Gå til innhold
Hundesonen.no

Arielle´s Hundeutstyr


Recommended Posts

Ja dette er da min lille hobby som sakte men sikkert vokst til å bli en ganske så stor side. Jeg åpner opp nettbutikk om en stund(jobber med saken men ting tar tid). Mitt mål er å levere hundeutstyr av god kvalitet til en fornuftig pris. Service og god kundebehandling settes høyt og jeg svarer gjerne på alt dere måtte lure på! :) Nå i dag går alle bestillinger over melding på siden min eller over PM her inne.

Link til siden min: http://www.facebook.com/arielleshundeutstyr

Jeg lager alle slags typer halsbånd, leietau +++. Priser på utstyret jeg lager(ca priser for det varier litt etter størrelse på enkelte produkter, hvis feks. leietauene skal være veldig lange): Leietau 200kr, retrieverkobbel 250kr, halsbånd som er 2cm brede 200kr, halsbånd 3cm bredde 250kr, halsbånd 5cm bredde 350kr. Løsbitt 5pakning 200kr.

Leverer back on track produkter og har i dag så og si alle størrelsene på lager i de relativt nye fleecedekkenene. Leverer baggen produkter og de populære magebeltene deres som veldig mangen er godt fornøyd med. Jeg har vetbed tepper på lager og masse leker for øyeblikket.

Back on track dekken koster far 560 til 770kr alt etter størrelsen. Prisen går opp til 660kr på str 43 og til 770kr str 63. Dette gjelder vanlig dekken, nettingdekken og fleecedekken.

Baggen magebeltene leveres komplett med selve beltet, kobbel på 2,2 meter og hurtigutløser. Prisene er her 630kr for softbelte uten refleks, 760kr for softbeltet med refleks og 1060kr villmarksbeltet med svart hofteveske.

Nå har jeg en masse leker inne som skal tas med på standen vi skal ha på et LP stevne her i nærheten og på NKK Rogaland. De vil også bli lagt ut i nettbutikken etterhvert men det er fult mulig og bestille av meg nå også. For bestilling send en PM.

Nå har vi inne et bio-groom shampo i 4 forskjellige lukter som kan brukes på alle raser. Disse er 355ml og koster kun 99kr!

Porto er 50kr og det er uavhengig av størrelsen på bestillingen :)

En liten smakebit av det jeg lager:

post-2805-0-29761200-1364140012_thumb.jp
post-2805-0-80435100-1364051994_thumb.jp
post-2805-0-44642700-1359650520_thumb.jp
post-2805-0-02231600-1359650693_thumb.jp
post-2805-0-54697300-1359650814_thumb.jp
post-2805-0-40370700-1377563965_thumb.jp
Vetbed tepper er inne på lager. Lilla og lyseblå med antiskli under. Prisen for disse er 440kr for 150cm X 100cm og 220kr for 100cm X 75cm. Har også grå/svarte vetbed inne uten antiskli og prisen for disse er 220kr for 100cm X 80cm
post-2805-0-77582600-1377563980_thumb.jp

Tennisballer 20kr per stykk. Farge variere

post-2805-0-25022300-1377563557.jpg

Stor tauknute på 360gram. 40kr

post-2805-0-06928200-1377563564.jpg

Mini tauknute med mintsmak 50gram 20kr

post-2805-0-78191200-1377563569.jpg

Pipeleke str medium 25kr per stykk

post-2805-0-78386000-1377563576.jpg

Ball med pip. Den både spretter og piper 60kr

post-2805-0-74284000-1377564175.jpg

Kong 7cm 35kr

post-2805-0-52844000-1377563589.jpg

Minitauknute 20kr

post-2805-0-54856400-1377563598.jpg

Tauknute med "tyggedel" 25kr

post-2805-0-68188600-1377563604.jpg

Rågummi "ball" 20kr

post-2805-0-61241700-1377563805_thumb.jp

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 125
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja dette er da min lille hobby som sakte men sikkert vokst til å bli en ganske så stor side. Jeg åpner opp nettbutikk om en stund(jobber med saken men ting tar tid). Mitt mål er å levere hundeutstyr a

