Gå til innhold
Hundesonen.no

Arielle´s Hundeutstyr


Recommended Posts

  • Svar 125
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja dette er da min lille hobby som sakte men sikkert vokst til å bli en ganske så stor side. Jeg åpner opp nettbutikk om en stund(jobber med saken men ting tar tid). Mitt mål er å levere hundeutstyr a

Da har SoggyDoggy matten blitt testet ordentlig ut. Fra å ha hele huset fult av grå potesmerker til å ikke ha NOEN er helt vidunderlig! Er kjempe fornøyd med mattene! De er bedre enn det jeg hadde håp

Da kan jeg si at jeg er forhandler av Non-stop produkter! Hyggelig telefonsamtale med dem i dag og nå venter jeg bare på at de skal sende over prislister og diverse info jeg trenger for å bestille var

Posted Images

Fant ikke størrelsesguide på sporselen (vil heller ha det som en gåsele, går det?). Han veier ca. 40 kg, og er 81 cm når jeg måler rundt der jeg regner med selen skal festes og ca. 53 cm rundt (ikke heeelt nøyaktig målt ...) rundt halsen halsen - tips til størrelse? Vil gjerne ha, altså. :)

Tipper du må ha 8 eller 9 i non stop sin sporsele ;) Min dalmishannhund bruker str 8, hvis jeg skal bestille sporselen senere så blir det i str 9 tror jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper du må ha 8 eller 9 i non stop sin sporsele ;) Min dalmishannhund bruker str 8, hvis jeg skal bestille sporselen senere så blir det i str 9 tror jeg :D

Nå går de bare opp til 8 men den skal være 57cm i halsåpningen. De er på vei og jeg gleder meg masse til å se alle produktene, pakke inn og sende avgårde! :D

Men nå ble jeg litt usikker med det kobbelet med refleks? Nå er det bare kjørestrikken som ligger i nettbutikken og jeg finner faktisk ingen informasjon om det er strikk i det kobbelet så det venter jeg også spent på å se om det er.

Er litt sånn :frantics: akkurat nå for produktene forsvinner foooort og jeg ringer og ringer til alle leverandørene for å få inn mer men fyyy så mye de er utsolgt for over alt. Det dukkeri hvert fall opp en god del mer shampo, balsam og pleieprodukter nå i begynnelsen av neste uke. Matskåler, vannskåler, mer leker, senger, flere tepper, apportbukker og treningsutstyr er planen å få inn nå snart! :) Det er en restordre hos non-stop og de kommer ikke før i slutten av september :)

Det kommer også ut dekken til en knallgod pis i nettbutikken nå snart... Kun 199kr. Er det noen som har bestilt med ønsker mer varer så ta kontakt så ordner vi at det blir sendt i samme bestilling så dere slipper dobbel frakt :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva slags billig dekken får du inn? :)

De er inne på lager faktisk. Rød og blå med noe ull/fleec inni og en mer solid vind og vannavisende stoff på utsiden :) De skal bare uuuutt og er kjøpt inn som restparti og derfor går de bare ut så billig som jeg klarer. De er litt stive i starten pga. ytterstoffet men går seg fort til og er behangelig. :) Mine er i hvert fall fornøyd med de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du mulighet til å ta inn bobledress/varmedreds til store hunder? :-) Hurtta o.l?

Jobber med saken! :) Skal ta en tur inn og se på varene til en leverandør i neste uke håper jeg. Har også flere gode dekken fra andre leverandører så det er vell på tide å ta inn mer sånn nå til høst/vinteren :) Hurrta skal jeg prøve meg på igjen men hvis det er som jeg tror og at det kun er et firma som tar det inn til norge så kan det bli litt vanskelig men akkurat den leverandøren for de vil helst ikke selge til butikker som kun har nettbutikk :)

Nå ligger det i hvert fall ute 2 typer dekken på tilbud! Den ene typen til 199kr har jeg mange av men de til 249 er det vært få av igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Arielle og Shlush - skal stikke innom en butikk som har sporselen når jeg kan og prøve en på ham. Ikke lett med disse størrelsene. :) Så bestiller jeg om jeg finner en som sitter greit på ham.

Sporselene er nå prøvt på mine hunder og de var kjempe greie synes jeg. :) Nr 8 ble for stor til min hannhund faktisk så det burde være en størrelse her som passer din også :) Fant ut at så lenge jeg forholdt meg til målene(målte hundene og brukte måleskjemaet for å plukke størrelse for å se om det "virket" og det gjor det på begge to) så fant jeg fort rette størrelsen til de begge :)

Nå ligger det inne mye flere produkter i nettbutikken og mer er på vei. Kommer mer Bio-groom om påfyll av leker i morgen. Kommer også påfyll av baggen og veske til softbeltene.

