Ane Skrevet 5. September 2013 Rapporter Skrevet 5. September 2013 Tenkte det hadde vært artig å sett hva andre etter det de har inntrykk av folk her inne, hadde tenkt kunne vært en rase/blanding som passet til vedkomnet. Vi kan la den gå løpende og svare den siste som har skrevet i tråden. De fleste får kanskje rasen de har? Eller en helt annen? Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free Siter
Aya Skrevet 5. September 2013 Rapporter Skrevet 5. September 2013 Ane, mitt inntrykk av deg er at du er følsom, sporty, vil gjerne få til det du driver med, engasjert og ivrig ... Jeg ville sagt Shetland Sheepdog! 1 Siter
Gjest Skrevet 5. September 2013 Rapporter Skrevet 5. September 2013 Jeg tenker på korthåret vorsteh hver gang jeg ser nicket ditt Siter
Ingvild Skrevet 5. September 2013 Rapporter Skrevet 5. September 2013 Amenity må ha en aktiv og stødig hund som passer inn i en flerbarnsfamilie med mye på agendaen. En hund som byr litt på seg selv, som liker å røre på seg men som slapper fullstendig av når det ikke skjer noe. Og som gjerne blir med på litt lydighetstrening eller andre morsomme ting, også. De rasene hun har/er i ferd med å skaffe seg passer nok utmerket inn, men jeg har også inntrykk av at en dalmatiner kunne vært en rase for Amenity, faktisk. 1 Siter
Guest Jonna Skrevet 5. September 2013 Rapporter Skrevet 5. September 2013 Amenity: første som poppet inn i hode mitt var Grand basset griffon vendeen Siter
Bananen Skrevet 5. September 2013 Rapporter Skrevet 5. September 2013 JeanetteH er liksom bare kelpiedame, hun! Siter
Justisia Skrevet 5. September 2013 Rapporter Skrevet 5. September 2013 Basert på nick, forbinder jeg Bananen med en dachs. Tror det har med å gjøre du bilde av en dachs i banankostyme.Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Siter
Tinkie Skrevet 5. September 2013 Rapporter Skrevet 5. September 2013 Justisia - bitteliten chihuahua, for hunden må jo være bittebitteliten for å få plass på en sånn skålvekt som jeg forestiller meg med nicket ditt. Siter
Shlush Skrevet 5. September 2013 Rapporter Skrevet 5. September 2013 Basert på nick, forbinder jeg Bananen med en dachs. Tror det har med å gjøre du bilde av en dachs i banankostyme. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Du Justisia må ha en aktiv og lettlært hund, men kanskje ikke av de vanligste rasene som alle har :-) Du vil nå frem og opp med akkurat DIN rase. Vet ikke hvorfor men jeg tenker spisshund og gjeter, men samtidig noe av liten størrelse, og korte bein! Tenker Corgi eller Västgøtaspets faktisk :-) Siter
Guest Christine Skrevet 5. September 2013 Rapporter Skrevet 5. September 2013 Tinkie- tenker tinkerbell hver gang jeg ser nicket.. Tinkerbell er/var vel hiltons Chihuahua. Evnt Peter Pans "Nanna" Edit: For å gjøre det "rett" så ser jeg virkelig for meg Tinkie med en Flat! Innbiller meg at det hadde vært fantastisk Siter
SandyEyeCandy Skrevet 5. September 2013 Rapporter Skrevet 5. September 2013 Tinkie- tenker tinkerbell hver gang jeg ser nicket.. Tinkerbell er/var vel hiltons Chihuahua. Evnt Peter Pans "Nanna" -Christine-: Tenker setter eller labrador. Glade, greie hunder som er med på ting. Siter
Ingvild Skrevet 5. September 2013 Rapporter Skrevet 5. September 2013 -Christine-: Tenker setter eller labrador. Glade, greie hunder som er med på ting. Sandra må ha en rød saluki (type Qui ) som matcher håret sitt, vel! 2 Siter
tm100021 Skrevet 5. September 2013 Rapporter Skrevet 5. September 2013 Jeg tenkte også rød saluki på sandra, med lange ørebeheng! Siter
SandyEyeCandy Skrevet 5. September 2013 Rapporter Skrevet 5. September 2013 Sandra må ha en rød saluki (type Qui ) som matcher håret sitt, vel! Jeg tenkte også rød saluki på sandra, med lange ørebeheng! En gang, en gang... *Drømme* Siter
Tabris Skrevet 5. September 2013 Rapporter Skrevet 5. September 2013 Sandra må ha en rød saluki (type Qui ) som matcher håret sitt, vel! Jeg ser for meg deg med en malle. En aktiv hund som funker som stål på trening! Siter
Synnikken Skrevet 5. September 2013 Rapporter Skrevet 5. September 2013 Jeg ser for meg deg med en malle. En aktiv hund som funker som stål på trening! Finsk lapphund! Aner ikke hvorfor, men tror alltid du er en av lapphunddamene først! 2 Siter
Anette Skrevet 5. September 2013 Rapporter Skrevet 5. September 2013 Synnøve er bare mopse damen for meg :-P Siter
Mari Skrevet 5. September 2013 Rapporter Skrevet 5. September 2013 Anette skal alltid ha corgi 1 Siter
Artemis Skrevet 5. September 2013 Rapporter Skrevet 5. September 2013 Mari må ha minigris. Det er kanskje ikke en hunderase, men jeg tenker på historien om Töddel som hilste på en gris hver gang jeg ser den bacon-avataren der, så da må det bli en minigris. 1 Siter
Synnikken Skrevet 5. September 2013 Rapporter Skrevet 5. September 2013 Anette skal alltid ha corgi Amstaff!!!! 1 Siter
Mari Skrevet 5. September 2013 Rapporter Skrevet 5. September 2013 Mari må ha minigris. Det er kanskje ikke en hunderase, men jeg tenker på historien om Töddel som hilste på en gris hver gang jeg ser den bacon-avataren der, så da må det bli en minigris. det var Moshi, men dette minte meg på historien. Herregud så surrealistisk! Siter
Heidihj Skrevet 5. September 2013 Rapporter Skrevet 5. September 2013 Lill: Tenker fremdeles borzoi på deg! Siter
Stine Skrevet 5. September 2013 Rapporter Skrevet 5. September 2013 Lill: Tenker fremdeles borzoi på deg! Golden Retriver 2 Siter
Recommended Posts