Da har SoggyDoggy matten blitt testet ordentlig ut. Fra å ha hele huset fult av grå potesmerker til å ikke ha NOEN er helt vidunderlig! Er kjempe fornøyd med mattene! De er bedre enn det jeg hadde håp

Da kan jeg si at jeg er forhandler av Non-stop produkter! Hyggelig telefonsamtale med dem i dag og nå venter jeg bare på at de skal sende over prislister og diverse info jeg trenger for å bestille var

Posted Images

Det minker på baller med pip nå :) Noen dere kunne tenke dere at jeg tok inn? Savner dere noe så skrik ut! Kan ta inn det meste :)

Fikk inn baggen sine kobbel med strikk i går og noen både 2 og 3 meter på lager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du tar ikke inn non stop? :)

Nei men det kan jo være et et greit produkt å ta inn :) hørt mye positivt om produktene meeen jeg har kun prøvt selene på mine og desverre så var det rar passform til begge hundene mine :/ Men hvis andre er fornøyd så er det jo det som teller. Nå er alle hundene forskjellige og alle selene passer ikke til alle :) Liker en del av de andre produktene deres da :) Kløven er jeg litt spent på og vurdere den til mine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg si at jeg er forhandler av Non-stop produkter! Hyggelig telefonsamtale med dem i dag og nå venter jeg bare på at de skal sende over prislister og diverse info jeg trenger for å bestille varer. Nå i første omgang blir dette varer som må bestilles inn til kunden, altså vil jeg ikke ha varene på lager. Dette er rett og slett bare fordi jeg sakte men sikker holder på å bygge meg opp varelager og har den siste tiden kjøpt inn store mengder baggen, vetbed, shampo +++. Regner med at jeg vil ha en del non-stop på lager om en mnd eller 2. Frem til deg så bestiller jeg inn det dere ønsker :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg si at jeg er forhandler av Non-stop produkter! Hyggelig telefonsamtale med dem i dag og nå venter jeg bare på at de skal sende over prislister og diverse info jeg trenger for å bestille varer. Nå i første omgang blir dette varer som må bestilles inn til kunden, altså vil jeg ikke ha varene på lager. Dette er rett og slett bare fordi jeg sakte men sikker holder på å bygge meg opp varelager og har den siste tiden kjøpt inn store mengder baggen, vetbed, shampo +++. Regner med at jeg vil ha en del non-stop på lager om en mnd eller 2. Frem til deg så bestiller jeg inn det dere ønsker :)

Å så flott :-D Du er raskt gitt! Jeg har Non Stop sele til eldstehunden og er råfornøyd og vil etterhvert ha samme sele til yngstemann når han får vokst seg litt mer ferdig.

Jeg er også nysgjerrig på den nye kløven til NonStop :)

Legger du ut priser til oss her på noen produkter?

Jeg skulle hatt nye strikker til Non Stop free motion, de begynner bli veldig godt brukt og slitt! Hva vil prisen på det bli? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så flott :-D Du er raskt gitt! Jeg har Non Stop sele til eldstehunden og er råfornøyd og vil etterhvert ha samme sele til yngstemann når han får vokst seg litt mer ferdig.

Jeg er også nysgjerrig på den nye kløven til NonStop :)

Legger du ut priser til oss her på noen produkter?

