Gå til innhold
Hundesonen.no

Ditt inntrykk av meg- hvilken rase?


Ane
 Share

Recommended Posts

Og jeg tenker alltid at du har dansk/svensk gårdshund, av en eller annen grunn :lol:

Haha, herlig :lol: DSG var på ønskelista, i det minste :D

Ut fra brukernavn og avatar er det i grunnen bare papillon jeg assosierer med deg – logisk nok. Når jeg leser signaturen din tenker jeg toypuddel eller chihuahua :icon_confused: Kanskje fordi den står i rosa? hehe :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 208
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Margrete med en liten papillon som maskott og er totalt utstyrlig og bjeffer på alle og alt og på hundetreningene vil den helst sitte på fanget og vokte stolene og det er helt greit for den er så søt

Margrete er den strenge schæferdama *mimre* Men hun mangler fremdeles maskotten sin! Toypuddel med råsa utstyr. Wed ser jeg for meg med saluki. Lill er colliedamen. Men er egentlig også for m

Sandra må ha en rød saluki (type Qui ) som matcher håret sitt, vel!

Faraohund eller ibicenco of course. Da kan du avle frem en til meg :)

Hahajeg får nok aldri en av de to rasene. Du kunne ikke tenke deg en etnahund eller podenco canario i stedet? ;P etnahunden er jo minifarao i utseende og mer førerorientert. ^^, podenco canario er drømmerasen min. :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å vite noe særlig om deg som bruker, tenker jeg irsk setter med en gang jeg ser avataren og brukernavnet ditt, Tøfflus :P

Haha, det tenkte en dommer en gang også da jeg og min vakre røde salukigutt kom inn i ringen ;) Men jeg skal ikke legge skjul på at jeg alltid har likt IS selv om det nok ikke er rasen for meg, og at jeg har en spes sucker for Bones sin Onkel :)

Papillon :D

Jeg "sliter" litt med å se for meg andre raser enn folk har, men her vet jeg at en smekker mynde hadde gått som hånd-i-hanske med deg :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det tenkte en dommer en gang også da jeg og min vakre røde salukigutt kom inn i ringen ;) Men jeg skal ikke legge skjul på at jeg alltid har likt IS selv om det nok ikke er rasen for meg, og at jeg har en spes sucker for Bones sin Onkel :)

Jeg "sliter" litt med å se for meg andre raser enn folk har, men her vet jeg at en smekker mynde hadde gått som hånd-i-hanske med deg :D

Dvergpuddel! Vet ikke hvorfor, men syns du trenger å dulle og kose litt på en liten pelsdott. Så kan vi møtes i Frognerparken og leke litt og snakke pelsstell og sånt. Ja, ikke når jeg får Salukien min,da. Da skal jeg bare trene på sånne racerbaner og sånt :lol: Det må bli før, det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...