Nå er det ikke lenge før det er helg og alt blir pakket inn i hengere for å dra til NKK Orre å rigge opp. Skal du sikre deg noe av de gode tilbudene så vær raskt ute for jeg tørr ikke å si om det er noe igjen av enkelte produkter når helgen er over. :)

Jeg må endre katogoriene litt for det ble litt mange nå men ser dere under Diverse så kommer det opp mye hundegodt til supre priser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått inn de fantastiske isbjørnteppene i nettbutikken!

Fyllt med antimiddbehandlet ull. Yttertrekk i 100% bomull.

Pga antimiddbehandlet ull, kan teppet benyttes av middallergiske hunder og katter.

Ull er svalt om sommeren og varmt om vinteren. Egnet til alle pelstyper. Trekker bort fukt fra våt hund. Godt egnet i valpekassen.

Vaskes i maskin på ullprogram. Benytt vaskemiddel beregnet for ull, f.eks Milo. NB: IKKE TØRKETROMMEL - drypptørkes.

www.arivo.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pris? :) (venter utålmodig på pakken jeg allerede har bestilt :innocent: Treg post!)

Skal sjekke det ut i morgen :) Men trooor den havner på 350kr. Pakken er på vei og ja posten er treeeege! Jobber med ny sendeløsning med annen leverandør så gjerne det går fortere snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pris? :) (venter utålmodig på pakken jeg allerede har bestilt :innocent: Treg post!)

Det ble 350kr for den ja :)

Har fått inn noen gappay baller med tau. Både de harde og de som er store og hule i midten som gjør de bedre for hunden og bite over. Får tak i alt fra gappay nå også så hvis noen ønsker noe så kan dere sende meg en melding. Gappay ballene ligger ikke ute i nettbutikken enda men send en melding hvis du ønsker noe. :) Apportbukker har jeg også fått inn men de også ligger ikke ute enda. Tar tiiiid å få legge alt inn og desverre klarer jeg ikke alt på en gang :)

Nå har vi fått inn soggy doggy dørmattene, håndklærne og mattene til å ha under mat og vannskålene. Eller de ligger i nettbutikken og er her om 1-3 dager. De ligger under diverse.

litt info om disse: Detaljer:

• Suger vann og skitt som en svamp

• Svært holdbar og fløyelsmyk

• Antiskli bakside

• Maskinvaskbar - tørkes i tørketrommel

Behandling: Vaskes separat, ingen blekemidler, tørketrommel på lav varme. Ingen tøymykner.

Materiale: Microfiber chenille 80% polyester/20% polyamide

DETTE ER ORIGINALEN - ALT ANNET ER KOPIER!

Superabsorberende, holdbar, microfiber chenille!

Hver av "tuppene" i Soggy Doggy Dørmatte® og Soggy Doggy Super Shammy® er laget av millioner av strukturerte, ultrafine tråder, vevd sammen slik at arealet av disse produktene er mye større enn det øyet ser! Det ekspansive arealet er hemmeligheten til at mikrofiber chenillen er enormt absorberende og har super-rask tørking!

Mikrofiber chenille-blandingen gjør at Soggy Doggy Dørmatter® og Super Shammys suger opp vann og smuss som en svamp! Dørmatter absorberer 5x mer vann enn vanlige dørmatter og Super Shammy kan holde opp til 7x sin vekt med vann! Materialet er usedvanlig hardt ”arbeidende” og går rett i vaskemaskin og tørketrommel! Men chenillen gjør det også fløyelsaktig mykt og lun for ømfintlige poter og mager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10% rabatt på baggen belter ut denne måneden eller så langt lageret rekker. Nesten tom for soggy doggy nå men mer er på vei om er forventet å være her på mandag som kommer. Tom for håndkle, et par dørmatter og sølematter til skåler igjen. Håndklærne ligger i nettbutikken med en OBS varsel om at det er tomt men de sendes så fort varene er her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste dag med tilbud på baggen sine magebelter :) Tilbudet på resten begynner også å nærme seg slutte. Flere av non-stop selene er bestilt inn og det samme med kløven :) Noe dere savner eller ønsker at jeg skal ta inn? :)

Noen apporter er lagt til i nettbutikken og flere kommer. Er også lagt inn noen gappay baller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er non-stop selene på vei ut i nettbutikken igjen. Alle størrelsene er bekreftet på vei i posten til meg. Magebelte og kjørestrikken til non-stop er også på vei. Potesalven kommer og reflekskobbelet. Kløven kommer i alle størrelser også. Alle ligger inne med et OBS varsel om at varene ikke er på lager men er ventet inn i slutten av neste uke. Det er bare til å bestille men det blir ikke sendt før de kommer inn. Sendes samme dag som de har kommet inn.