Jeg skulle hatt nye strikker til Non Stop free motion, de begynner bli veldig godt brukt og slitt! Hva vil prisen på det bli? :)

Skal legge ut prisene her når jeg har fått prislistene. Blir nok ikke før over helgen for de har nok tatt helg nå regner jeg med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prislistene har kommet for non-stop produktene. Har søkt litt rundt på nett for å se på prisene som andre har og nå venter jeg bare på at rett person skal svare telefonen sånn at jeg er 100% sikker på at jeg kan sette prisene selv og ikke følge annbefalt pris ut. Får jeg det så kan dere i hvert fall glede dere til priser som er en del under det jeg har funnet på nettet! :) Uansett så vil det komme ut et intro tilbud. Lurer dere på pris så kan dere senge meg melding med hva dere ønsker pris på. :)

LEGGE TIL: Nå er prisene lagt til på det meste av varene. Her finner du oversikt over produkter og prisene som er nå: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.504239786330810.1073741839.254827681272023&type=1

Kan legge til at det er KUN 500kr for free motion selen! :)

Endret av Arielle
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selger du non-stop kjørebelte (ikke trusen), og kjørestrikker? :)

Ja kan ta inn alt som de har av produkter. Nå trooor jeg ikke at dette kommer til å bli lagervarer siden jeg satser mer på baggen sine magebelter og strikker men jeg har ingen problem med å bestille inn hvis noen vil ha. :) Prisen på non-stop sitt trekkingbelte som de kaller det er 460kr og kjørestrikk 200kr. Andre tar 599kr for beltet og 299kr for strikken! :) Disse prisene kjører jeg i hvert fall nå i starten som intro tilbud. Går nok opp i prisen etter hvert men prøver i hvert fall å holde meg under de fleste andre uten å gå for langt ned for dette ønsker ikke leverandørene :)

Endret av Arielle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den pipeballen, er den i samme tykke gummi som kong? Eller går det fort hull på den ved litt røff håndtering? Jeg har nemlig en tollerterrorist som har bitt i stykker noen pipetennisballer kan du si.. :huh:

Den er mye mykere enn kongene. Jeg har en pøbel flat her som tygger i stykker alt og begge hundene fikk en ball hvert og fikk ha de her hjemme til å tygge på bare fordi jeg var nysgjerrig på hva de klarte å ødelegge. Begge ballene med pip lever og er like fine, tauet på konge ble tygget av, tennisballene tygget i stykker og tauknutene lever enda. Så disse tror jeg at jeg med hånden på hjerte kan si at holder! Om de holder i en evighet hvis de får ha de som tyggeleke hjemme er jeg usikker på men de holder i hvert fall utrolig mye så lenge pøbelen min ikke har ødelagt de enda og hun klarer utrolig nok å tygge i stykker det meste. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er mye mykere enn kongene. Jeg har en pøbel flat her som tygger i stykker alt og begge hundene fikk en ball hvert og fikk ha de her hjemme til å tygge på bare fordi jeg var nysgjerrig på hva de klarte å ødelegge. Begge ballene med pip lever og er like fine, tauet på konge ble tygget av, tennisballene tygget i stykker og tauknutene lever enda. Så disse tror jeg at jeg med hånden på hjerte kan si at holder! Om de holder i en evighet hvis de får ha de som tyggeleke hjemme er jeg usikker på men de holder i hvert fall utrolig mye så lenge pøbelen min ikke har ødelagt de enda og hun klarer utrolig nok å tygge i stykker det meste. :)

Supert! Da spørs det om ikke det kommer en bestilling etterhvert ;)

Har bare sett kjapt på bildene dine på facebook, men hvor lange er retrieverbåndene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert! Da spørs det om ikke det kommer en bestilling etterhvert ;)

Har bare sett kjapt på bildene dine på facebook, men hvor lange er retrieverbåndene?

