognappe han, hehe 2 Siter
SiriEveline Skrevet 23. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Februar 2014 Tetris er så utrolig fin Har lyst å dognappe han, hehe Tuusen takk Han er en herlig liten raring! Da er filmen lagt til, musikk kommer etterhvert, men i mellomtiden får dere bare høre min vakre stemme Siter
Siri Skrevet 23. Februar 2014 Rapporter Skrevet 23. Februar 2014 Kjempeherlige bilder av finfine hunder . 1 Siter
SiriEveline Skrevet 23. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Februar 2014 Kjempeherlige bilder av finfine hunder . Tusen takk Siter
Cavalierflat Skrevet 23. Februar 2014 Rapporter Skrevet 23. Februar 2014 Den hunden er fin altså 1 Siter
Red Merle Skrevet 23. Februar 2014 Rapporter Skrevet 23. Februar 2014 Han ser kjempe herlig og trivelig ut ! 1 Siter
MegaMarie Skrevet 24. Februar 2014 Rapporter Skrevet 24. Februar 2014 Så fin han er Kjempe fint hode på han! Siter
TullBull Skrevet 24. Februar 2014 Rapporter Skrevet 24. Februar 2014 Flott hund og bilder! Så ut som en fin tur 1 Siter
SiriEveline Skrevet 24. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Februar 2014 Flott hund og bilder! Så ut som en fin tur Det er kjempegøy å se hvor mye de koser seg sammen. Jeg håper å kunne ha mer besøk av Chico fremover. T ser ut til å ha veldig godt av det, pluss at han koser seg med selskap. Og for min del får jeg nyte livet med to hunder som definitivt er bedre enn en Siter
SiriEveline Skrevet 24. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Februar 2014 Han er så fin Tusen takk Siter
Rocket Skrevet 24. Februar 2014 Rapporter Skrevet 24. Februar 2014 Han er bare grusomt søt Sier som kråka dognapping hadde blitt sterkt vurdert hadde jeg møtt ham alene i skogen 1 Siter
SiriEveline Skrevet 24. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Februar 2014 Han er bare grusomt søt Sier som kråka dognapping hadde blitt sterkt vurdert hadde jeg møtt ham alene i skogen Veldig gøy å lese sånne kommentarer Heldigvis er han så mammadalt atte 1 Siter
SiriEveline Skrevet 17. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Mars 2014 I helgen var vi på treff med mange andre collier, noe som virkelig var en stor hit. Tetris storkoste seg skikkelig, løping og sosialisering på høyt plan. Veldig fornøyd med hvor "rolig" og grei han var, forholdsvis forsiktig med de små, og respektfull ovenfor de som sa ifra. Inntrykket mitt av å se han i en slik flokk er at han er en skikkelig follower, trives best når andre tar ledelsen, og en smule konfliktsky. Tetris er også blitt 8 måneder, så litt info for de som er interesserte ligger i bloggen: TeamTetris.com Her er noen bilder fra treffet: For komplett album se her på Facebook. 5 Siter
MegaMarie Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Skrevet 17. Mars 2014 Oy, den korthårete collien som var veldig skygget sobel hadde en nydelig farge Så flott å høre at han enda er god og snill Det er veldig interessant å lære så mye om hunden sin underveis Siter
tm100021 Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Skrevet 17. Mars 2014 Oy, den korthårete collien som var veldig skygget sobel hadde en nydelig farge Så flott å høre at han enda er god og snill Det er veldig interessant å lære så mye om hunden sin underveis Mener du den i midten her? http://farm8.staticflickr.com/7239/13227666204_2bbf8d0e11_c.jpg Det er isåfall en blanding. Tetris Han bare lyser godhet 1 Siter
Recommended Posts