Prisen går litt opp ut i neste uke en gang men vi skal fortsatt holde oss under de fleste andre i hvert fall :)

Minner også om de fantastisk gode naturs menu godbitene til 250kr for 1 eske med 12 pakker i :)

www.arivo.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Non-stop seler, kløv i alle størrelser, potesalve og kjørestrikker er på lager igjen :) Til veldig gode priser! Prisene går snart litt opp så vil du ha noen av disse fantastiske produktene til denne prisen så vær rask :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har enda non- stop produkter på tilbud

halvstrup: 159kr

safe halsbånd 159kr

refleksline: 99kr

kjørestrikk: 199kr

amundsenskløven: 1399kr

free-motion selen: 499kr

sporsele: 249kr

Trekking beltet: 459kr

Comfortbeltet: 429

Har også fått inn en god del agilityutstyr som er på tilbud til lageret er tomt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Vi har fått til agilityutstyr på tilbud, buser vinterdekken som også er på tilbud pga. fargen går ut.

Soggy doggy produktene selger som aldri før og tilbakemeldingene er helt fantastiske. Så nå advarer jeg folk om at de burde handle hvis de skal ha varer til jul for snart er det helt tomt hos leverandøren her i landet og noen farger er det faktisk tomt for. Ny leveranse til norge kommer ikke før 10desmeber og da skal vi ha en del flaks eller så skal alt gå på skinner for at varene skal klare å komme til meg for så å komme til kundene før jul.

Vi har også inne non-stop produktene og trooor nå at vi er en under de fleste i pris. :) Kløven er enda på tilbud ut denne mnd eller til lageret er tomt for kløv igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Så er det jo koselig å planlegge og drømme litt også Har du noen tanker om hvilken rase du kan tenke deg i fremtiden?
    • Juni 2006 ble jeg medlem! 4mnd før Sasha flyttet inn. Rart å tenke på. Jeg sparte iherdig til å kjøpe hund, planla kjøp til etter komfirmasjonen, var i kontakt med ulike oppdrettere. Men så havna en smågal border collie i hus lenge før.    Akkurat nå er vi hundeløse. Med 4unger i hus der minste er 2mnd blir det nok noen år til. Men da har jeg god tid til å planlegge😁
    • Jeg jobber som hundefrisør fulltid, og det er en ufattelig krevende, men også givende jobb! Jeg fikk utdannelsen min via jobben, da jeg jobber i en dyrebutikk som også utdanner sine egne hundefrisører, og nå 3 år senere jobber jeg fortsatt i samme kjede som hundefrisør. Jeg har også tatt et par kurs i ettertid for å bygge videre på det jeg allerede har lært, og har et lite nettverk av dyktige hundefrisører jeg rådfører meg med dersom jeg trenger hjelp. Det har vært til ekstremt stor hjelp!
    • Jeg ble medlem i januar 2006. Ganske lenge siden ja Håper du får en fin påske, og mye god pelsterapi ❤️ 
    • Her synes jeg det er noe som skurrer bittelitt.. Det som virkelig forbauser meg her er at du skriver at hunden er kjent for sin uberegnelige atferd.. Da lurer jeg på hva venninna di gjorde så tett på denne hunden? Hadde jeg visst om en slik hund  i området der jeg bodde hadde jeg gått lange omveier for å verne min egen hund.  Men så sier du og at hunden utagerte helt ut av det blå? Ingen hunder gjør det. Det ligger alltid noe bak og der er det vår jobb å ha såpass oppmerksomhet på hunden vår når vi går tur at vi har størst mulig kontroll på miljøet . Ofte blir hunder bånd reaktive pga de har vært utsatt for utfall fra andre hunder. Noe å tenke på.  Håper det går bra med hunden til venninna di.  Må tillegge at for meg som er atfersterapeut og instruktør så hadde det vært interessant å hørt begge sider av saken .. Og husk en ting - for hver person som anmelder "mindre" episoder dess verre blir det å være hund i dette landet. Naturlig atferd blir allerede sett på som "farlig" .. Ingen glemmer vel Bob og mange andre hvor det i 90% kunne vært en helt annen sak hvis det hadde vært litt mer empati og kunnskap inne i bildet.. Hadde dere tatt forhåndsregler og eier av hunden som utagerte hadde brukt en vest ell. lign som sier hold avstand så hadde dette ikke vært en sak i det hele tatt.. Så om det da stemmer at denne hundeeieren er helt elendig så kan jo dere gå foran med et godt eksempel. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...