Det bestemmer du selv :) "Normal" lengde er 2 meter men ønsker du det lengre eller kortere så fikser jeg det. Nå minker det fort på de ballene med pip men jeg skal prøve å få bestilt inn flere nå snart :) Bare å sende en melding med hva du ønsker så kan jeg legge av til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sender jeg bestillingen på Non-stop produkter i dag! Bestiller inn en del sånn at jeg har liggende i hvert fall free motion selene og kløvene på lager :) Ønsker du noe nå, eller gjerne senere så kan du fint si ifra nå så bestiller jeg inn og legger av til deg :)

Skal også ta inn en god del flere leker så hvis noen har forlag eller ønsker så kom med de! :) Kong blir tatt inn men HVA ønsker du?! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettbutikken er oppe!! :D

Adressen er: www.arivo.no

Gi gjerne tilbakemeldinger på hva dere synes og hvordan det er å bruke siden! Ser allerede nå at jeg må fikse litt på skriften på forsiden for det kan kanskje være litt vanskelige å lese alt pga. skyggen :)

Mange gode tilbud i nettbutikken i hvert fall :) Frakt er på kun 50kr! Det er fult mulig å bestille og hente hos meg på NKK Rogaland. Da velger dere bare hente hos meg og så tar dere kontakt for å avtale videre :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan sitter disse Non-Stopselene på flatten? Ikke for trang i halsen og gnaging under armen? Tror kanskje jeg må prøve et sted engang og se, men jommen ikke lett å finne sele til han som ser behagelig ut, synes jeg.

De sitter bra ja :) Slet med sele til han eldste så der ble det spesialsydd selen men nå når jeg fikk prøve selen til ei veninne i dag faktisk så satt den som et skudd så lenge jeg fant rett størrelse tydeligvis :D Måletabellen skal passe ganske så bra tror jeg. Har i hvert fall gjort det når jeg har bestilt i fra andre til mine hunder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sitter bra ja :) Slet med sele til han eldste så der ble det spesialsydd selen men nå når jeg fikk prøve selen til ei veninne i dag faktisk så satt den som et skudd så lenge jeg fant rett størrelse tydeligvis :D Måletabellen skal passe ganske så bra tror jeg. Har i hvert fall gjort det når jeg har bestilt i fra andre til mine hunder :)

Fant ikke størrelsesguide på sporselen (vil heller ha det som en gåsele, går det?). Han veier ca. 40 kg, og er 81 cm når jeg måler rundt der jeg regner med selen skal festes og ca. 53 cm rundt (ikke heeelt nøyaktig målt ...) rundt halsen halsen - tips til størrelse? Vil gjerne ha, altså. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ikke størrelsesguide på sporselen (vil heller ha det som en gåsele, går det?). Han veier ca. 40 kg, og er 81 cm når jeg måler rundt der jeg regner med selen skal festes og ca. 53 cm rundt (ikke heeelt nøyaktig målt ...) rundt halsen halsen - tips til størrelse? Vil gjerne ha, altså. :)

Hvis du oppgir målet som du må ha for å få selen over halsen på hunden så kan jeg hjelpe deg med størrelse :) Legger ut størrelsesguiden nå under selve produktet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det noe som frisbee og ball me lys!? Tåler de en trykk og skarpe tenner? Da tror jeg det er en kelpietufs nordpå som blir overlykkelig i vintermørket! :D

*samtidig ut å prøve seler for størrelse*

jaaa! :D og jeg er forelsket i de! Ballene tåler utrolig mye. Jeg tester jo ut alt med å gi det til frøken tygge i stykker alt og begge hundene fikk ligge å tygge på disse ballene i flere dager og det eneste som hendte 1 gang var at den proppen som er i ballen som gjør at du kan trykke av og på lyset ble tygget ut. Jeg presset den på plass og det har de faktisk ikke klart å få til i ettertid igjen. Dette er da store hunder og det var vell Ivo som klarte det og han er kraftig og svær på 40kg så mye trygg i munnen der ja. Frisbee er også veldig gjeniale men nå vil ikke mine leke med frisbee :( Har ei veninne med en schæfer som har kjøpt flere av disse og hun er utrolig fornøyd. De er stive sånn at de er gode og kaste men er laget i et materiale som tydeligvis tåler alt. De får røff behandling med graving, tygging, og kraftige kjever men de er like hele enda sier min veninne :)

Kan legge til at ballene er litt harde å få på lyset i. Du må trykke ganske godt og dette er fordi lyset ikke skal gå av og på av seg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...