Gå til innhold
Hundesonen.no

Ditt inntrykk av meg- hvilken rase?


Ane
 Share

Recommended Posts

Tenkte det hadde vært artig å sett hva andre etter det de har inntrykk av folk her inne, hadde tenkt kunne vært en rase/blanding som passet til vedkomnet.

Vi kan la den gå løpende og svare den siste som har skrevet i tråden. De fleste får kanskje rasen de har? Eller en helt annen?

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 208
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Margrete med en liten papillon som maskott og er totalt utstyrlig og bjeffer på alle og alt og på hundetreningene vil den helst sitte på fanget og vokte stolene og det er helt greit for den er så søt

Margrete er den strenge schæferdama *mimre* Men hun mangler fremdeles maskotten sin! Toypuddel med råsa utstyr. Wed ser jeg for meg med saluki. Lill er colliedamen. Men er egentlig også for m

Sandra må ha en rød saluki (type Qui ) som matcher håret sitt, vel!

Amenity må ha en aktiv og stødig hund som passer inn i en flerbarnsfamilie med mye på agendaen. En hund som byr litt på seg selv, som liker å røre på seg men som slapper fullstendig av når det ikke skjer noe. Og som gjerne blir med på litt lydighetstrening eller andre morsomme ting, også. De rasene hun har/er i ferd med å skaffe seg passer nok utmerket inn, men jeg har også inntrykk av at en dalmatiner kunne vært en rase for Amenity, faktisk.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Basert på nick, forbinder jeg Bananen med en dachs. Tror det har med å gjøre du bilde av en dachs i banankostyme.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4

Du Justisia må ha en aktiv og lettlært hund, men kanskje ikke av de vanligste rasene som alle har :-) Du vil nå frem og opp med akkurat DIN rase. Vet ikke hvorfor men jeg tenker spisshund og gjeter, men samtidig noe av liten størrelse, og korte bein! Tenker Corgi eller Västgøtaspets faktisk :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Tinkie- tenker tinkerbell hver gang jeg ser nicket.. Tinkerbell er/var vel hiltons Chihuahua.

Evnt Peter Pans "Nanna" :ahappy:

Edit: For å gjøre det "rett" så ser jeg virkelig for meg Tinkie med en Flat! Innbiller meg at det hadde vært fantastisk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mari må ha minigris. Det er kanskje ikke en hunderase, men jeg tenker på historien om Töddel som hilste på en gris hver gang jeg ser den bacon-avataren der, så da må det bli en minigris. :aww:

:lol::icon_redface:

:lol: det var Moshi, men dette minte meg på historien. Herregud så surrealistisk! :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...