Gå til innhold
Hundesonen.no

Arielle´s Hundeutstyr


Recommended Posts

Når jeg har en hund som skal bruke bot dekken pga forkalkninger, i hovedsak vinterstid forhåpentligvis. Burde jeg velge nettingdekkenet og ha ett annet dekken over eller vinterdekkenet?

Er snakk om liten hund på 2 kg.

Det er også en hannhund så hvor langt under magen går dekkenet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 125
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja dette er da min lille hobby som sakte men sikkert vokst til å bli en ganske så stor side. Jeg åpner opp nettbutikk om en stund(jobber med saken men ting tar tid). Mitt mål er å levere hundeutstyr a

Da har SoggyDoggy matten blitt testet ordentlig ut. Fra å ha hele huset fult av grå potesmerker til å ikke ha NOEN er helt vidunderlig! Er kjempe fornøyd med mattene! De er bedre enn det jeg hadde håp

Da kan jeg si at jeg er forhandler av Non-stop produkter! Hyggelig telefonsamtale med dem i dag og nå venter jeg bare på at de skal sende over prislister og diverse info jeg trenger for å bestille var

Posted Images

Når jeg har en hund som skal bruke bot dekken pga forkalkninger, i hovedsak vinterstid forhåpentligvis. Burde jeg velge nettingdekkenet og ha ett annet dekken over eller vinterdekkenet?

Er snakk om liten hund på 2 kg.

Det er også en hannhund så hvor langt under magen går dekkenet? :)

Nå sverger jeg til fleecedekkenet. Det er tynt nok til at min hannhund kan ha det på seg på sommeren så lenge det ikke er 30grader og han ligger i solen og tykt nok til å holde på høst/vår og på de kaldeste dagene tar jeg over et annet dekken hvis det trengs. Det kommer litt ann på hvor varm hunden din blir. Jeg klarer meg med fleecedekkenet omtrent hele året men det kan bli for varmt på sommeren :) Jeg har jo hannhund og har ingen problem med at det kommer borti tisseladden selv om jeg liker dekkenene store og han har stort dekken :) Men ja jeg hadde gått for fleece eller nettingdekken sånn at du har mulighet til å bruke det større deler av året :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sverger jeg til fleecedekkenet. Det er tynt nok til at min hannhund kan ha det på seg på sommeren så lenge det ikke er 30grader og han ligger i solen og tykt nok til å holde på høst/vår og på de kaldeste dagene tar jeg over et annet dekken hvis det trengs. Det kommer litt ann på hvor varm hunden din blir. Jeg klarer meg med fleecedekkenet omtrent hele året men det kan bli for varmt på sommeren :) Jeg har jo hannhund og har ingen problem med at det kommer borti tisseladden selv om jeg liker dekkenene store og han har stort dekken :) Men ja jeg hadde gått for fleece eller nettingdekken sånn at du har mulighet til å bruke det større deler av året :)

Okei, han er jo langhåret men er ikke sånn kjempevarm på vinteren synes jeg. Men da skal jeg titte på det :) Er størrelsene ok i det? Må nok ha det minste til han tenker jeg? Må måle han når jeg kommer hjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, han er jo langhåret men er ikke sånn kjempevarm på vinteren synes jeg. Men da skal jeg titte på det :) Er størrelsene ok i det? Må nok ha det minste til han tenker jeg? Må måle han når jeg kommer hjem :)

Jeg bor på vestlandet og her er vinterne ikke så kalde og min flat coated retriever har fleecedekkenet på vinteren og somregel er det nok. På sommeren er det heller ikke sånn veldig varm her somregel og store deler av sommeren har han på seg fleecedekkenet hjemme etter treningene eller før treningene hvis vi kjører et stykke for bilen er jo kald. Passer på å ta det av han i bilen mellom treningen da siden jeg da ikke har han under oppsyn. Det minste er 21cm men mål han du :) Fra nakke til halerot og gå heller ned i størrelse siden han er liten og smal men kan ikke tro noe annet enn at han må ha det minste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo etter hvert :) Siden jeg jobber med å få flyttet lageret og sånn så har jeg ventet med å ta inn varer egentlig. Har bare fått inn det som er bestilt en stund tilbake og varer jeg har lovet folk eller de har bestilt. Nå reiser jeg bort på lørdag og er borte i en god uke så mye kommer nok ikke før i februar for da er jeg nok på plass i nytt lager :)

Det er vell etter salget det da?? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst til å bestille BOT dekken til borderen min, men han er bare 9 mnd og har vokst en del de siste ukene faktisk så tør ikke å bestille noe nå :( Selv om jeg har veldig lyst ;)

Har du fått inn non-stop reflekskobbelet igjen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vell etter salget det da?? :-)

Ja desverre :(

Har lyst til å bestille BOT dekken til borderen min, men han er bare 9 mnd og har vokst en del de siste ukene faktisk så tør ikke å bestille noe nå :( Selv om jeg har veldig lyst ;)

Har du fått inn non-stop reflekskobbelet igjen? :)

Ja forstår den :) Ikke godt å si hvor store de blir som voksne men som 9mnd gammel så blir han vell kanskje ikke så mye lengre i ryggen? Ja de kom inn igjen og gikk ut igjen men venter på nye :)

Var det så at du skulle få inn Soggy-doggy matter uten det stygge beinet på?

jepp det stemmer. Men det er tydeligvis bare de vanlige dørmattene som kommer inn ute beinet på :) jeg har gjort det enkelt og bare dratt ut trådene på xl mattene jeg har i gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja desverre :(

Ja forstår den :) Ikke godt å si hvor store de blir som voksne men som 9mnd gammel så blir han vell kanskje ikke så mye lengre i ryggen? Ja de kom inn igjen og gikk ut igjen men venter på nye :)

jepp det stemmer. Men det er tydeligvis bare de vanlige dørmattene som kommer inn ute beinet på :) jeg har gjort det enkelt og bare dratt ut trådene på xl mattene jeg har i gangen :)

Han har lånte dekkenet til min andre hund for ca 4 uker siden og da satt det veldig bra, kanskje bitte litt lite. Prøvde på den i helgen og da var den alt for liten, "rumpa" på dekkenet var langt oppå ryggen :lol: Så tror jeg venter litt...

