Gå til innhold
Hundesonen.no

Alertness Brainstorm "Tetris" - korthåret collie


SiriEveline
 Share

Recommended Posts

Da har han endelig kommet i hus, det er så ufattelig deilig at vi skal få starte på vårt liv sammen.

Dette er en drøm jeg har hatt i mange år nå, som endelig går i oppfyllelse!

Tetris er altså en sobel korthårscollie fra Alertness Collies. Et lovende kull ser det ut til, med litt korthårs og langhårs blandet i hop.
Mine tanker og planer for oss er å trene og konkurrere LP og mest sannsynlig også bruks. Vi starter med kurs allerede om noen ukers tid.

1002621_1417196928492529_575205593_n.jpg

551097_1417196981825857_313378708_n.jpg

1209276_1417196971825858_1075705125_n.jp

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 251
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Lille gutten min er i ferd med å bli stor, og han begynner endelig å se mer ferdig ut og ikke bare svært hengslete. Han har selvfølgelig mye igjen, og er noe tynn for tiden, men det er ihvertfall et s

Da har han endelig kommet i hus, det er så ufattelig deilig at vi skal få starte på vårt liv sammen. Dette er en drøm jeg har hatt i mange år nå, som endelig går i oppfyllelse! Tetris er al

Endelig noen nye bilder av lillegutt i nytt hjem:

Den lille har fortsatt godt sovehjerte, natten gikk kjempefint og vi var bare oppe en gang. Jeg våkna visst av et lite brak, da hadde Tetris sklidd ned fra senga så da ble det en liten tissetur før vi sov videre.

Eneste pøbeltingen han har gjort er å oppdage bena til stuebordet, så de er nå pakket inn i papp, også skal han opp i sofaen og prøver gang på gang på gang. Regner med at han skjønner at den er off limits etterhvert.

Nå er det snart på tide å dra ut og shoppe litt tyggesaker og leker så får han noe annet enn møbler å tenke på. Må bare vente til han våkner :)

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...