Gå til innhold
Hundesonen.no

Ditt inntrykk av meg- hvilken rase?


Ane
 Share

Recommended Posts

Minibull. Helt klart.

Jeg har en greie for bullehunder :ahappy: Lurer på hvorfor jeg aldri vurderer det på ordentlig til meg selv, egentlig :P

Grim hadde kledd en skotsk hjortehund eller en affenpincher om du foretrekker noe mindre ;-)

Med fare for å gjenta meg selv, men du er schäferdame.. Selv om du har BC nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 208
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Margrete med en liten papillon som maskott og er totalt utstyrlig og bjeffer på alle og alt og på hundetreningene vil den helst sitte på fanget og vokte stolene og det er helt greit for den er så søt

Margrete er den strenge schæferdama *mimre* Men hun mangler fremdeles maskotten sin! Toypuddel med råsa utstyr. Wed ser jeg for meg med saluki. Lill er colliedamen. Men er egentlig også for m

Sandra må ha en rød saluki (type Qui ) som matcher håret sitt, vel!

På Tone ser jeg for meg en bulldog av en eller annen grunn.

På Mari har jeg alltid tenkt amstaff på og ble litt overrasket når jeg skjønte at hun ikke hadde hund :) (men nå har du en nydelig en)

Kanger: JRT

Stineogstaffene: litt vanskelig men eng bulldog ser jeg også for meg der, men sikkert pga du har hatt en før :)

Tok en litt annen vri på det her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justisia, tja nå ble jeg usikker på hva du har, men fikk det for meg at du hadde passet med en Australian Cattle Dog jeg.

Hadde det ikke vært for at de krever mer enn jeg tror jeg klarer gi dem, så hadde en slik nok passet til meg. Jeg har nemlig hørt de er noe sære og sta og ikke så alt for sosiale.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid sett for meg deg med en beauceron jeg, men jeg aner ikke hvorfor :P

Kan være fordi jeg i en periode hadde det ;)

En herlig rase som jeg absolutt kunne tenkt meg å ha i hus igjen, dog, da en jeg har fra den er valp i håp om å slippe den ekstreme avhengigheten av meg og det sabla sytelevenet når jeg skal ut av døra :P

Forresten, deg hadde jeg plassert en Cavalier til, men jeg tror det henger sammen med at jeg har passet en cavalier som heter Mocca, og Mokken er ganske likt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være fordi jeg i en periode hadde det ;)

En herlig rase som jeg absolutt kunne tenkt meg å ha i hus igjen, dog, da en jeg har fra den er valp i håp om å slippe den ekstreme avhengigheten av meg og det sabla sytelevenet når jeg skal ut av døra :P

Forresten, deg hadde jeg plassert en Cavalier til, men jeg tror det henger sammen med at jeg har passet en cavalier som heter Mocca, og Mokken er ganske likt.

Aha, da var det kanskje ikke så rart! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så lett å tenke annet enn Labbe på deg, men kanskje en Rottis som ikke er så kraftig, mere bruks/jakt variant.

Eller en Springer, den er sporty som du virker å være, mer pelsstell da...

Jeg vurderte faktisk springer da jeg gikk fra aussien. Men det ble labrador, da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2ne: Hadde du vært frisk hadde du hatt Storpuddel i full kontentinal løveklipp selvsagt :aww: Også hadde den vunnet på utstillinger og vært den brukshunden!

Det var jo det som var den opprinnelige planen, men jeg føler ikke at det gjør noe å gå ned et hakk i størrelse altså :ahappy: Hvis du ikke hadde hatt collie, så ser jeg for meg at du har kinesiske nakenhunder. Når jeg tenker meg om, syns jeg du burde kjøpe en CC til datteren din i stedet for en sheltie :aww::lol:

På Tone ser jeg for meg en bulldog av en eller annen grunn.

Tja.. Det måtte blitt en amerikansk i så fall :)

Og jeg ser for meg deg med rottweiler :)

2ne: skotsk terrier

Høhø.. Nei, det har aldri vært aktuelt :) Skulle jeg hatt en liten terrier med bart og sånt, hadde det blitt en norwich eller en norfolk :) Men jeg har vurdert staff som attåthund, faktisk :)

Jeg ser for meg deg med St.Bernard, men siden du alt har en, så får jeg vel si bullmastiff :) Det er nesten likt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo det som var den opprinnelige planen, men jeg føler ikke at det gjør noe å gå ned et hakk i størrelse altså :ahappy: Hvis du ikke hadde hatt collie, så ser jeg for meg at du har kinesiske nakenhunder. Når jeg tenker meg om, syns jeg du burde kjøpe en CC til datteren din i stedet for en sheltie :aww::lol:

Tja.. Det måtte blitt en amerikansk i så fall :)

Og jeg ser for meg deg med rottweiler :)

Høhø.. Nei, det har aldri vært aktuelt :) Skulle jeg hatt en liten terrier med bart og sånt, hadde det blitt en norwich eller en norfolk :) Men jeg har vurdert staff som attåthund, faktisk :)

Jeg ser for meg deg med St.Bernard, men siden du alt har en, så får jeg vel si bullmastiff :) Det er nesten likt :P

2ne: Puddel, puddel, puddel... stor, mellom, liten eller toy, jeg syntes det lyser puddel, spesielt hvordan du prater om dem i det siste også.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2ne: Puddel, puddel, puddel... stor, mellom, liten eller toy, jeg syntes det lyser puddel, spesielt hvordan du prater om dem i det siste også.

Jeg tenker labrador eller golden, eventuelt en cavalier eller en annen liten, vennlig hund. Ser ikke for meg deg med bullehunder og sånn iallefall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...