Jeg har bestilt altså, og betalt, så venter bare på at den skal ettersendes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har lånte dekkenet til min andre hund for ca 4 uker siden og da satt det veldig bra, kanskje bitte litt lite. Prøvde på den i helgen og da var den alt for liten, "rumpa" på dekkenet var langt oppå ryggen :lol: Så tror jeg venter litt...

Jeg har bestilt altså, og betalt, så venter bare på at den skal ettersendes ;)

Ja jeg hadde nok ventet jeg også for ikke godt å vite hvor store de blir :) Du får en PM av meg når jeg kommer hjem for det skal være sendt :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp det stemmer. Men det er tydeligvis bare de vanlige dørmattene som kommer inn ute beinet på :) jeg har gjort det enkelt og bare dratt ut trådene på xl mattene jeg har i gangen :)

Åhhh :hmm: Ja, ja - skal ha en sånn en og, så... Når får du inn det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh :hmm: Ja, ja - skal ha en sånn en og, så... Når får du inn det?

Litt usikker. Nå får leverandøren de inn i morgen så jeg har sendt han en melding om når han får videresendt. Så jobber med saken men hvis han ikke får videresendt før i slutten av uken så må det vente til jeg kommer hjem siden det ikke er noe her som kan ta i mot varer på dagtid. hvilken farge er det du ønsker? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du har sånn lysbånd fra trixie. Funker det bra?

Har sett litt på ett fra ett annet merke, men det er jo skikkelig dyrt og jeg er litt usikker på lengde på batteritiden :)

Ja det synes i hvert fall jeg :) flere som har kjøpt og ingen negative tilbakemeldinger. Plasten kan bli litt hard når det er kaldt ute og da den være litt vanskelig å få på og av men jeg løser problemer med å feste det på hjemme før jeg går ut :) Er også veldig glad i de halsbåndene med lys og har de på minien her :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker. Nå får leverandøren de inn i morgen så jeg har sendt han en melding om når han får videresendt. Så jobber med saken men hvis han ikke får videresendt før i slutten av uken så må det vente til jeg kommer hjem siden det ikke er noe her som kan ta i mot varer på dagtid. hvilken farge er det du ønsker? :)

Brun. Ikke noe kjempehastverk, altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brun. Ikke noe kjempehastverk, altså :)

Hvis du kan sende meg en pm med størrelse og farge(mørke brun eller karamellbrun) så hadde jeg satt pris på det :) Mange som venter på mørkebrunt så greit å få en oversikt over hvor mange jeg må ta inn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kan sende meg en pm med størrelse og farge(mørke brun eller karamellbrun) så hadde jeg satt pris på det :) Mange som venter på mørkebrunt så greit å få en oversikt over hvor mange jeg må ta inn :)

Done :) Må handle litt andre ting hos deg og, ser jeg :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du disse på lager @Arielle ? Mente å ha sett du ha sånne på facebooksida di men fant ikke på nettbutikken :)

1174896_504240102997445_983869378_n.jpg

Nei desverre. Jeg har kun inne vanlig halvstrup i rød og blå. Har også safehalsbåndene også :) Men disse vare ganske kule egentlig! Kanskje jeg skal ta inn disse også etter hvert :)

Jeg er litt sånn forsiktig med hva jeg tar inn akkurat nå for lageret nå flyttet forteste mulig for å lette arbeidet for meg. Nå tar det bare 1 time i kun kjøring fremog tilbake. Så jeg jobber med å finne nytt lager og derfor er nettbutikken full av tilbud for å tømme lageret mest mulig sånn at flyttingen blir lettest og raskest mulig :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har eg prøvd å tømme lageret ditt litt. :D

Bestilte mellom anna ei soggy matte, i beige. Men no innser eg at eg egentlig ikkje kan fargar, er beige den lysaste brune? (Oppe til venstre?) Det spelar ikkje så stor rolle altså, er berre nysgjerrig. :]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har eg prøvd å tømme lageret ditt litt. :D

Bestilte mellom anna ei soggy matte, i beige. Men no innser eg at eg egentlig ikkje kan fargar, er beige den lysaste brune? (Oppe til venstre?) Det spelar ikkje så stor rolle altså, er berre nysgjerrig. :]

Hehe det setter jeg pris på! :) Det er den lyseste ja. Men erfaringen min sier at det ikke er så stor forskjell på synlighet på skitt på mattene. La ivo på matten i gangen for en stund siden. Hunden var sååå skitten og matten ble skitten men på et merkelig vis så syntes det ikke omrent dagen etterpå :) Pakker og sender i morgen :)

Kan si det også her. Jeg tar ferie fra lørdag av og frem til lørdag neste uke. Det blir ikke sendt noe i den perioden. Alt som bestilles før 18.00 på fredag blir sendt før jeg reiser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...